הקמת מערכת סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

הקמת מערכת סולאריתהקמת מערכת סולארית

השקעה בגג סולארי מהווה כיום את אחת ההשקעות המשתלמות ביותר בישראל. התשואה של מערכת מעין זאת יכולה להיות דו ספרתית וההחזר עליה יכול להיות תוך פחות מ10 שנים. המערכת הסולארית מתחילה לעבוד החל מהיום שמתקינים אותה על הגג שלכם. היא מייצרת חשמל וההכנסה הישירה שלכם מתקזזת עם חשבון החשמל. לא פעם גם תישאר לכם הכנסה חודשית נוספת שתעבור אליכם לחשבון הבנק ללא מיסוי. אם אתם תוהים כיצד ניגשים לפרויקט התקנת מערכת סולארית על גג הבית שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

כמה זמן לוקח לבנות מערכת סולארית בבית?

התקנת מערכת סולארית על הגג חייבת להתבצע על ידי החרה המקצועית והטובה ביותר בתחום. תהליך בניית המערכת החל משלב הרעיון ועד לשלב שבו המונה שלכם עובד וחברת החשמל משלמת לכם כסף מדי חודשו בחודשו יכול להאירך בממוצע חצי שנה ועד 8 חודשים. משך ההתקנה של המערכת לא יהיה יותר מימים בודדים. 

הקמת מערכת סולארית- ממה מורכבת המערכת?

מערכת חשמל סולארית לגג ביתי מורכבת מכמה רכיבים: ראשית כל הפנאלים הסולריים אשר מונחים על תשתית אלומיניום, אופטימייזרים שמחוברים לפאלנים הסולריים בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל שגלום באנרגיה של השמש, כבלים שיוצאים מהפאנלים בצורה ישירה לממיר שמצוי בארון החשמל ועוד. כמובן שלכל אחד מהרכיבים המדוברים חשוב לבצע הצעת מחיר וכן את שם היצרן ואת משך האחראיות שמקבלים עליו.

עשוי לעניין אתכם: מערכת סולארית ביתית קטנה, מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים.

שימוש בחשמל הסולארי

החשמל אשר מייצרת המערכת הסולארית על הגג שלכם, ישמש אתכם לצריכה עצמית ותחסוך לכם בעצם את חשבון החשמל החודשי שלכם. מעבר לכך, על עודף שייווצר לכם יעבור באופן ישיר מהמערכת לחברת החשמל ויזכה אתכם בהכנסה נוספת חודשית שמוערכת בכמה מאות שקלים בחודש. מדינת ישראל מקדמת כיום הקמה של מערכות סולאריות על גגות בתים פרטיים ובשל כך, היא לא דורשת היטל השבחה או תוספת בארנונה על הקמת מערכת מעין זאת על הגג.

הקמת מערכת סולארית

מה צריך שיהיה לכם בכדי להתקין מערכת סולארית על הגג?

בכדי להתקין מערכת סולארית על גג הבית שלכם יש צורך שיהיו לכם כמה דברים: ראשית כל, טופס 4 עבור בית פרטי או היתר מבנה עבור גג מבנה מסחרי. כמו כן, חשוב שיהיה לכם שטח גג של לפחות 50 מ"ר וזאת בכדי שהמערכת תייצר עבורכם חשמל במידה שישתלם לכם וגם לחברת החשמל בנייה ל מערכת מעין זאת. כמובן שחשוב מאוד שחברה מקצועית ואמינה בתחום תבדוק מהו סוג הגג שלכם על מנת לוודא כי ניתן להתקין עליו את המערכת, האם הגג מוצל במשך רוב היום בשל עץ כלשהו או כל גורם אחר שמסתיר את השמש, האם חיבור החשמל במבנה תקין ויאפשר להתקין מערכת מעין זאת ועוד.

הקמת מערכת סולארית – בחירה בחברה לצורך התקנת מערכות סולאריות

חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ואמינה לצורך ביצוע התקנת הפאנלים הסולריים על גג הבית שלכם. חברה מעין זאת תתחיל את התהליך בביקור על גג ביתכם וברישום של כל הנתונים בשטח וזאת בכדי לבצע תכנון ולהגיש עבורכן את כל המסמכים הרלוונטיים לחברת החשמל וכן להפיק את ההיתרים הרלוונטיים בהתאם להנחיות של המדינה.

שלב ההתקנה

לאחר תהליך הבדיקה והפקת האישורים שיכול לארוך עד חמישה חודשים, יגיע שלב ההתקנה שיכלול גם את המעורבות של הוועדה המקומית לתכנון הבנייה שאליה הישוב שלכם שייך. להתקנת המערכת המדוברת יש צורך באישור של מהנדס מטעם חברת החשמל. בשלב התהליך תחליף חברת החשמל את המונה הביתי ממונה חד כיווני למונה דו כיווני שיאפשר לכם גם לייצר ולספק לחברת החשמל חשמל ממערכת הייצור הפרטית שלכם.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!