התקנת לוחות סולאריים

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת לוחות סולארייםהתקנת לוחות סולאריים

כולנו מחפשים אפיקי השקעה שונים, אך אחד לא רוצה שהכסף שלא ישב בבנק עם תשואה מביכה. במקום להשקיע באפיקי השקעה עם סיכון גבוה השקיעו בהתקנת לוחות סולאריים. אמנם המחיר הראשוני יכול להיות גבוה, אבל כל עוד יש לכם שטח לא מנוצל, אפילו גג, אתם יכולים להרוויח אלפי שקלים בשנה ללא כל מאמץ.

 

התקנת לוחות סולאריים – מהם לוחות סולאריים?

תפקידם של לוחות סולאריים הם ספיגת אנרגיה שמקורה בקרינת השמש והמרת הקרינה האלקטרומגנטית לאנרגיה תרמית או חשמל. לוחות סולאריים הפכו לאפיק השקעה מאוד נפוץ היום, בתמורה לרכישת לוחות סולאריים תוכלו לייצר חשמל בעצמכם וכך לא לשלם את חשבונות החשמל, מבעד לכך חברת החשמל עצמה רוכשת חשמל מיצרני אנרגיה ירוקה. גובה החזר ההשקעה תלוי בגובה ההשקעה, לוחות סולאריים אינם נחשבים להשקעה זולה, אך גם ההשקעה נחשבת לבטוחה. 

לוחות סולאריים מבוססים על אנרגיה חדשנית, ישנם מספר סוגים שונים של פאנלים אשר הם למעשה מהווים את עיקר ההשקעה. מבעד לכך יש לכם גם מצברים, בקר טעינה, ממיר מתח ועוד… ישנם גם פאנלים דו צדדים אשר יודעים לתכנן את המיקום שלהם לפי המקור הכי אסטרטגי ספיגת קרינת השמש. בעבר נחשבה ההשקעה למאוד יקרה, אך היום כאשר נכנסו כל כך הרבה מתחרים לשוק גובה ההשקעה ירד בעשרות אחוזים.

התקנת לוחות סולאריים – האם כל אחד יכול?

מכיוון שגובה ההשקעה אינו גבוה כמו בעבר היום כל אחד יכול להרשות לעצמו לבצע את ההשקעה הזאת, מדובר על ההשקעה הכי בטוחה שתוכלו למצוא באפיקי ההשקעות. עם זאת, את החזר ההשקעה תקבלו תוך מספר שנים, מדובר על השקעה לטווח ארוך אמנם אך אתם נהנים ישר מההטבות של ההשקעה כמו מכירת חשמל לחברת החשמל ולא לשלם את חשבון החשמל. בין אם אתם בית עסק ובין אם אתם אנשים פרטיים תוכלו למצוא את עצמכם משתלבים מצוין בעולם ההשקעות הזה. מצד אחד אנשים פרטיים יכולים לבצע את ההשקעה הזאת בשל בעיות חשמל שיש להם באזור או לצורך השקעה קטנה, במקום להשאיר את הכסף בבנק ללא כל מעש. בתי עסקים רבים בוחרים לפנות לאפיק זה כיוון שבתי עסק מוציאים עשרות אלפי שקלים על חשמל מדי חודש ואם כבר יש להם מקום לקבל הכנסה פסיבית אשר יכולה לשדרג את העסק בכמה רמות למה שלא יעשו זאת…

 

התקנת לוחות סולאריים – כמה זה עולה?

המחיר אותו תשלמו עבור התקנת לוחות סולאריים ינוע בטווח ה-30,000 ש"ח עבור מערכת לוחות סולאריים ביתית אשר יכולה להניב לכם סכומים שנתיים יפים. כאשר מדובר על מערכות עסקיות המחיר עולה ומתחיל מכ-70,000 ש"ח ויכול להגיע לחצי מיליון ויותר. את ההשקעה תוכלו להחזיר תוך מספר שנים, בדרך כלל בין 4-5 שנים, אך זה משתנה ממקום למקום. מבעד להוצאות של הרכישה עצמה יש לקחת בחשבון גם את התחזוקה, יש לבצע עבודות תחזוקה פעם בחצי שנה שעלותן כ-600 ש"ח. מבעד לכך רצוי לשטוף את הלוחות הסולאריים פעם בשלושה חודשים לפחות והמחיר לכך הוא כ-200 ש"ח אך ניתן לעשות זאת גם באופן עצמאי. אורך החיים של פאנלים סולאריים יהיה כ-25 שנה, זאת כל עוד תשמרו על המוצר כמו שצריך.

התקנת לוחות סולאריים -יצירת אנרגיה ירוקה

הסיבה לכך שהמדינה מעודדת את אפיק השקעה זה וגם הגופים הבנקאיים מעניקים הטבות מימון עבור השקעה זו היא מכיוון שגם מדובר על השקעה בטוחה, וגם מדובר על שמירה על כדור הארץ באופן ישיר על ידי ייצור אנרגיה ירוקה. הדרך בה חברת החשמל מייצרת חשמל מזהם את כדור הארץ, לאט לאט המטרה היא לעבור לאנרגיה ירוקה ופאנלים סולאריים מנתבים אותנו לדרך הנכונה.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!