התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכת סולארית בקריית עקרוןהתקנת מערכת סולארית בקריית עקרון היא הדבר החם הבא, אם אתם מחפשים הכנסה נוספת, אם נמאס לכם לשלם חשבונות חשמל ויש לכם מקום פנוי, זאת הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. מערכות סולאריות בעבר היו נחלתם של אנשים מבוססים (בלשון המעטה) בלבד. המחירים של הפאנלים הסולאריים היו גבוהים מאוד ולכן, הרווחיות הייתה שייכת רק להם. עם זאת, בשנים האחרונות כאשר נכנס ייבוא נוסף מחו"ל, התחרות גדלה ובכך נפתחה האפשרות לכולם להתקין מערכות סולאריות. יש סוגים שונים של מערכות סולאריות, מערכות שמיועדות לבתים פרטיים יש מערכות עבור שטחים תעשייתיים ועוד.

 

מהי מערכת סולארית?

לפני התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון חשוב מאוד לדעת מהי מערכת סולארית, איך היא עובדת ובכך לבדוק בדיקת כדאיות. מערכת סולארית מערכת שלמעשה ממירה את אנרגיית השמש (האור) כמקור ליצירת אנרגיה סולארית. למערכת יש רכיבים שונים ובכך היא ממירה את אנרגיית השמש לאנרגיה פוטו וולטאית ובכך, אנחנו מקבלים חשמל. יש היום מערכות סולאריות המיועדות לבתים, יש אוהלים עם מערכות סולארית לטיולים, גנרטורים ועוד. מערכת סולארית בנייה ממספר רכיבים, הפאנלים הם החלקים הנגלים ביותר לעין וגם החשובים ביותר. התפקיד של הפאנל הסולארי הוא לאגד תאים פוטו וולטאים ובכך הם ממירים את אנרגיית השמש לחשמל. התאים בדרך כלל יהיו עשויים מסיליקון גבישי וכאשר הם פוגשים אנרגיית שמש זה גורם לתנועה של זרם חשמלי המכונה DC.

יש סוגים שונים של פאנלים סולאריים, אך כולם אמורים להיות מותאמים לעבודה מול תנאי מזג אוויר שונים. היתרון הגדול בישראל הוא שגם החורף פה לא משתווה לחורף במדינות אחרות ובכך, אנחנו נהנה מהלוח הסולארי יותר. לאחר מכן, יש לנו ממירי מתח שהתפקיד שלהם הוא לקחת את הזרם החשמלי ולהמיר אותו לזרם חילופי (AC). הסיבה לכך שאנחנו צריכים להמיר את הזרם החשמלי היא מכיוון שזהו הזרם שרשת החשמל עובדת לפיו. ולבסוף, מונה החשמל הוא בעל תפקיד קטן אבל משמעותי מאוד. המטרה של מונה החשמל הוא למדוד את כמות החשמל שייצרנו וכמות החשמל שהשתמשנו.

שלבי התקנה מערכת סולארית בקריית עקרון

התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון חייבת לכלול שלבי התקנה מדויקים כדי להתאים את ההתקנה למקום בו אתם נמצאים. השלב הראשון בתהליך הוא שלב המדידות. על בעל המקצוע להגיע למקום בו יש צורך בהתקנה ולבצע מדידות בשטח. צריך לבדוק לא רק את גודל השטח, אלא גם את כיוון הגג, גורמים אשר עשויים להשפיע על טיב העבודה של הפאנל הסולארי כמו מבנים שיכולים ליצור הצללה, צנרת חשמל, ארונות חשמל ועוד. כמו כן, יש להתאים סוג וגודל הפאנל הסולארי בהתאם לתכנון שביצענו.

השלב הבא הוא קבלת היתר בנייה. שימו לב, יש צורך בהיתר בנייה עבור מערכות סולאריות גדולות מ-50KW. במקרה בו אתם כן עונים על הקריטריון הזה עליכם לאחר שלב התכנון לגשת לוועדת התכנון והבנייה של הרשות המקומית לקבל היתר. התהליך יכול לקחת כמה שבועות. מצד שני, כאשר מדובר על התקנה מערכת סולארית בקריית עקרון  סביר להניח ולא יהיה מדובר על שטח בסדר גודל הדורש היתר בנייה ולכן, אתם יכולים להתחיל בתהליך בהתאם לחוק הפרגולות. אתם לא צריכים היתר בניה, אבל בסוף התהליך עליכם לדווח על כך למשרד הפנים.

השלב הבא יהיה מול חברת החשמל. לאחר שכבר קיבלתם היתר בנייה במקרה הצורך וסיימתם את שלב התכנון, כעת עליכם לפתוח תיק מול חברת החשמל בצירוף המסמכים הרלוונטים. חברת החשמל בודקת את המסמכים ולאחר מכן תתואם פגישה מול נציג של חברת החשמל וחשמלאי מטעם חברת ההתקנה. לאחר השלב הזה יהיה ניתן להתחיל בהקמת המערכת הסולארית. התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון חייבת להיות בתיאום עם בעל הנכס ועל ידי חברת התקנה מקצועית. משך זמן ההתקנה משתנה בהתאם לסדר גודל העבודה ובדרך כלל, מערכות סולאריות ביתיות יהיו מותקנות תוך כחמישה ימים. יש לבצע בדיקת תקינות בתום תהליך ההתקנה ולאחר מכן, עליכם לקבל אישור של חברת החשמל על הבדיקה. האישור עובר למשרד התשתיות ולאחר מכן, בעל המערכת יהיה רשום בתור יצרן חשמל.

