התקנת מערכות אנרגיה סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכות אנרגיה סולאריתהתקנת מערכות אנרגיה סולארית

התקנת מערכות אנרגיה סולארית יכולה להיות ההשקעה הכי טובה שתעשו בזמן הקרוב. במקום לחפש השקעות עם סיכון גבוה אתם יכולים להשקיע במערכות סולאריות ולקבל תשואה יפה ובטוחה. אמנם מוטב לציין כי מדובר על השקעה לטווח הארוך, אך מי שסבלני מספיק יראה כמה הוא לא רק חוסך לעצמו בהוצאות על חשמל ואנרגיה, אלא גם כמה הוא מרוויח מזה לכיס בסופו של דבר.

 

התקנת מערכות אנרגיה סולארית – ניפוץ מיתוסים

בטח שמעתם מחברים או קראתם באינטרנט כל מיני דברים אשר גרמו לכם לחשוש מלעשות את הצעד הראשון אל התקנת מערכות אנרגיה סולארית, אנו כאן כדי להסיר מכם את החששות.

  • מעבר דירה –

    החשש הגדול של משקיעים רבים הוא מה יקרה אם הם יחליטו לעבור דירה. התשובה היא מאוד פשוטה, ברגע בו התקנתם מערכות אנרגיה סולארית אתם מעלים את נכס הבית באופן מיידי. נכון, החזר ההשקעה של מערכות סולאריות יכול לקחת כמה שנים, אך ברגע בו אתם מוכרים את המבנה שלכם, מחיר ההשקעה שלכם אמור להיות כלול במחיר.

  • אין לי כסף –

    רבים חושבים שהמחירים של התקנת מערכות אנרגיה סולארית מתאימה רק לעשירון העליון, התשובה היא לא. למעשה בשנים האחרונות נצפתה ירידה של עשרות אחוזים במחירי ההתקנה של מערכות סולאריות. אמנם כן מדובר על השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים (בהתאם לשטח שלכם), אך מדובר על השקעה בטוחה.

  • חורף –

    מה עושים בימי החורף? האם המערכות הסולאריות מושבתות? תחילה בוא נדבר בכנות, החורף בישראל הוא מאוד רגוע. מבעד לכך, כל מה שהמערכת צריכה היא שמש, גם כאשר מדובר על ימים קרים עדיין המערכת מתפקדת מצוין. כמו כן, הקיץ בישראל מאפשר לנו לצבור כפול ממה שאתם מדמיינים, לכן עליכם יהיה להסתכל על המחזור השנתי ולא לפי חודש בחודשו.

  • אסתטיקה –

    כאשר מדובר על מבנה ביתי ההתנהגות בהתקנת המערכות שונה לחלוטין. כל עוד מדובר על גג הבית שלכם אתם רוצים לשמור על אסתטיקה מקסימלית. אם החשש שלכם הוא לגבי פגיעה בעיצוב ונראות המבנה, אין לכם ממה לחשוש. חברה מקצועית תשתף אתכם בכל צעד ותעניק לכם פתרונות מתאימים.

  • תחזוקה –

    שמענו הרבה שאומרים שהתחזוקה של המערכות היא מה שמלחיצה אותם, אז הסירו דאגה מליבכם. הפאנלים הסולאריים עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מינימלית, בדיקה שנתית לקונסטרוקציה ותפוקת המערכת היא כל מה שאתם צריכים. כמו שרצוי לנקות אחת לחצי שנה את משטח הפנלים, זאת תוכלו לעשות על ידי איש מקצוע או באופן עצמאי.

 

התקנת מערכות אנרגיה סולארית – למי זה מתאים?

התקנת מערכות אנרגיה סולארית מתאימה לכל אדם, אנשים פרטיים יכולים למצוא בהתקנה זו השקעה אשר תניב לכם הכנסות באופן קבוע ללא כל מאמץ, מוסדות ציבוריים נוטים להתקין מערכות אנרגיה על הגגות שלהם, בתי עסק ועוד… כל מקום אשר יש לו הוצאות גבוהות על חשמל חייב להתקין את המערכת. מבעד לכך, כיום יש חוות שרתים אשר פועלות לאורך כל שעות היום, מדובר על השקעות המתאימות למשקיעים וותיקים אשר שוכרים או רוכשים שטח ועליו מתקינים מערכות סולאריות. 

עשוי לעניין אתכם: התקנת מערכת סולארית בבניין משותף, מערכת סולארית מסחרית.

מבעד לכך, חשוב להדגיש שהמדינה מעודדת השקעות מתחום זה כדי להפיק אנרגיה ירוקה. המדינה מעניקה הטבות מס ובעד היתרים עבור המשקיעים הפרטיים. כמו כן, יש להסדיר את כל הנושא מול חברת החשמל כאשר מדובר על לקוחות פרטיים. התעריף אשר נקבע הוא בהתאם לכמות קילו וואט שיש לכם. יש לוודא מהו התעריף המדויק לשנה בה אנו נמצאים שכן התעריף עשוי להשתנות. 

ראו גם: לוחות סולאריים לבית מחיר.

 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!