כדאיות מערכת סולארית ביתית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

כדאיות מערכת סולארית ביתיתכדאיות מערכת סולארית ביתית

ההכנסה הקבועה שלכם לא מספיקה לכם? יש לכם כסף בבנק שרק מחכה להשקעה? מערכות סולאריות ביתיות הן ללא ספק אחת ההשקעות הנכונות ביותר בשנים האחרונות, ואם זה מספיק לכם גם המדינה מעודדת אתכם התקנה של מערכת סולארית ביתית. אם מתחיל לחלחל בכם הרצון לבצע את ההשקעה תדעו כי כדאיות מערכות סולארית ביתית רק גדלה משנה לשנה, אבל ככל שהביקוש גדל כך גם המחיר, אז למה אתם מחכים?

 

כדאיות מערכת סולארית ביתית – מה זה?

מערכת סולארית ביתית היא מערכת אשר כל אדם יכול להתקין על השטח הפרטי שלו, בדרך כלל מדובר על גג. יש לציין שיש להנפיק את האישורים המתאימים כדי שתוכלו לקבל את כל התמורה של מערכות אלו. יש סוגים שונים של מערכות סולאריות, אך כאשר מדובר על מערכת סולארית ביתית יהיה סוג אחד אשר רוב החברות משתמשות בו. מערכות אלו הן למעשה פאנלים סולאריים שתפקידם לאגור את האנרגיה של השמש ולהמיר אותה לחשמל באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. המערכות הסולאריות נכנסו לחיינו כבר בשנות ה-80 אך למעשה תפסו תאוצה רק בשנים האחרונות. בעבר המחירים היו גבוהים ומעטים האנשים אשר יכלו להרשות לעצמם להשקיע. היום, עבור השקעות של כמה עשרות אלפי שקלים אתם יכולים להניב תשואה יפה ולהכניס מדי חודש בסביבות ה-4,000 ש"ח. 

 

חשבונות חשמל, להתראות!

כדאיות מערכת סולארית ביתית באה לידי ביטוי לא רק בתשלום שאתם מקבלים מדי חודש, אלא בחוזה שיש לכם מול חברת החשמל. בעוד שחברת החשמל היא החברה היחידה שמפיקה חשמל לכל תושבי ישראל, פה אתם נכנסים לתמונה. הלוחות הסולאריים מאפשרים לכם להפיק חשמל באופן עצמאי ככה שאתם לא צריכים את חברת החשמל, היא צריכה אתכם. במקום לשלם חשבונות חשמל מהיום אתם בהשקעה חד פעמית משקיעים במערכות סולאריות וחוסכים לעצמכם אלפי שקלים בשנה. ניתן היום לראות הרבה בתים בצפון הארץ (שבין כה וכה החשמל באזור לא עובד בצורה מושלמת) שמתקינים לעצמם מערכות חשמליות ונהנים מחשמל באופן רציף. כאשר אתם מגיעים לתפוקה גבוהה של חשמל לא רק שאתם מרוויחים חשמל "בחינם", אלא גם חברת החשמל קונה ממכם חשמל לפי קילוואט.

כדאיות מערכת סולארית ביתית (לא רק כסף)

היתרון הגדול של מערכת סולארית ביתית לא בא לידי ביטוי רק בהכנסה הקבועה שלכם. בתהליך ייצור חשמל סטנדרטי של חברת החשמל יש חיסרון גדול והוא הזיהום שנוצר עקב כך. ניסו למצוא פתרונות רבים למזעור זיהום עקב תהליך ייצור חשמל אך ללא הצלחה. כאשר הגיעו הלוחות הסולאריים נמצא הפתרון. תהליך זה הוא תהליך של ייצור חשמל ללא פגע בטבע, לכן זה לא רק בשביל כסף, אלא גם לשמור על הארץ. 

 

כדאיות מערכת סולארית ביתית מטעם המדינה

עקב כך שתהליך ייצור חשמל זה אינו זיהומי יש לכם גורם נוסף אשר מעודד אתכם לרכוש והוא המדינה. מכיוון שמדובר על הפקת אנרגיה ירוקה יש למדינה תפקיד חשוב פה. כדאיות מערכת סולארית ביתית אשר מעודדת על ידי המדינה תהיה מכוונת בדרך כלל למערכות ביתיות ולא מסחריות. המדינה מעניקה הטבות למשקיעים גם על ידי תהליך בירוקרטי פשוט, הטבות מס, הקלות בהנפקת היתר בניה ועוד.

