ניקוי מערכות סולאריות מחיר

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

ניקוי מערכות סולאריות מחירניקוי מערכות סולאריות מחיר

החלטתם להשקיע בפאנלים סולאריים, אנו מקווים שאתם מודעים לכך שאמנם כן מדובר על הכנסה פסיבית, אבל גם בהכנסה פסיבית יש להשקיע מדי פעם. הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא לנקות את המערכת בעת הצורך (לפי הוראות היצרן) ולעבור בדיקת תקינות אחת לשנה שמוודא כי המערכת שלכם עובדת בניצול מלא. גם כאשר אתם בוחרים חברה אשר מתמחה בניקוי מערכות סולאריות עליכם לבחור בחברה מקצועית אשר יודעת להתנהל מול ניקיונות עדינים. 

 

ניקוי מערכות סולאריות מחיר – מי צריך את זה?

אם אין לכם מערכת סולארית הגיע הזמן שתקנו אחת. מערכות סולאריות מתאימות לכל שימוש, בין אם מדובר על שימוש לצורך השקעה ובין אם מדובר על שימוש עצמי בחשמל. עלות הפאנל הסולארי תלויה בכמות אותה תרכשו ובאם נדרש בהיתר בנייה. היום כל אחד צריך ויכול להשקיע במערכות סולאריות. עבור בית פרטי ההשקעה יכולה לנוע סביב ה-30,000 ש"ח. עבור סכום זה תוכלו לקבל תמורה שחוסכת לכם אלפי שקלים בשנה, תוך מספר שנים תחזירו את ההשקעה שלכם. כאשר מדובר על בתי עסקים והקמת חוות סולאריות להשקעה אנו מדברים על סכומים שיכולים להגיע ללמעלה מחצי מיליון ש"ח, התמורה היא כמובן גבוהה – עשרות אלפי שקלים בשנה. 

עם זאת, לא משנה אם יש לכם חווה של מערכות סולאריות ובין אם יש לכם מערכת סולארית לגג, בשני המקרים אתם צריכים לנקות את המערכות באופן יסודי ובתדירות גבוהה. כאשר אתם בוחרים את הדגם אותו החברה הציעה לכם, מתפקידה גם להסביר לכם איך להתנהל מול אותו דגם, יש דגמים אשר יהיו צריכים לעבור טיפול ובדיקת תקינות אחת לשנה, חלק אחת לחצי שנה. בכל הנוגע לניקיון התדירות בדרך כלל תהיה בין פעם לפעמיים בחצי שנה על ידי חברה מקצועית.

ניקוי מערכות סולאריות מחיר נוח לכל כיס

אנו יודעים כי ההשקעה הראשונית שלכם יכולה להיות גבוהה, אבל אתם עדיין חייבים לתת דגש על ניקיון הפאנלים הסולאריים. הסיבה לכך שהיא שללא ניקיון יסודי באופן קבוע צבירת האנרגיה של תאי הסיליקון הנמצאים בלוחות תהיה פחות איכותית וככה אתם מרוויחים פחות כסף. שלא נדבר על הבלאי שנוצר עקב הזנחה. בדרך כלל פאנלים סולאריים יהיו בעלי אורך חיים ממושך שיכול להגיע ל-30 שנה, עם תחזוקה נכונה אפילו ליותר. המחיר אותו נשלם עבור ניקוי מערכות סולאריות מקצועי ינוע בטווח של 500 עד 1,000 ש"ח, תלוי במיקום בו אתם נמצאים ובכמות הפאנלים הסולאריים שיש ברשותכם. 

 

ניקוי מערכות סולאריות מחיר – תדירות

אין מדע מדויק לתדירות בה אנו צריכים לנקות את הפאנלים הסולאריים, אבל אתם יכולים להרגיש לבד מתי יש צורך בניקיון. חשוב גם כבר בעת ההתקנה לדעת את ההשלכות שיש למקום בו אתם מתקינים את הפאנלים הסולאריים. אם מדובר על מקום מדברי, יש לנו אבק ולעיתים גם בוץ. כאשר אנו מדברים על התקנה בעיר יש לנו בעיה של שלשלת ציפורים, עבודות עפר וכן הלאה… לכן ההמלצה היא לפחות פעמיים בחצי שנה לנקות את המערכת. עם זאת, עליכם לשים לב לסדר גודל ההכנסה החודשית שלכם בהתבסס על ההכנסה שלכם שנה קודם לכן. ככה תוכלו לראות אם יש ירידה בתפוקת החשמל, במקרה בו ישנה ירידה הסיבה לכך היא לרוב תהיה לכלוך. 

 

ניקוי מערכות סולאריות מחיר – מה כולל השירות?

אי אפשר להשתלט עם מזג האוויר, יש הרבה דברים אשר עלולים לפגוע בטיב העבודה של הלוחות הסולאריים שלכם. לעיתים גם נזקים סביבתיים יכולים להיות גורם לכך שהלוחות שלכם לא עובדים כראוי. לכן, אסור לכם להזניח את המערכת בכל מקרה של ירידה בתפוקת החשמל. תוכלו לזהות זאת על ידי ההכנסות והשוואתן לחודשים קודמים או בהתאם להכנסה השנתית. כאשר אנו מדברים על ניקיון המערכות אנו מדברים על שירות אשר כולל הסרת אבנית ממעטפת הזכוכית, סילוק לכלוך, אבק וקקי של ציפורים, ניקוי פילטרים בממירים כדי להבטיח על תפוקה מלאה של המכשיר, טיפול תקופתי למערכות סינון המין ולבסוף טיפול לסביבת המערכת למניעת הצללות.

ניקוי מערכות סולאריות מחיר – ניקיון עצמאי

בעיקרון, תוכלו לנקות באופן בסיסי את הלוחות הסולאריים שיש ברשותכם, זה אפילו יכול להועיל. כמובן שיש חשיבות רבה לשימוש במוצרים מתאימים כאשר אתם מנקים את המערכת. ניקיון עצמאי לרוב יהיה ניקוי חיצוני ללא כניסה לפרטים הקטנים. התדירות בה אתם מנקים באופן עצמאי תלויה בכם ובמקום בו אתם נמצאים. אנו ממליצים לשמור על תדירות גבוהה יחסית כדי להבטיח ניצול מרבי של המערכת. עם זאת, ללא ידע בניקיון מערכות סולאריות אתם יכולים להזיק למערכת, קחו זאת בחשבון שמדובר על מערכת עדינה מאוד. תוכלו לרכוש ציוד מתאים לניקיון עצמאי, אבל עדיין פעמיים בחצי שנה לפחות תקראו לבעל מקצוע אשר יעניק לכם ניקיון יסודי ובדיקת תקינות למערכת. 

 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!