מערכת סולארית לשטח

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מערכת סולארית לשטחמערכת סולארית לשטח

איך שלא נברח מזה, היום אנו חייבים להיות עם הטלפון צמוד לכל מקרה בו יש לנו ילדים בבית, ענייני עבודה ומה לא. מצד שני, אנחנו אנשי טבע שמאוד אוהבים לטייל. עד לא מזמן הפיתרון היה להביא איתנו לטיול בשטח גנרטור נייד או נייח. הבעיה היא שהמשקל של גנרטור יכול להגיע לכ-12 קילוגרם לפחות ואנו חייבים מספיק דלק כדי שיוכל להפיק לנו את כמות החשמל המספקת. בדיוק בגלל זה יש לנו מערכות סולאריות אשר משקלן לא עולה על כמה קילוגרמים בודדים, מערכות אשר מותאמות לשטח ומפיקות לנו די חשמל לכל משך הטיול. 

 

מהי מערכת סולארית לשטח?

היום אי אפשר לצאת לטיול בשטח בלי מקור חשמל זמין. הבעיה היא שרבים מאיתנו רוצים לצאת לטיול בן כמה ימים, להנות מהטבע ועדיין להישאר מחוברים למה שקורה בעולם, להיות עם מצלמה ועוד מכשירים אשר יכולים לחמם אותנו בלילות הקרים. בשביל זה יש מערכת סולארית לשטח, מערכת אשר תפקידה להפיק לנו חשמל לפי הצורך. בדרך כלל מערכות אלו יתאימו לשימוש במספר מוצרי חשמל מסוימים ולא כאלה אשר דורשים הספק גבוה מדי. השימוש במערכת זו מתאימה לטלפונים סלולריים, מחשבים וכד'. נוכל לרכוש סוללה נוספת אשר מתאימה לשמירת אנרגיה וכך נוכל להבטיח שגם אם יגיע יום ללא שמש למחרת אנו עדיין מגובים. 

איך לבחור את המערכת הנכונה לכם?

רבים רוצים לרכוש מערכת סולארית לשטח אבל לא באמת יודעים איך לבחור את המערכת הנכונה. הדבר הראשון שאולי תרצו לשים לב אליו יהיה ההיבט האסתטי של המוצר, יש עיצובים שונים למערכות האלו ואת בכל זאת נמצאים במקום בו כולם יכולים לראות את המערכת. 

הדרך הטובה ביותר לבחור את המערכת היא על ידי השוואה בצורה חכמה בין כל סוגי המערכות לשטח. עשו סקר בין כל המכשירים אשר רלוונטיים אליכם ולשימוש שלכם. תוכלו לבחור בין פאנל סולארי יחיד שאינו משלב ישירות סוללת שמש, ותוכלו לבחור בפאנל סולארי אשר כן משלב סוללת שמש. התפקיד של סוללת השמש היא לאגור חשמל גם בזמנים בהם אין שימוש בחשמל. כמו כן, שימו לב אילו חיבורים יש לפאנל, האם יש אפשרות לחיבור סוללה חיצונית אשר באמצעותה נוכל לאחסן אנרגיה אשר תשמש את הפאנל הסולארי בהמשך. 

עוד פרמטר חשוב שאתם רוצים לקחת בחשבון הוא עניין הנוחות. בסופו של דבר יש הבדל בין טיול בחוף בו אתם מתמקמים ולא זזים מהחוף לבין טיול בו אתם עוברים לוקיישנים. שימו לב מהו הפתרון האידיאלי עבורכם מבחינת משקל המוצר ותפוקת החשמל. שימו לב מהם הביצועים הטובים ביותר של הסוללה, זאת בהתאם להספק החשמל, סוללה פנימית ויעילות הגברת מהירות הטעינה בשמש.

עשוי לעניין אתכם: הקמת מערכת סולארית.

עיצובים שונים

כפי שכבר ציינו יש סוגים שונים של מערכת סולארית לשטח, העיצובים אשר באים לידי ביטוי צריכים גם להיות נוחים, גם חזקים וגם יעילים. יש מערכות סולאריות אשר משמשות אותנו בתור תיק, לאורך כל ההליכה שלנו התיק יהיה על הגב וגם המערכת תספוג אנרגיה לאורך כל היום. יש אפשרות גם לפתוח מערכת סולארית לשטח אשר היא מתקפלת, אבל זה אומר שרק בזמן מנוחה תוכלו להעניק למערכת אנרגיה מהשמש. 

 

חפשו מערכת חזקה!

אל תשכחו שאתם יוצאים לטיול בטבע… המערכות הסולאריות שאנו מכירים הן מאוד שבירות. מצד שני, כאשר אנו יוצאים לטיול בטבע אנו רוצים לקבל את המוצר החזק ביותר שגם במקרה של מעידה או נפילה עדיין המוצר לא ייפגע. בגלל זה אנו רוצים לבחור במערכות בעלות שכבות סיליקון חזקות אשר ישמרו על המכשיר שלכם לאורך כל הדרך. תוכלו לבדוק במפרט הטכני של המוצר את כמות שכבות הסיליקון שיש למערכת. כמו כן, כאשר אתם מחפשים מוצר שימו לב שאתם נמצאים בקטגוריה הנכונה של מערכת סולארית לשטח ולא קטגוריה אחרת.

מה המחיר של מערכת סולארית לשטח?

המחירים משתנים בהתאם להספק הוואט ועוד פרמטרים כמו עיצוב, משקל, נוחות וכן הלאה. המחירים יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים בודדים עבור מערכת לשטח ויכולים גם להגיע לאלפי שקלים. ברגע בו אתם צריכים מערכת סולארית אשר תספק לכם מספיק חשמל רק לטעינת מכשירים סלולריים, המחיר אותו תשלמו ינוע בין 150 ש"ח ועד 600 ש"ח. אם נעשה השוואה בין מחירי הגנרטורים ובין הלוחות הסולאריים נוכל לראות פער משמעותי שעומד על כמה מאות שקלים. אין ספק שמהיום כבר אין צורך להשתמש בגנרטורים שגם מזהמים את הסביבה, גם יקרים וגם לא נוחים לטיולים. במקום שתצטרכו להפעיל את הגנרטור ולסבול מרעש לאורך כל היום תוכלו לראות מערכת סולארית אשר צוברת בכל רגע את אנרגיית השמש ובעת הצורך ממירה את האנרגיה לחשמל.

על רוב המערכות יש צג שמראה לכם את עוצמת הסוללה, במקרה בו יש לכם עוד סוללה ניידת אתם בהחלט יכולים להיות רגועים לגבי ההספק של המערכת. אז מה אתם מעדיפים, מערכת סולארית ניידת או גנרטור?

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!