הקמת מערכת סולארית על חממות

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

הקמת מערכת סולארית על חממותהקמת מערכת סולארית על חממות

אחת הדרכים הטובות ביותר להשקיע במערכות סולאריות היא על ידי השקעה בשטחים קיימים. בין יש ברשותכם שטח חקלאי או חממות ובין אם אתם יזמים על ידי הקמת מערכת סולארית על חממות אתם יכולים להגדיל משמעותית את ההכנסה שלכם על ידי הכנסה פסיבית. אז מאיפה מתחילים? מיד תבינו הכל.

 

על מה מדובר?

מערכת סולארית היא אחת ההשקעות החמות ביותר בישראל ובהמון יעדים בעולם. בעבר ההשקעה הייתה כמעט ולא רלוונטית לרוב הקהלים, אך ככל שנכנסו יותר חברות התקנה לשוק וככל שיש יותר סוגים שונים של פאנלים סולאריים כך השוק נפתח לכל הקהלים. ברגע בו המדינה נכנסה לתמונה על ידי הטבות ליזמים הצעירים מחיר ההשקעה עבור מערכות סולאריות צנח. הקמת מערכת סולארית על חממות היא אחת הדרכים שלכם להרוויח אלפי שקלים בחודש. אם יש ברשותכם חממות תוכלו להתקין על גבי הגגות מערכות חכמות אשר יודעות להפיק חשמל על ידי צבירת אנרגיה לתאי הפאנלים.

כמו כן, יש הרבה יזמים אשר יוכלו לסגור חוזה מול אותם בעלי חממות. עליכם ליצור קשר עם בעל חממה כלשהו ולבחון האם השטח הוא נכון להקמת מערכת סולארית. מסקירה קצרה, עליכם לבדוק מהו השטח אותו תוכלו לנצל והאם השטח נמצא במקום פתוח וחשוף לשמש. לאחר מכן תוכלו לסגור חוזה בו אתם מבצעים את ההשקעה ובעל החממה מקבל סך אחוזים מסוים. בדרך זו אתם לא צריכים לרכוש שטח וכל ההוצאות שיש לכם יהיו אך ורק על הקמת מערכת סולארית על חממות. 

 

היתר בניה עבור הקמת מערכת סולארית על חממות

לא מספיק שיש לכם שטח או מצאתם שותף להשקעה, עליכם להחזיק בהיתר בנייה מתאים. הצורך בהיתר בניה זהה להיתר בניה שאתם צריכים על מנת לבנות בית או להוסיף חדר בבית, ענייני ביטחון והצהרה. כמו כן, יש לוודא שההתקנה אינה פוגעת באיכות חייהם של השוהים בסביבה (דבר אשר מאוד נדיר בחממות). הקמת מערכת סולארית צריכה להתבצע על ידי חברה מקצועית אשר היא תדאג לרוב לכל התהליך הבירוקרטי, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להמתין להיתר ולסגור את החוזה מול חברה החשמל.

פתרונות יזמות

היתרון הגדול עבור היזמים הוא שאין צורך לגזול שטח מסוים על מנת להרוויח כסף, השטח כבר קיים. כמו כן, שטחי החממות יהיו בדרך כלל די גדולים כך שהתשואה שלכם תהיה גבוהה. רבים המקרים בהם היזם מציע לבעל המקום חשמל חינם או תשלום חלקי, ואילו את שאר הרווחים מוכר היזם לחברת החשמל ומניב סכום מסוים מדי חודש עבור מכירת חשמל. אם אין לכם שטח ויש לכם סכום כספי אותו אתם מעוניינים להשקיע תוכלו לפנות לבעלי חממות שונים וכך להשקיע כל פעם במקום אחר, כך תהנו מהכנסה חודשית באופן פסיבי. 

 

חברת הקמת מערכת סולארית על חממות 

על מנת שההשקעה שלכם באמת תשתלם עליכם לבחור בחברה מקצועית. לפניכם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון בזמן בחירת החברה:

  • מהו הניסיון שיש לחברה?

    יש היום למעלה מ-18 חברות אשר מתמחות בהתקנת מערכות סולאריות. אמנם זה נשמע מספר נמוך, אבל עליכם לבחון את הניסיון שיש לחברה. חברה מקצועית הינה חברה עתירת ניסיון שלאו דווקא בא לידי ביטוי במספר השנים בהן החברה קיימת, אלא במספר הפרויקטים שהחברה לקחה על עצמה.

  • ניסיון ספציפי הוא קריטי!

    כאשר מדובר על הקמת מערכת סולארית על חממות אנו רוצים לוודא שלחברה מולה אנו בוחרים לעבוד יש ניסיון ספציפי בהקמה מסוג זה. יש סוגים שונים של התקנות, ואנו רוצים לבחור את החברה שיכולה להוביל אותנו לבחירה המדויקת. לאדם הפרטי בדרך כלל אין הרבה ידע בכל הנוגע למערכות סולאריות, חשוב להכיר את המושגים הרלוונטים. אבל, הדרך הטובה ביותר להיות בראש שקט הוא על ידי סקר שוק מדויק.

  • אחריות

    יש דברים שרובנו זוכרים לוודא כאשר אנו סוגרים חוזה, כמו למשל רישיון של החברה, מחירים וכן הלאה. אבל עליכם גם לוודא מהי האחריות הקיימת להתקנה מסוג זה. עליכם לוודא כי החברה מעניקה לכם אחריות במקרים בהם יש צורך בתיקונים או החלפה של לוח סולארי, נזקי טבע וכן הלאה. בדרך כלל חברות אלו יציעו לכם אחריות עבור הקולטים והממיר, שימו לב מה כולל הכיסוי. תמיד מומלץ לבטח בנוסף את חווה הסולארית שלכם.

בדיקת כדאיות כלכלית עבור הקמת מערכת סולארית על חממות

ולפני הכל, במיוחד כאשר אתם סוגרים חוזה עם בעל חממה כלשהו, עליכם לעשות בדיקת כדאיות. עליכם לראות מה צפי ההכנסות שלכם מכל ההשקעה הזאת פחות כל ההוצאות. החזר ההשקעה לרוב ינוע בין 4-5 שנים, תלוי בסדר גודל ההשקעה שלכם. רצוי להסתכל על ההכנסה כהכנסה שנתית, לא כל חודש יהיה דומה לקודמו, יש לנו את חודשי החורף אשר מניבים לנו פחות תפוקה. ויש לקחת בחשבון שכל חצי שנה חברת החשמל רשאית לשנות את התעריפים בחוזה, אך לרוב לא מדובר על תזוזות משמעותיות אם בכלל. 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!