 

חברה מקצועית להתקנת מערכות סולאריות

אם אתם רוצים לממש את הפוטנציאל של כדאיות מערכת סולארית ביתית עליכם לבחור נכון את החברה אשר תבצע את ההתקנה עבורכם. יש הרבה דברים שיש לקחת בחשבון עם התקנת הפאנלים הסולאריים. הדבר הראשון שיש לוודא הוא שאכן החברה עובדת באופן מורשה, עליה להחזיק בהיתרים להתקנות מסוג זה, בין היתר היתר לעבודה בגובה. מכיוון שמדובר על השקעה שאינה נמוכה לרוב, עליכם לוודא שבאמת יש לכם כימיה טובה עם החברה המבצעת. 

חברה מקצועית תעניק לכם מספר אפשרויות בנייה בכדי לממש את הפאנלים עד תום. כדאיות מערכת סולארית ביתית תבוא לידי ביטוי רק בהתקנה נכונה במיקום נכון של המערכת. עלינו לקחת בחשבון שאנחנו בוחנים כדאיות מערכת סולארית ביתית לפני שנה ולא לפי חודש. רבים חוששים מהעבודה שיש את החורף ובחורף התשואה של החשמל אינה גבוה כמו בקיץ. דבר ראשון, החורף בישראל אף פעם לא פגע במערכות הסולאריות שצריכות למעשה קר שמש. מבעד לכך, אנו מסתכלים על ההכנסה כהכנסה שנתית. בדרך כלל, רק במדינות מסוימות בעולם החורף באמת ישפיע על המערכות כמו בריטניה.

 

מערכת סולארית ביתית

מערכת סולארית ביתית

תחום המערכות הסולאריות נמצא בהתפתחות מדהימה בשנים האחרונות. מלבד היתרונות הרבים שלו בשמירה על איכות הסביבה, הוא גם מספק לכם יתרון כלכלי ונחשב לאחת ההשקעות הנכונות ביותר. מהי מערכת סולארית ביתית ומה היתרונות שלה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי מערכת סולארית ביתית?

מערכת סולארית ביתית היא קודם כל מערכת שמותקנת בבתים לצורך שימוש פרטי. למעשה כל אדם שחפץ בכך יוכל להתקין מערכת סולארית ביתית במקום מתאים לכך, כאשר בדרך כלל יהיה מדובר בגג הבית. 

על מנת להתקין מערכת סולארית ביתית יש לקבל אישורים מתאימים. אז מהי מערכת סולארית ביתית? 

מערכת זו מורכבת מפאנלים סולאריים. הפאנלים הסולאריים הם למעשה אלו שמפיקים את החשמל הסולארי. הפאנלים הסולאריים למעשה קולטים את אנרגיית השמש. האנרגיה שנקלטה מומרת לאנרגיה סולארית על ידי אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. 

מערכת סולארית ביתית- מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא אנרגיית חשמל שמופקת מאנרגיית השמש. הפעם הראשונה שהפיקו זרם חשמלי מקרני השמש הייתה בשנת 1839 וקיבלה משמעות בשנת 1905 כאשר הפיזיקאי אלברט איינשטיין הסביר אותה. זו נחשבה לאחת מפריצות הדרך הגדולות והחשובות ביותר (בזכותה זכה הפיזיקאי בפרס נובל). 

תחילה הפקת האנרגיה הסולארית הייתה יקרה מאוד. עם השנים המערכות הסולאריות התפתחו וצברו פופולריות רבה. כיום ניתן לראות מערכות סולאריות בשימושים רבים, ואפילו בבתים פרטיים. 

בישראל אחד השימושים הראשונים לאנרגיה סולארית היה דודי השמש. לרוב הבתים בישראל יש דודי שמש שחוסכים כמויות חשמל גדולות מאוד מסך כל החשמל הנדרש. 

למעשה, אנרגיית השמש שנשלחת לכדור הארץ בשעה, שווה לכמות אנרגיית החשמל הנצרכת על ידי אנשים בשנה שלמה!

יש לקחת בחשבון כי יש מקומות בהם הפאנלים הסולאריים אינם מתאימים או מתאימים רק בעונה מסוימת בה השמש חזקה ומופיעה למשך כמה שעות. 

 

מערכת סולארית ביתית- מה היתרונות?

