בדק בית לאחר התקנת מערכת סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

 

בדיקת בדק בית היא בדיקה המיועדת לבדוק את איכות העבודה לאחר כל פרויקט בניה, או לבדוק את מצב המבנה לפני ביצוע עסקה. בהתאם לכך, בדיקה זו יכולה להתאים לכל סוג של פרויקט בניה, החל מבניית בית מהמסד ועד הטפחות וכלה בעבודת שיפוץ או אפילו התקנת לוחות סולאריים. בדק בית לאחר התקנת מערכת סולארית היא בדיקה שמיועדת לוודא כי הלוחות הותקנו בצורה נכונה, בטוחה ומקצועית וכי המערכת מוכנה לתת את מלוא התפוקה.

מדוע נדרשת בדיקת בדק בית לאחר התקנת מערכת סולארית?

התקנת מערכת סולארית היא פעולת בנייה לכל דבר ועניין. במסגרת פרויקט התקנת לוחות סולאריים לא מבוצעת אמנם בנייה עם בלוקים ובטון, אבל מערכת שלמה מותקנת על גג המבנה, וכוללת לא מעט עבודות קידוח, קיבוע וחיזוק וכן עבודות תשתית בתחום החשמל. בדק בית קבוצת הדר לאחר התקנת מערכת סולארית היא בדיקה שבאה לוודא מספר דברים. פעם אחת, מיועדת הבדיקה להבטיח כי פעולות ההתקנה בוצעו בצורה מקצועית וכי המערכת מותקנת כפי שהיא אמורה להיות מותקנת, מבלי שקבלן הביצוע עיגל פינות היכן שיכול היה.

פעם שניה, מיועדת הבדיקה לוודא כי המערכת בטוחה לשימוש, הן בהיבט הפיזי של חוזק הלוחות הסולאריים והקיבוע שלהם אל המבנה, והן בהיבט של החיבור שלהם אל מערכת החשמל באופן בטוח שלא מסכן את המשתמשים במבנה. לבסוף, בדיקה כזאת באה לוודא גם כי הפרויקט בוצע על פי כל ההיתרים שניתנו לו ועל פי התכנית שגובשה מראש, וכי לא נעשתה כל חריגה בלתי חוקית. כמו כן, יכולה בדיקה כזאת לכלול גם אלמנטים אסתטיים ולוודא כי עבודות הגמר לאחר ההתקנה בוצעו באיכות הראויה, וכי לא נותרה פסולת בניין ולא בוצעו חצאי עבודה על גג המבנה.

 

התקנת לוחות סולאריים היא עניין מאוד חיובי, כחלק מהמגמה הירוקה התופסת תאוצה בענף הבניין בשנים האחרונות. לוחות אלה מסייעים בייצור חשמל מהשמש ומסייעים בהגנה על איכות הסביבה. יחד עם זאת, על מנת להבטיח שהמערכת הסולארית הותקנה כראוי, שהיא יכולה להפיק את מלוא פוטנציאל החשמל שלה וכי השימוש במערכת הוא בטוח לחלוטין, חשוב לבצע בדיקת בדק בית לאחר התקנת מערכת סולארית. בדו"ח הבדיקה יפורטו כל הליקויים שנמצאו ועל פי הצורך, ניתן לפנות יחד עם הדו"ח אל קבלן הביצוע בדרישה לתיקון הליקויים הללו. במידה ויידרש מאבק משפטי סביב העניין, כדאי לדעת שהדו"ח שמקבל הלקוח בתום הבדיקה הוא ראיה משפטית קבילה ומחייבת.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!