הקמת חווה סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

הקמת חווה סולאריתהקמת חווה סולארית

הקמת חווה סולארית הינה השקעה גבוה ובטוחה. מדובר על מערכת פוטו וולטאית בקנה מידה גדול. המערכת מספקת לנו חשמל על ידי המרה של אנרגיה מקרני השמש אשר נמצאת על מערכת חשמל. השקעה מסוג זה מחייבת אותנו לבחור את החברה הנכונה איתה אנו רוצים לעבוד. יש היום היצע רחב של חברות המתמחות בהתקנת מערכות סולאריות. אבל, כאשר מדובר על הקמת חווה סולארית אתם צריכים לבחור חברה שמתמחה בעבודה בסדר גודל כזה. 

 

הקמת חווה סולארית בשיתוף פעולה

כדי להקים חווה סולארית אתם צריכים להחזיק בסדר גודל עצום של שטחים. ניתן לראות חוות סולאריות כאשר אנו בדרך לדרום, יש על גבי שטחים עצומים כמות גדולה של פאנלים סולאריים השייכים למשקיע. עם זאת, לא כל משקיע מחזיק בשטח בסדר גודל כזה, או שיש לו את הרצון לרכוש שטח. אם אתם לא מעוניינים לרכוש שטח יש לכם עוד אפשרות, והיא לעבוד בשיתוף פעולה עם אדם בעל שטח. ניתן למצוא בדרום ובצפון הארץ שטחים עצומים השייכים למישהו, תוכלו להציע לאותו אדם חוזה בו אתם המשקיעים העיקריים והוא יעניק לכם את השטח על מנת שתוכלו להתקין עליו חווה סולארית. החוזה מאוד תלוי בכם ובבעל השטח, שימו לב מה משתלם לכם ומה לא מבחינה מחזור שנתי.

כמה אני מרוויח מזה?

לפני שניגע ברווחים אולי כדאי להתחיל בסדר גודל ההשקעה… סדר גודל ההשקעה תחילה כולל רכישת שטח או השכרה או שיתוף פעולה. עבור חווה סולארית אנו צריכים כמה עשרות דונמים ואפילו מאות. עליכם לבחור איזה סוג פאנלים אתם גם בוחרים לקנות שכן הטוב ביותר עבורכם הוא לרכוש פאנלים סולאריים שאינם תופסים הרבה מקום ועדיין מעניקים לנו תפוקה חשמל גבוהה. צריכת חשמל ממוצעת היא ב-4,500 דונם ל-100 מגה וואט. את התפוקה השנתית אנו מחשבים לתפוקת יצור חשמל שנתית. בדרך כלל חברת החשמל תציע לכם 45 אג' לקוט"ש, תוקפו של ההסכם מול חברת החשמל הוא ל-25 שנה לרוב, אך היא רשאית לשנות את החוזה כל חצי שנה. יש מסלולים שונים עם חברת החשמל ולכן עליכם לבדוק היטב מה התמורה המוצעת לכם לפני שאתם רוכשים את החווה הסולארית.

כאשר מדובר על הקמת חווה סולארית ולא השקעה קטנה שמניבה לנו כמה אלפי שקלים בשנה המחירים הם הרבה יותר גבוהים. סך גודל ההשקעה יכול להגיע למאות אלפי שקלים והתמורה שלכם מדי חודש יכולה להגיע למספר עשרות אלפי שקלים. חברה מקצועית תעניק לכם ייעוץ אשר ייתן לכם אומדן מדויק להשקעה מול התפוקה בהתאם לסוג הפאנלים הנבחרים, גודל השטח, חוזה וכן הלאה.

 

הקמת חווה סולארית על ידי מקצוענים

כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר עליכם לבחור בחברה המובילה ביותר עבור הקמת חווה סולארית. כפי שציינו יש מספר חברות אשר מתמחות בתחום זה, אבל מתוך כל החברות האלה עליכם לבחור באחת. שימו לב איזו חברה מציעה לכם את האחריות הטובה ביותר, את המחיר הנוח ביותר (לא להתפשר על איכות בשביל מחיר), בדקו את הניסיון שיש לחברה בתחום הספציפי בו אתם רוצים להשקיע. אם החברה מתמחה רק על הקמה על גגות ואתם רוצים להקים על קרקע עליכם לבחור בחברה מתאימה. חברה מקצועית תעשה לכם בדיקת כדאיות כלכליות אשר בוחנת את התשואה, תציג בפניכם את ההסדרים מול החברות השונות, תסייע לכם בקבלת אישורים להקמה מול הרשות המקומית ותבדוק הערכות למחירי חשמל בעתיד (השוק תנודתי).

 

הקמת חווה סולארית בשטח שלכם

כאשר מדובר על שטח השייך לכם הבירוקרטיה הרבה יותר נוחה. במקום לסגור חוזה מול בעל שטח אתם פוסחים על שלב זה ומקבלים הכנסה הרבה יותר גבוהה. עליכם ליצור קשר עם חברה מקצועית לצורך ההתקנה וכמובן, כל זה קורה לא לפני שאתם מקבלים אישור מחברת החשמל אשר בודקת את השטח. שלבי הבירוקרטיה הם לא שלבים נוחים כל כך למשקיע. הקמת חווה סולארית מחייבת אותנו בהליך בירוקרטי הרבה יותר מסובך, לכן תנו לחברה מקצועית ללוות אתכם בתהליך זה.

הקמת חווה סולארית ללא היתר בניה

ככל מבניית התשתיות עבור החווה הסולארית עלינו לקחת בחשבון דבר חשוב, היתר בנייה. היתר בנייה הוא היתר אשר ניתן מהוועדה המקומית או הרשות המקומית לאחר בחינת השטח על ידי קבלן מורשה. מדובר על שלב מאוד חשוב שאין לפסוח עליו. קחו זאת בתור אזהרה, אם חברת ההתקנה לא דורשת היתר בנייה כדאי מאוד להימנע ממנה. התקנת לוחות סולאריים ללא היתר בניה בכל סדר גודל שהוא יכול להוביל אותנו לקנסות עצומים ואפילו מאסר של עד שנתיים. 

בנימה אופטימית, קבלת היתר בנייה עבור התקנה של לוחות סולאריים אינה בעייתית כמו היתר בניה עבור מבנים. המדינה מעודדת התקנה של לוחות אלו כיוון שהיא מעודדת אנרגיה ירוקה. זכרו, מדובר על השקעה לטווח הארוך והתהליך הבירוקרטי יכול לקחת מספר שבועות עד חודשים, אבל ההמתנה שווה את זה. 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!