לאנרגיה סולארית יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

חסכון כספי

מערכת סולארית ביתית יכולה להוריד לכם באופן משמעותי את חשבונות החשמל. כאשר אתם מתקינים מערכת סולארית ביתית, אתם למעשה מפיקים חשמל באופן עצמאי. בישראל חברת חשמל היא החברה היחידה שמפיקה חשמל. על ידי הפקת חשמל עצמאית אתם לא צריכים את חברת חשמל באופן קבוע. למעשה, אתם יכולים להשקיע באופן חד פעמי כאשר מתבצעת התקנת המערכת הסולארית. לאחר מכן אתם חוסכים אלפי שקלים על חשמל בשנה. אמנם פאנלים סולאריים עולים יחסית הרבה, אך לטווח הארוך אתם מכסים את ההוצאה ואף יותר. לא כמו מוצרי חשמל שאתם משלמים כפול גם על המכשיר וגם על החשמל. 

כמו כן חשוב לציין שכאשר מגיעים לתפוקת חשמל גבוהה, חברת חשמל יכולה לקנות מכם חשמל לפי קילוואט. 

אנרגיה ירוקה

אחד היתרונות החשובים ביותר של המערכות הסולאריות הוא שמדובר באנרגיה ירוקה. מה זה אומר? כפי שציינו, אנרגיה סולארית מופקת מאנרגיית השמש. כתוצאה מכך, האנרגיה שהופקה אינה מבזבזת מקורות אנרגיה טבעיים ואינה יוצרת זיהום סביבתי, כמו שנוצר בתהליך הפקת חשמל רגיל. הפקת חשמל מצריכה בזבוז של מקורות אנרגיה רבים ובדרך כלל גורמת לזיהום סביבתי רב. בשנים האחרונות, גברה משמעותית המודעות לאיכות הסביבה ולזיהום כדור הארץ. אנשים רבים מנסים לשנות את אורח החיים שלהם כך שיתאים יותר לשמירה על כדור הארץ שלנו. בזכות האנרגיה הסולארית, שנחשבת לאנרגיה ירוקה, אנו יכולים להשתמש באנרגיית השמש שנחשבת למקור אנרגיה מבוזבז והשימוש בה אינו מייצר זיהום. 

התקנה 

התקנת לוחות חשמל אינה פשוטה כלל. היא מצריכה הקמת תשתיות, חוטי חשמל ועוד. כאשר יש תקלה במערכת החשמל יש להגיע לחוטי החשמל והגישה אליהם לפעמים מצריכה חציבת קירות ושבירת רצפות כך שתאלצו גם להיכנס לתהליך שיפוץ. עם מערכת סולארית ביתית אתם חוסכים לעצמכם את הכאב ראש הזה. קודם כל לגבי ההתקנה. התקנת פאנלים סולאריים היא התקנה פשוטה שלא מצריכה הקמת תשתיות מתאימות. למעשה מתקינים את הפאנלים הסולאריים בחוץ, בדרך כלל על גג הבית. כמו כן, ניתן להגיע אליהם בקלות עבור כל תקלה או בדיקה שיש צורך לבצע.

כמו כן, חשוב לציין שהתקנת מערכת סולארית ביתית אינה כוללת סכנת התחשמלות שכרוכה בהתקנת לוחות חשמל בדרך כלל. 

מערכת סולארית ביתית בעידוד המדינה

מדינת ישראל מעודדת את אזרחיה לרכוש מערכות סולאריות ביתיות. בזכות כל היתרונות שציינו כאשר היתרון המרכזי שעומד בעיני המדינה הוא היתרון הסביבתי. עידוד המדינה בא לידי ביטוי בהטבות מס, הקלות בהנפקת היתר בניה שנדרש להתקנת המערכות הסולאריות, בתהליכים בירוקרטיים פשוטים ועוד. 

 

התקנת מערכת סולארית ביתית על ידי חברה מקצועית

אחד הדברים החשובים ביותר להתקנת מערכת סולארית ביתית הוא לבחור חכם את המתקינים. חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית שעובדת באופן  מורשה. על החברה המקצועית להחזיק באישורים מתאימים הכוללים בין היתר אישור עבודה בגובה, שכן ההתקנה נעשית בדרך כלל על גגות. 

חשוב מאוד לבצע התקנה נכונה של המערכת הסולארית ולמקם אותה במיקום נכון כך שקרני השמש יגיעו ללא הפרעות בדרך. בחרו בחברה מקצועית שתבצע את העבודה על הפן הטוב ביותר ותאפשר לכם להנות מכלל היתרונות שיש למערכת סולארית ביתית. 

 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!