פיקוח בניה בהתקנת מערכת סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

אתם רוצים להתקין מערכת סולארית בבית, לייצר חשמל בעצמכם לעצמכם ואולי אפילו להרוויח מעט כסף מחברת החשמל תמורת החשמל שאתם מייצרים. מערכת סולארית היא כמובן דבר חיובי מאוד שמסייע בהגנה על איכות הסביבה, אך בהתקנתה חשוב לוודא כי הכל מבוצע בצורה חוקית ובטוחה ואת זה תוכלו להשיג באמצעות שירות פיקוח בניה בהתקנת מערכת סולארית, המסופק על ידי גורם בעל הסמכה בתחום הנדסת הבניין ובעל התמחות ספציפית בתחום המערכות הסולאריות.

מדוע נדרש פיקוח בניה בהתקנת מערכת סולארית?

פיקוח בניה היא פונקציה מקצועית שאפשר למצוא בכל פרויקט בניה. גם קבלנים גדולים וותיקים שוכרים מפקחי בניה שישהו בשטח, ויוודאו כי כל פעולות הבניה מבוצעות בצורה מקצועית, איכותית ועל פי הכללים ההנדסיים המחייבים. דברים אלה נכונים אם כן, גם כאשר מדובר בפרויקט של התקנת לוחות סולאריים. במקרים אלה, חשוב למשל לוודא כי הלוחות אינם חורגים מהיתר הבניה שניתן לצורך התקנת המערכת הסולארית. חשוב לוודא שהמערכת מחוברת בצורה מקצועית שלא תיצור סיכון בשימוש בחשמל בבית לאחר התקנתה. חשוב גם לוודא שהכל מבוצע בצורה אסתטית עם גמר מקצועי, ואלו הם בדיוק תחומי האחריות של מפקח הבניה שיפקח על תהליך ההתקנה של המערכת הסולארית.

מי צריך להזמין את מפקח הבניה?

כעת כשאתם מבינים מדוע חשוב לבצע פיקוח בניה בהתקנת מערכת סולארית, חשוב שגם תבינו מדוע מפקח הבניה חייב להיות בצד שלכם, ובמילים אחרות מדוע חשוב שאתם תהיו אלו שתבחרו את מפקח הבניה ותשלמו לו את שכרו. מפקח הבניה הוא למעשה גורם מקצועי שאחראי על כך שהאינטרסים שלכם כלקוחות, מקבלים מענה מלא. המפקח צריך לעקוב אחר פעולות ההתקנה, והיכן שקבלן הביצוע מנסה לחסוך בזמן או בכסף, צריך להיכנס לתמונה המפקח ולדרוש עמידה בסטנדרטים הנדרשים.

בדיוק מהסיבה הזאת, חשוב שאלו תהיו אתם ששוכרים את מפקח הבניה ואלה תהיו אתם שמפקח הבניה צריך לתת להם דין וחשבון, ובכל מקרה עליכם להימנע ממצב שבו פונקציית הפיקוח מסופקת לכם על ידי קבלן הביצוע עצמו, מה שידמה מצב של חתול ששומר על השמנת.

 

בכל פרויקט בניה חשוב שיהיה נוכח מפקח בניה שיבחן את רמת הביצוע בפרויקט, והדברים נכונים גם לגבי פרויקט של התקנת לוחות סולאריים. פיקוח בניה בהתקנת מערכת סולארית הוא שירות המסופק על ידי גורמים מקצועיים בעלי הסמכה בתחום של הנדסת בניין, ובעלי התמחות בתחום הספציפיים של מערכות סולאריות, חשמל ותשתיות.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!