התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוניהתקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני

התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני יכולות להתאים גם לעסקים וגם למבנים פרטיים, הכל תלוי בגודל השטח שיש לכם להשקעה. עבור מתקנים בגודל בינוני של 15 עד 100 קילוואט תרוויחו 45 אג' לקוט"ש. כדי לדעת אם אתם באמת יכולים להתקין מערכות בסדר גודל כזה עליכם לבנות לחברה מקצועית. אבל לפני הכל, מה אתם באמת יודעים על מערכות סולאריות?

 

מהו הגודל המותר להתקנת פאנלים סולאריים?

השאלה היא לא מה הגודל המותר אלא מה הגודל המשתלם עבור פאנלים סולאריים. על פניו ניתן להתקין מערכות אלו על כל שטח שהוא, אבל על מנת שתוכלו להחזיר את ההשקעה כמו שצריך אנו ממליצים ששטח הגודל יהיה מינימום 60 מטר רבוע. על מנת שתוכלו לייעל את ההתקנה כמו שצריך גם צריך לעשות חישוב על המיקום המדויק בו אתם מתקינים את הלוחות. עצם העובדה שיש לכם שטח גדול לא אומר שכל השטח הזה הוא למעשה כדאי להתקנת מערכות סולאריות. על בעל המקצוע לחשב את הזווית המיטבית עבור ההתקנה כך שמכל זווית לא יהיה על הלוחות צל. כמו כן, ככל שהמיקום יותר חם כך הלוח סופג יותר אנרגיה, אם תבחרו להתקין על גג זה יהיה עדיף מאשר ישירות על הקרקע. כמו כן, כאשר אנו מחשבים את המיקום יש לייחס גם בעיות של נזקי טבע, הימנעו מעצים בקרבת מקום או כל דבר אשר יכול לפגוע בלוחות הסולאריים.

התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני עבור עסקים

עסקים רבים לא ממשים את הפוטנציאל העסקי שלהם עד תום. אתם יכולים להרוויח או מצד שלי לחסוך המון כסף ביום יום שלכם בעסק. ניתן לראות מספר עסקים אשר כבר הפיקו לקחים והתקינו על גבי גגות העסק פאנלים סולאריים אשר הם ממירים אנרגיה לחשמל עבור העסק. מי שלא יודע, עסקים רבים משלמים אלפי שקלים בחודש עבור חשבונות חשמל. בתור בעלי עסקים עלינו לחשוב על ההוצאה השנתית, אנחנו יכולים לחסוך עשרות אלפי שקלים מדי שנה עבור העסק, וכל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להשקיע באופן חד פעמי ברכישת מערכות סולאריות.  

 

בטיחות ותחזוקה

התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני מחייבות אותנו לבחור בחברה מורשה אשר עובדת על פי הנהלים הקבועים בחוק. מערכת אשר מורכבת על ידי מקצוענים מונעת מאיתנו כל סכנה מפני קרינה או תקלות חשמל. בעת ההתקנה יש לוודא ששום כבל אינו חשוף, שאין נוזלים אשר נוגעים במערכת ועוד. אבל גם אם התקינו לכם את המערכת הסולארית באופן מקצועי, כל עוד לא תתחזקו את הפאנלים הסולאריים כמו שצריך כך לא תהנו מהיתרונות הרבים של המערכת.

עם תחזוקה נכונה המערכת שלכם תוכל להמשיך לתפקד כראוי לאורך כ-30 שנה לפחות. עם זאת, עליכם לדאוג לנקות את המערכת באופן שוטף ולערוך בדיקה שנתית לפאנלים הסולאריים על ידי אנשי מקצוע אשר בוחנים את טיב העבודה, והאם משהו לא תקין במערכת. כמו שאתם עושים טיפולים שוטפים לרכב כך אתם צריכים להתנהל מול מערכות סולאריות. זכרו, הפאנלים חשופים לא רק לימי השמש, אלא גם לגשמים, סערות, אובך וכן הלאה. על פי בחינה של אנשי מקצוע הבלאי אשר נוצר מדי שנה עומד על 0.4% בלבד. עם תחזוקה נכונה תוכלו לשמור על המערכת גם למעלה מ-30 שנה.

 

האם ההשקעה משתלמת?

התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני יכולה להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. ממוצע המחירים עבור השקעות בפאנלים סולאריים בארץ הוא כ-65,000 ש"ח. כמו כן, יש לקחת בחשבון את עלויות התחזוקה של המערכת שנעים בטווח ה-1,000 ש"ח בשנה. כאשר אנו מסתכלים על ההשקעה עלינו לקחת בחשבון גם את החיסכון שלנו בהוצאות עבור חשבון חשמל וגם אם חתמנו על חוזה מול חברת החשמל והיא למעשה קונה מאיתנו חשמל בתמורה לתעריף אשר נקבע בחוזה. בדרך כלל החזר ההשקעה מגיע תוך מספר שנים, ככל שתשקיעו בכמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים ככה התפוקה שלכם תגבה. ממוצע החזר ההשקעה עומד על 4-5 שנים. בהתחשב בכך שהמערכת הינה מערכת עמידה לכמה עשרות שנים, ההשקעה היא השקעה משתלמת לטווח הארוך. 

מהם היתרונות של התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני?

בדרך כלל כאשר נרצה להשקיע בהתקנת מערכות קטנות יותר אנו לא נצפה לקבל מהן תמורה מחברת החשמל, משמע תשלום חודשי. מערכות קטנות הן בכדי לחסוך בהוצאות חשמל או עבור מקומות אשר אין חשמל סדיר שם. מערכות בינוניות מעניקות לנו את האפשרות גם לחסוך בחשמל וגם לקבל על זה כסף. התקנת מערכות סולאריות בגודל בינוני אינן מתאימות לכל בית, עליכם לוודא כי השטח שיש ברשותכם מתאים לסדר גודל של מערכת סולארית בינונית. יש לזכור כי בחירת חברה מקצועית להתקנת המערכות הינה קריטית לגבי התשואה שאותה תרוויחו מהמערכת. כמו כן, מערכות בינוניות מעניקות לנו אנרגיה ירוקה ולכן המדינה מעודדת את המשקיעים עם הטבות בהיתר בניה, מס וקבלת הלוואות בריבית נמוכה. 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!