מערכת סולארית עצמאית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מערכת סולארית עצמאיתמערכות סולאריות הפכו לצמד מילים מאוד נפוץ בקרב ישראלים רבים. בדרך כלל השימוש בפאנלים סולאריים הוא לצורך השקעה, אך מערכת סולארית עצמאית יכולה גם להיות עבור ייצור חשמל באופן פרטני למקומות בהם אין מקור חשמל זמין, או לצורך חיסכון. מערכות אלו יהיו בדרך כלל זולות יותר מאשר המערכות המסחריות לצורך השקעה ותפוקת האנרגיה שלהן הינה בהתאם לצורך האישי שלכם. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על התקנת והכנת מערכת סולארית עצמאית.

 

מערכת סולארית עצמאית – מה היא כוללת?

תחילה יש להדגיש כי בדרך כלל מערכת סולארית עצמאית ייעודה שונה מהמערכות אשר אנו מכירים עבור השקעות. מערכת סולארית עצמאית נועדה עבור מקומות בהם אין חיבור לרשת החשמל, או במקומות בהם אספקת החשמל אינה יציבה. תפקיד המערכת הוא לאגור אנרגיה באמצעות אמצעים טכנולוגיים חדשים דרך השמש, ובעצם להשתמש באותה אנרגיה במקרה הצורך. 

מערכת סולארית עצמאית מורכבת משלושה מרכיבים עיקריים: לוח סולארי, מצבר, בקר טעינה וממיר. הבחירה של הלוח סולארי היא זו שתקבע את כמות האנרגיה אותה תוכלו להפיק, לכל לוח סולארי יש הספק משלו וזאת יש לבחון בהתאם לצורך האישי שלכם. תפקידם של המצברים הוא לאגור את החשמל, גם הם יהיו בעלי השפעה לכמות האנרגיה אותה תוכלו להפיק, עליכם לבחון את קיבולת האגירה החשמלית של אותו דגם. בקר טעינה וממיר אחראי על טעינת המצברים ומספק חשמל עבורם.

מערכת סולארית עצמאית – האם אפשר לייצר מערכת כזאת לבד?

נתחיל בכך שנאמר שאפשר לבנות ולהתקין מערכת סולארית באופן עצמאי, נמשיך ונאמר שמדובר על הליך מאוד מסובך. אם יש לכם את הידע טכני לעבור תהליך כזה, תוכלו לעשות זאת לבד. בכל אופן, את המוצרים אתם תצטרכו לרכוש ממקום חיצוני, המחירים של פאנלים סולאריים די משתנים וכמו כן יש לרכוש את יתר המרכיבים. בסופו של דבר אם נסתכל על כל התהליך ועלותו נוכל לראות שהסכום אותו תחסכו יהיה מאוד מינורי, ולעיתים גם לא תחסכו בכלל. רכישת דרך חברה מקצועית יכולה לסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות והרלוונטיות בהתאם למקום בו אתם גרים ולתקציב שלכם.

אם הסיבה שלשמה אתם מתמהמהים היא חוסר ידע בכל הנוגע לאפקטיביות של המערכת, דעו כי מערכות אלו תוספות כמעט עשרה אחוזים מתפוקת החשמל היום. לאט לאט יותר ויותר אנשים בוחרים להפיק אנרגיה ירוקה דרך מערכות אלו. מבעד לכף, מערכות של פאנלים סולאריים הפכו לאפיק השקעה בפני עצמו, אפיק השקעה אשר תוך מספר שנים ניתן לראות תשואה מאוד מרשימה דרכו. לכן, התקנה של מערכת סולארית מתאימה גם למקומות בהם אין מקור חשמל או אין מקור חשמל יציב, או עבור אלו שרוצים להשקיע את כספם ולקבל תמורה נאה. זכרו, גם בימי החורף בישראל נוכל לאגור חשמל ובמיוחד בימי הקיץ. עליכם להסתכל על ההכנסות מההשקעה באופן שנתי ולא חודשי.

מערכת סולארית עצמאית – ליווי מקצועי

חששות תמיד יהיו כאשר מדובר על השקעות שגם קשורות לנכס שלנו וגם קשורות לכספים שחסכנו. לכן אין סיבה שתעשו את זה לבד. על מנת שתוכלו להיות בטוחים בהשקעה שלכם אנו כאן כדי ללוות אתכם באופן מקצועי שלב אחרי שלב, גם אם אתם בוחרים להתקין את המערכות באופן עצמאי. חברה מקצועית תסייע לכם בבחירת פאנלים חכמים אשר יכולים להתאים את קיבולת האנרגיה שלהם בהתאם לצורך האישי שלכם, מיקום הפאנלים באופן אסטרטגי, ניצול מקום עד תום ללא פגיעה בעיצוב הבית וכמובן איפה ניתן לחסוך. 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!