מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מערכות סולאריות מסחריותמערכות סולאריות מסחריות

יצא לכם פעם לעבור ליד מבנה ולראות על הגג שלו מעין לוחות כאלה? מדובר על לוחות סולאריים אשר מניבים לא מעט כסף מדי חודש. מערכות סולאריות מסחריות הן שונות ממערכות סולאריות לבתים פרטיים, בדרך כלל יהיו מדובר על כמות מינימלית קטנה יותר והפקת וואט גבוה יותר. יש סוגים שונים של פאנלים והבחירה בסופו של דבר היא של הלקוח. הפאנלים הסולאריים עובדים על טכנולוגיה חדישה אשר מפיקה חשמל בכל תנאי, אבל לקבל את התוצאה הטובה ביותר אנו ממליצים לכם לבחור בחוכמה את החברה שתעשה את ההתקנה. 

 

איך עובדות מערכות סולאריות מסחריות?

מערכות סולאריות מסחריות נחשבות למערכות שמפיקות למעלה מ-15 קילו וואט חשמל. בעבר התקציב שהיינו צריכים לעמוד בו על מנת שנוכל להקים מערכת סולארית בבית היה מאוד גבוה, אבל היום בשל היצע חברות ההתקנה הרב המחירים הוזלו משמעותית ואתם המרוויחים העיקריים מכך. מערכות אלו מתאימות להתקנה על שטח שנע בין 150 מ"ר ל-1,500 מ"ר. עליכם להחזיק בשטחים גדולים על מנת שתוכלו להניב תוצאות מרשימות ממערכות אלו. כמו כן, יש הרבה עסקים אשר יכולים להנות מהכנסה נוספת לעסק ללא כל מאמץ, אבל בזה ניגע בהמשך. אז למה אתם בכלל צריכים מערכות סולאריות מסחריות? מיד תבינו.

כסף עושה כסף

באמצעות מערכות סולאריות אנו מפיקים חשמל באופן עצמאי על ידי מכשור מתקדם אשר שואב את האנרגיה מהשמש וממיר את זה לחשמל. בתור התחלה, אתם כבר לא זקוקים לחברת חשמל בשביל לייצר חשמל, ככה אתם גם לא צריכים לשלם חשבון חשמל. יותר מזה, חברת החשמל בסופו של דבר היא זאת שתצטרך אתכם ואפילו תקנה ממכם חשמל בהתאם להסדר שנקבע פעם בחצי שנה. ככה שעבור השקעה חד פעמית אתם יכולים להניב אלפי שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים. ניתן לראות שטחים עצומים בדרום אשר על גביהם מתפרשים מאות ואלפי פאנלים סולאריים אשר מהווים הכנסה עיקרית עבור אותו משקיע. 

 

מערכות סולאריות מסחריות עבור עסקים

בתור בית עסק אנו משלמים חשבונות חשמל עצומים, אבל האם עצרתם לרגע וחשבתם האם יש דרך לעקוף את חשבונות החשמל? יש לכם כבר שטח ששייך לכם, למה שלא תתקינו עליו מערכות סולאריות מסחריות אשר יניבו לכם הכנסה נוספת לעסק? יש עסקים רבים שעובדים בשיטה הזאת, כל עוד זה לא פוגע בעיצוב המבנה. לדוגמא, יש המון רפתות ולולים אשר מתקינים על גבי הגגות שלהם לוחות סולאריים. בדרך כלל בתי עסקים יהיו בעל שטח פוטנציאלי להתקנה של כמות גדולה של פאנלים סולאריים ויניבו סכומים מרשימים אשר יכסו גם את חשבון החשמל, ואפילו יכניסו להם הכנסה חודשית גבוהה של למעלה מ-4 ספרות.

 

מהו תהליך ההקמה של מערכת סולארית?

מרגע בו החלטתם שאתם רוצים להקים מערכת סולארית על השטח שלכם ועד שהמערכת תיושם יכול לקחת קצת זמן, תלוי בחברה המבצעת. תהליך ההקמה כולל מספר שלבים אשר יש לתת לכל שלב את המקום שלו. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את החברה אשר תוביל אתכם, החברה כוללת קבלן הקמה, יועץ, קונסטרוקטור לצורך קבלת היתר בניה ועוד. כמו כן, יש ליצור קשר עם חברת החשמל על מנת שתוכלו ליצור רישום למכסה. לאחר כל האישורים מגיע שלב ההקמה. כל התהליך יכול לארוך מספר שבועות ולעיתים גם מספר חודשים, תלוי בכמות הפאנלים אותם אתם בחרתם להתקין. ועוד נתון אשר יכריע את משך זמן ההתקנה הוא התהליך הבירוקרטי להשגת האישורים, תנו לחברה מקצועית לנהל את כל התהליך עבורכם.

 

אנרגיה ירוקה

מבעד לכך שאתם יכולים להרוויח סכומים מכובדים מהתקנת מערכות סולאריות, יש עוד נתון מאוד חיובי לפאנלים אלו. אותו נתון הוא כל כך חיובי עד לרמה בה המדינה עצמה מעניקה הטבות מס למי שרוכש פאנלים סולאריים. הצפי הוא שבסופו של דבר אותם פאנלים סולאריים יחליפו את דרך הפקת החשמל הישנה שמתבצעת היום. לוחות סולאריים מפיקים חשמל באנרגיה ירוקה, מבלי לזהם את כדור הארץ. אז מבעד לכך שאתם מרוויחים סכומים די נחמדים מהתקנה של לוחות סולאריים, אתם גם תורמים למניעת זיהום בכדור הארץ.

בחרו בחברה מקצועית

מבעד לכך שאתם חייבים לבחור בחברה מקצועית על מנת להבטיח שטיב ההתקנה יהיה מעולה, אתם חייבים לבחור בחברה מקצועית אשר תדע להתקין לכם את הלוחות במקומות בעלי הפוטנציאל הטוב ביותר. חשוב לשמור על מרווחים מדויקים בין הלוחות הסולאריים, לדעת מהו מקסימום הגובה הנכון להן, במקרה בו אנו מתקינים על גבי קרקע עלינו לבחור בדגם מיוחד של פאנלים סולאריים וכן הלאה. כמו כן, אחד הדברים החשובים ביותר כדי להבטיח הכנסה חודשית קבועה ומאוזנת פחות או יותר (בכל זאת, יש חורף…) עליכם יהיה לתחזק את הפאנלים הסולאריים באופן שוטף. התקנה של לוחות סולאריים היא דבר אחד, אבל תחזוקה היא דבר אחר ומאוד הכרחי לשמירה על איכות הפאנלים.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!