מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים

מערכות סולאריות ביתיות מהוות בתקופה האחרונה את הדבר הכי פופולארי. מדובר על מערכת ירוקה אשר מעבר ליתרונות הרבים שיש לה בשמירה על איכות הסביבה וביצירת עולם טוב יותר לחיות בו, היא גם חוסכת לאדם שבוחר בו לא מעט בעליות החשמל. יחד עם זאת, לא מעט ישראלים המעוניינים במערכת מעין זאת בביתם תוהים כמה זה יעלה לכם. בין תוצאות החיפוש בגוגל הנוגעות למערכות סולאריות ניתן למצוא לא מעט את הביטוי: מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים. אין ספק כי מדובר בסוגייה שחשוב מאוד לברר טרם בוחרים במערכת סולארית. במאמר הבא תקבלו את המידע אודות השוואת מחירים של מערכת סולארית ביתית.

מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים

 

מהי מערכת סולארית ביתית?

מערכת סולארית ביתית היא מערכת המאפשרת ייצור חשמל באמצעות אור. המערכת מתוכננת באופן שבו היא קולטת את אור השמש וממירה אותו לאנרגיה חשמלית הרלוונטית לצורך שימוש חשמל ביתי. אנשים שבוחרים במערכת סולארית ביתית נהנים מתעריף קניית חשמל גבוהה מהרגיל על ידי חברת החשמל. מדובר על השקעה כלכלית שמחזירים בצורה מהירה ובאופן מלא. כמובן שמעבר לכך הבחירה במערכת מאפשרת לכל אדם להיות שותף בשמירה על איכות הסביבה. 

שיקולים בתכנון מערכת סולארית ביתית

בתהליך תכנון סולארי נלקחים שיקולים כלכליים של צרכי המערכת וצרכי הלקוח, סדרי העדיפויות של הלקוח והתאמת תכנית אפקטיבית בתכנון המערכת. מערכת ביתית מוגדרת כמערת אשר ההספק המיוצר בה איננו עולה על  15KWP ועל כן, מדובר על מערכת שניתן כיום להרכיב על מרבית הגגות הפרטיים שכן, השטח שהמערכת תופסת איננו גדול. כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על תכנון סולארי מדויק בהתקנת מערכות מעין אלה מבחינת הכיוונים של השמש, ההצללות ועוד. המטרה היא להגיע לתפוקה מרבית של חשמל ביחס לגודל של המערכת הסולארית. 

מערכות סולאריות ביתיות השוואת מחירים

כמובן, השאלה הבסיסית ביותר העולה על הפרק כאשר אנשים מעוניינים להתקין על גג ביתם מערכת סולארית היא: כמה זה יעלה להם? חשוב לדעת כי מערכות סולאריות מסחריות אינן מתאימות לבית ועל כן, כאשר משווים מחירים של מערכות סולאריות יש להתמקד במערכות סולאריות שמתאימות לבית. מערכות סולריות ביתיות כוללות התקנה של פאנלים סולריים על גג הבית וממיר חשמל שמותקן על אחד הקירות החיצוניים של הבית או על גג הבית. כל פנאל סולרי מחובר לממיר והממיר מחובר לרשת החשמל דרך לוח החשמל הביתי. הפאנלים מפיקים חשמל. כל שלושה פאנלים שמותקנים על שטח גג של כ10 מ"ר מייצרים חשמל בשווי של 900 ₪ לשנה

בכדי להשוות מחירים, חשוב מאוד לבדוק בין החברות השונות המציעות התקנה של מערכת סולארית ביתית כמה זה יעלה לכם. כמובן שהמחיר לא יהיה אחיד וישתנה בהתאם לסוג המערכת הנדרשת לגג שלכם באופן ספציפי, לכמות הקולטים שעליכם להציב על הגג, למורכבות העבודה, לגודל המערכת, לגודל הממיר וכמובן, לחברה שתבחרו עבור ביצוע העבודה.

