גגות סולאריים לבתים פרטיים

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

גגות סולאריים לבתים פרטייםגגות סולאריים לבתים פרטיים

פאנלים סולאריים נחשבים להשקעה שכבר קיימת מזה שנים רבות, אך רק לאחרונה התחילה ההשקעה לתפוס תאוצה ואהדה בקרב קהלים שונים בארץ. בעבר המחירים של הפאנלים הסולאריים היו גבוהים מאוד בשל העלויות הטכניות והביקוש הנמוך, ההשקעה הייתה מתאימה רק לאנשים מבוססים מאוד. עם זאת, בשנים האחרונות בשל ההתפתחות הטכנולוגית והביקוש הגדל מחיר ההשקעה צנח בעשרות אחוזים וכיום ההשקעה מתאימה לכל אדם. התקנה של פאנלים סולאריים צריכה להיעשות תחת תנאים מסוימים ולעבור הליך בירוקרטי מסוים, ברגע בו קיבלתם את כל האישורים תוכלו להתקין את הפאנלים ולהתחיל לקבל הכנסה פסיבית מדי חודש.

 

גגות סולאריים לבתים פרטיים – מה זה?

גגות סולאריים לבתים פרטיים הינם פאנלים סולאריים אשר מותקנים על ידי חברה מקצועית בגג המבנה שלכם. לפני שלב ההתקנה יהיה עליכם לבחור את הדגם המתאים לכם, את כמות הפאנלים הסולאריים ולקבל אישורים מהרשויות וחברת החשמל. התפקיד של הפאנלים הסולאריים הוא להמיר את האנרגיה אשר הפאנל סופג מהשמש לחשמל. מדובר על תהליך של אנרגיה ירוקה, תהליך אשר המדינה מעודדת ולכן ההליך הבירוקרטי אינו מסובך, כמו כן גם עלויות האישורים והבנייה. 

הרווח של הלקוח מגיע לסכום כזה או אחר בהתאם לכמות ההשקעה הראשונית שלכם וכמו כן בהתאם לתנאים בו ממוקם הפאנל הסולארי. הרווח הראשון שלכם הוא העובדה שאתם מייצרים חשמל באופן עצמאי ולכן אינכם תלויים בחברת החשמל, כך אתם למעשה לא משלמים על חשבון החשמל. הרווח השני שלכם הוא עם חוזה מול חברת החשמל אשר תקנה ממכם חשמל לפי קילו וואט. התעריף אותו משלמת חברת החשמל משתנה בהתאם לחוזה אותו סגרתם וכמות הפאנלים שאתם מחזיקים בה. בדרך כלל בתים פרטיים יבצעו השקעה בסביבות ה- 30,000 ש"ח עד 100,000 ש"ח וההכנסות יהיו בסדר גודל של אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים בשנה. 

 

גגות סולאריים לבתים פרטיים – חוששים להשקיע?

תחילה מוטב להדגיש כי כל אחד בעל גג פרטי או שטח במקום פתוח יכול להשקיע מכספו ולרכוש פאנלים סולאריים. החשש להשקיע מבחינה אסתטית מובן מאליו, אך אנו כאן כדי להסיר ממכם את החשש הזה. בעבר הפאנלים הסולאריים היו גדולים ומגושמים, היום השתנו היוצרות וכבר חברות רבות דואגות לעיצוב הפאנלים הסולאריים לא פחות ממה שהם דואגים לאיכות המרת החשמל של הפאנל. 

עוד חשש שיכול לבוא לידי ביטוי הוא המיקום שלכם בארץ, האם גם מי שגר בצפון יכול להשקיע ולהרוויח את אותן תשואות? התשובה היא לא. אין מה לעשות, יש מקומות השקעה יותר אסטרטגיים בארץ שלנו, סביר להניח שהשקעה בדרום הארץ תניב לנו תשואות גבוהות יותר, אך אל תשכחו שהחורף בישראל הוא לא באמת חורף. גם אם אתם משקיעים בצפון יש לזה יתרונות רבים מבחינת התהליך הבירוקרטי ומחיר האישורים אותם צריכים להנפיק. 

גגות סולאריים לבתים פרטיים – מציאת חברה מקצועית

בכל מצב בו קיים חשש אל תבצעו את הרכישה, חייבים לבצע את ההשקעה הזאת בלב שלם. על מנת שתוכלו לקבל תשובות לכל שאלה שעולה לכם בראש פנו לחברה מקצועית אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך. כיום יש חברות רבות בשוק הפאנלים הסולאריים, חלקן עובדות רק עם מקומות תעשייתיים, חלקן עבודות גם עם בתים פרטיים. חברה מקצועית בוחרים על פי שיטת הסינון, תחילה בחנו את כל החברות אשר עובדות באזור שלכם בארץ, לאחר מכן עשו סינון לפי חוות דעת ושירות, לאחר מכן עשו סינון בהתאם לתקציב שלכם.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!