 

למה אתם צריכים מערכת סולאריתלמה אתם צריכים מערכת סולארית?

התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון מעניקה לנו יתרון מובהק והוא שאנחנו לא תלויים בחברת החשמל. מדובר על השקעה לטווח ארוך בה אנחנו יכולים לחסוך סכומים מאוד גבוהים עקב חיסכון בחשמל, אנחנו מייצרים את החשמל לעצמנו. תחשבו על זה, כמה עולה לכם חשבון החשמל? על ידי השקעה חד פעמית תוכלו להפסיק לשלם חשבונות גבוהים לחברת החשמל ואפילו במקרים אחרים, תוכלו למכור את החשמל שלכם לחברת החשמל. התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון יכולה להיות להשקעה או לחיסכון. כמו כן, יש מקרים בהם אנחנו גם נוכל להשתמש בחשמל שהמערכת הסולארית מפיקה וגם למכור לחברת החשמל את החשמל שייצרנו ובכך, יש לכם הכנסה פסיבית.

התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון עבור השקעה יכולה להיות מאוד משתלמת, אבל סביר להניח שאתם תחזירו את הכסף שהשקעתם תוך מספר שנים ולא חודשים אם זה מה שחשבתם. כמו כן, יש לוודא את ההסכם מול חברת החשמל, לכמה זמן הוא תקף. בדרך כלל ההסכמים מול חברת החשמל יהיו לטווח הארוך, אך כל חצי שנה רשאית חברת החשמל לשנות את התעריף בהתאם לחוק.

 

כמה זה עולה לי?

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון, המחירים משתנים אך אם זה מנחם אתכם, בשנים האחרונות המחירון ירד בכמה עשרות אחוזים. ההבדל בין השקעה להשקעה תלויה בשטח שלכם ובסוג הפאנלים איתם בחרתם לעבוד. כמו כן, לחברה המבצעת יש גם פרמטר חשוב במחיר הסופי אותו תשלמו ובטיב ההתקנה. נחלק את המחיר לשניים, המחיר הראשון מתייחס למערכות סולאריות ביתיות. המחיר בדרך כלל עבור מערכת סולארית ביתית יכול לנוע בין 25,000 ש"ח ועד 40,000 ש"ח. אם אנחנו מסתכלים על זה לטווח הארוך, נוכל כבר בשנה הראשונה לחסוך בין 9,000 ש"ח ועד 13,000 ש"ח לפי צריכת החשמל שלכם. סביר להניח שאת ההשקעה שלכם אתם תחזירו בין 4 ל-8 שנים.

כאשר מדובר על מערכות סולאריות לבתי עסקים המחיר הוא גבוה יותר מכיוון שבדרך כלל יהיה מדובר על שטח גדול יותר. המחירון עבור מערכות לבתי עסקים ולהשקעה יכולים לנוע בין 100,000 ש"ח ועד כמיליון ש"ח, תלוי בכמות ובמורכבות ההתקנה. כמו כן, יש לנו עוד נקודת אור עבור מערכות ביתיות בעיקר. ממשלת ישראל מעודדת התקנה של מערכות סולאריות מכיוון שמדובר על אנרגיה שלא מזהמת כמו חברת החשמל. לכן, יהיה לכם מאוד פשוט לקבל הלוואה עבור הקמת מערכות אלו בתנאים נוחים מאוד. כמובן, ההלוואה תהיה תלויה בעבר הכלכלי שלכם, בהכנסה קבועה וכן הלאה.

 

עוברים דירה?

החשש הגדול של אנשים רבים הוא מה יהיה במקרה בו אנחנו רוצים לעבור דירה לאחר התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון. החשש הוא מובן, אבל לא מוצדק. כאשר אתם עוברים דירה אתם מוכרים את הנכס שלכם, ומערכות סולאריות הינן גם נכס שאמור להיות כלול במחיר. אם השקעתם סכום מסוים, אתם יכולים לדרוש אותו או חלק ממנו בעת הצעת המחיר עבור מכירת הנכס שלכם. מצד שני, תוכלו גם לפרק ולהתקין את המערכות הסולאריות במקום אחר אך זה יעלה לכם יותר ולכן, אולי כבר יהיה עדיף לכם להתקין מערכות סולאריות חדשות במקום החדש בו אתם גרים.

 

תחזוקה

התקנת מערכת סולארית בקריית עקרון היא השקעה פסיבית לחלוטין, אבל זה לא אומר שלא נדרשת כאן השקעה של תחזוקה. אם אנחנו נזניח את הפאנלים הסולאריים לאורך טווח ארוך אנחנו נראה שהם לאט לאט מתחילים להתמלא בצואה של בעלי כנף, אבק וכן הלאה. ברגע כזה הקולטים לא עובדים בצורה המושלמת שלהם ובכך, אתם מפסידים ייצור חשמל. לכן, אחת או פעמיים לחצי שנה רצוי לנקות את המערכות באופן יסודי, תוכלו לעשות זאת באמצעות בעל מקצוע או לבד. כמו כן, אחת לשנה רצוי לערוך בדיקת תקינות שנעשית על ידי חברה מקצועית שהיא יכולה להיות גם חברת ההתקנה שלכם. המחיר אינו גבוה והוא יכול לנוע בין 500 ועד 1,000 ש"ח לשנה, לעיתים גם כולל שירותי ניקוי. ברגע בו תשמרו על הפאנלים שלכם בצורה יסודית, ככה אתם תרוויחו תשואה גבוהה יותר.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!