לא רק השוואת מחירים

חשוב מאוד לזכור כי בהתקנת מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים חשובה, אך היא בהחלט לא הדבר היחיד שיש לשים עליו דגש. ניתן לומר שגם לא מדובר על הדבר החשוב ביותר. אין ספק שכולם מעוניינים לחסוך על התקנת מערכת מעין זאת, אך חשוב לזכור כי התקנה של מערכת סולארית ביתית בצורה לא מספיק מקצועית, שלא תפיק לכם את המקסימום, היא בהחלט לא דבר אידאלי בלשון המעטה ועל כן, אם תבחרו בחברה לא מספיק מיומנת ומקצועית בתחום רק בשל המחיר הזול אותו היא מציעה על התקנת המערכת, תמצאו את עצמכם מפסידים לטווח הרחוק. 

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור חברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון ומוניטין בתחום שתתקין לכם מערכת מעין זאת בצורה יעילה ואיכותית שתענה על יעודה ומטרותיה בצורה הטובה ביותר.

 

אנרגיה סולארית מחיריםאנרגיה סולארית מחירים

אם אתם מחפשים מקום להשקיע בו את הכסף שלכם הגעתם למקום הנכון. בעוד שרבים מהצעירים והמשקיעים שמים את הכסף שלהם בבורסה, במטבעות וירטואליים ובנדל"ן, אנו מציעים לכם השקעה בטוחה אשר מתאימה לכל אחד. בין אם אתם משפחה שמחפשת לחסוך לעצמה כמה אלפי שקלים בשנה, ובין אם אתה משקיע שמחפש הכנסה חודשית של אלפי שקלים הגעתם למקום הנכון. הענף של אנרגיה סולארית התפתח מאוד בשנים האחרונות ומאז הוא נמצא רק בעלייה, זה הזמן הנכון ביותר להשקיע את הכסף שלכם. 

 

אנרגיה סולארית מחירים – מה זה?

כיום אנחנו לא צריכים להיות משועבדים לחברת החשמל, יש פיתרון אחר ואפילו יותר טוב. באמצעות לוחות סולאריים אנו יכולים להפיק חשמל לשימוש ביתי, ואפילו למכור את החשמל לחברת החשמל ולהרוויח אלפי שקלים בשנה ויותר. אנרגיה סולארית היא אנרגיה אשר מופקת על ידי צבירת אנרגיית השמש אל תאי הפאנלים והמרת אותה אנרגיה לחשמל. מדובר על מערכות מורכבות שנכנסו לחיינו כבר לפני למעלה מ-10 שנים, אבל היום אחרי שהמדינה עצמה מעודדת השקעות כאלה הרבה יותר משתלם לצרכן הממוצע לבצע רכישה של פאנלים סולאריים

אנרגיה סולארית מחירים – מהו התקציב הנדרש להשקעה?

השאלה היא איפה אתם מתכוונים למקם את הפאנלים הסולאריים. תוכלו להשקיע בפאנלים סולאריים בהתאם לגודל השטח שיש לכם. ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים ככה המחיר ירד פר פאנל. כמו כן, כאשר אתם רוכשים כמות גדולה יותר של פאנלים ככה החוזה מול חברת החשמל משתלם יותר. כאשר אתם רוכשים להשקיע בהתקנה של פאנלים סולאריים עבור הגג הפרטי שלכם המחיר אותו תשקיעו ינוע בטווח העשרות אלפי שקלים בודדים. עם השקעה כזאת תוכלו להפקיד בערך 9,000 ש"ח בשנה עבור התקנה על 80 מ"ר מהגג שלכם. 

 

עם זאת, לרוב ההשקעות המשתלמות יותר אשר נוכל להרוויח לשנה כמה עשרות אלפי שקלים ולעיתים אף מאות יהיו השקעות הרבה יותר גדולות. כאשר אנו מדברים על השקעה של חוות אנרגיה סולארית מחירים משתנים מהקצה לקצה. במקום לשלם כמה עשרות אלפי שקלים בודדים נוכל להגיע לסך השקעה שיכולה להגיע לחצי מיליון ואפילו כפול. עם זאת, התשואה אשר נראה תהיה משתלמת ונחזיר את ההשקעה תוך בין 5-6 שנים, לעיתים אף יותר. חשוב להבין כי השקעות מסוג זה הן השקעות לטווח הארוך.

 

אנרגיה סולארית מחירים – מהם הסוגים השונים של הפאנלים?

