התקנת מערכות סולאריות

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכות סולאריותהתקנת מערכות סולאריות

השקעה בהתקנה של מערכות סולאריות היא אחת ההשקעות החכמות שתוכלו לעשות. איזה עוד אפיק השקעה תוכלו למצוא בו המדינה ממליצה על צריכה של השקעה זו? המדינה גם מסייעת בהקלה בהליך הבירוקרטי של רכישה והתקנת הלוחות הסולאריים. גופי מימון שונים מעניקים לכם הטבות בלקיחת הלוואה עבור השקעה במערכות סולאריות. אם כל הגורמים העצומים האלה מעודדים אותנו לצריכה של מערכות סולאריות כנראה שזה באמת עובד…

 

התקנת מערכות סולאריות – מערכות סולאריות לעסקים

אתם בעלי עסק? לא משנה מהו העסק שלכם אתם יכולים להרוויח הרבה יותר ממה שאתם מרוויחים עכשיו. ניתן למצוא היום בתי עסקים רבים אשר משדרגים את ההכנסות שלהם על ידי התקנה של מערכות סולאריות על גגות העסק. ניתן לראות מפעלי הייטק עושים זאת, ניתן לראות גם רפתות ולולים אשר התקינו על הגגות מערכות סולאריות. הסיבה הפשוטה והחכמה להתקנה היא הכנסה פסיבית ללא כל מאמץ, כל מה שנדרש הוא השקעה חד פעמית ותחזוקה שכרוכה בבדיקה אחת לחצי שנה. סדר גודל הרכישה הראשונה של המערכות שונה מרכישה עבור אנשים פרטיים, יש מינימום הזמנה אשר משתנה ממקום למקום, כמו כן אתם צריכים לוודא שיש לכם מספיק שטח בשביל לבצע את הרכישה.

התקנת מערכות סולאריות – מערכות סולאריות ביתיות

בניגוד לבתי עסקים אשר מוציאים עשרות אלפי שקלים על חשמל מדי חודש, האנשים הפרטיים לרוב מוציאים בסביבות של עד 1,000 ש"ח עבור חשבונות החשמל. כמובן שזה נתון משתנה ממשפחה למשפחה, יהיו כאלה גם שלא יוציאו מעל 200 ש"ח. בין אם אתם מוציאים סכום כזה או אחר כאשר זה מתפרש על גבי שנים אתם מבינים את סדר גודל ההוצאה. כאשר אתם מתקינים מערכות סולאריות ביתיות אתם יכולים להנות מההטבה של ייצור חשמל עצמי וכך אין אתם צריכים לשלם לחברת החשמל. יתרה על כך, חברה החשמל משלמת לכם! כן, חברת החשמל קונה ממכם את החשמל אשר אתם מייצרים. ההכנסה שלכם יכולה להיות כ-4,000 ש"ח בשנה, ולעיתים גם יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים, תלוי בכמות המערכות הסולאריות אשר התקנתם. 

 

התקנת מערכות סולאריות – מהו המיקום הכי מומלץ להתקנה?

בדרך כלל המיקום הכי מומלץ להתקנה יהיה גג הבית שלכם, כמה שיותר קרוב לספיגת קרני השמש ושאין צל על הלוחות. עם זאת, רבים בוחרים לשכור שטח פתוח בדרום או במקום אחר, עשרות דונמים אשר הם מתקינים יש על הרצפה את המערכות, מערכות סולאריות קרקעיות. למערכות סולאריות קרקעיות יש יתרונות רבים, אך יש מינימום רכישה אשר נמצא בסדר גודל של כל אדם יכול להרשות לעצמו. כאשר מדובר על הארץ שלנו כמעט כל מקום יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, מדובר על מדינה חמה שגם החורף בה לא כל כך נחשב לחורף.

התקנת מערכות סולאריות – התקנה דרך חברה מקצועית

כדי להבטיח את טיב ההתקנה עליכם למצוא את החברה המתאימה דרכה תבצעו את העסקה. מדובר על עסקה בסדר גודל שיכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים, לכן אתם חייבים לעשות מחקר מעמיק לפני בחירת החברה. כיום יש היצע יחסית רחב של חברות אשר מציעות לכם שירותי התקנה ומכירה. בחנו אילו עבודות עשתה החברה בעבר, מהם המחירים אותה היא גובה עבור רכישה והתקנה, ותוך כמה זמן כבר הלוחות יהיו מותקנים. קחו בחשבון שמבעד להתקנה עצמה יש גם להנפיק את אישורים מתאימים, מהנדס צריך לבחון את הקרקע ונשלח נציג מטעם חברת החשמל לבחון את העסקה ולאשר או לדחות הסכם עם חברת החשמל

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!