למעשה יש שני סוגים עיקריים של פאנלים, רב גבישי וחד גבישי. ההמלצה הרווחת היא לרכוש את הפאנל החד גבישי מכיוון שהוא מפיק לנו יותר חשמל, עם זאת הוא יקר יותר. אלו למעשה שתי הטכנולוגיות המובילות שהיו עד לא מזמן. עם זאת, על אותו בסיס של טכנולוגיה הוקמו עוד שדרוגים שונים לפאנלים הסולאריים. לדוגמא, יש היום פאנלים סולאריים דו צדדים אשר החלק האחורי של הפאנל גם הוא סופג אנרגיה וממיר אותה לחשמל. יש גם קולטי אנרגיה אשר ניתן להוסיף על הפאנלים הסולאריים. מדובר על עולם שלם של טכנולוגיה שלא מוכרת להרבה אנשים, אבל בתור משקיעים אתם חייבים להכיר כל פרט ופרט. 

 

אנרגיה סולארית מחירים של התקנה מקצועית

בדרך כלל מחיר הפאנל עצמו יכלול את עלות ההתקנה. אבל מה שחשוב פה הוא לא המחיר של ההתקנה, אלא בחירת החברה המבצעת. עליכם לבדוק מה החברה מציעה לכם כחלק מהשירות, האם מדובר על ייעוץ אשר יתלווה לכל הפרויקט, האם מדובר על חברה אשר תעזור לכם להפיק את האישורים הנדרשים, האם החברה לוקחת אחריות על המוצרים שלה במקרה של בלאי וכן הלאה… מכיוון שמדובר על השקעות בסדר גודל גדול עליכם לדעת על מה בדיוק אתם משלמים. מיותר לציין שאנחנו חייבים לבדוק שאכן מדובר על חברה מורשה. למען הסר ספק תמיד עשו סקר שוק של כל המחירים וההצעות שיש לפני שאתם בוחרים בחברה מסוימת.

אנרגיה סולארית מחירים משתלמים

בסופו של דבר הנתון שאנחנו צריכים להסתכל עליו הוא ההכנסה השנתית ולא החודשית. אם נשווה את מחיר ההשקעה להכנסה החודשית שלנו אנחנו לא נהיה מסופקים. המחירים שאנו משלמים היום עבור פאנלים סולאריים משתלמים יותר מאשר אי פעם. בעבר היינו משלמים עשרות אחוזים יותר מהיום, והתפוקה לא הייתה שוות ערך. בשל היצע רחב של חברות המחירים ירדו. בנוסף, המחירים ירדו עקב עידוד של המדינה לעורר משקיעים אשר ישקיעו דווקא בענף זה בגלל האנרגיה הירוקה אשר מופקת על ידי פאנלים סולאריים.

אם אתם מחפשים כסף קל ומהיר זה לא המקום בשבילכם. החזר ההשקעה יכול לנוע בין 5-6 שנים, לעיתים פחות ולעיתים יותר (תלוי בסדר גודל ההשקעה שלכם). מה שכן בטוח הוא שאתם כבר מהתחלת החוזה עם חברת החשמל תפסיקו לשלם סכומי עתק עבור חברת החשמל ותתחילו לראות תוצאות בשטח. היתרון הגדול שיש לסוג השקעה זה הוא הביטחון, ואפשרויות התשלום אשר מציעים לנו הגופים הבנקאיים. 

התקנת פאנלים סולאריים מחירהתקנת פאנלים סולאריים מחיר

לא מעט אנשים מתלוננים כיום על יוקר המחייה ואכן, מדובר ללא ספק על נושא שלא קל להתמודד אתו. לא מעט אנשים חשים כי הם מתקשים להתמודד עם המציאות הכלכלית המאיימת עליהם. רבים מחפשים את הדרך לחסוך עד כמה שניתן ולאפשר לעצמם לחיות ברווחה כלכלית ולא במציאות כלכלית דוחקת. אחת האפשרויות שיכולה לאפשר לכם כיום לחסוך כסף ואך להרוויח הוא לבחור בהתקנת מערכת סולארית בביתכם לצורך הפקת חשמל. אם אתם תוהים לגבי התקנת פאנלים סולאריים מחיר והאם זה בכלל ישתלם לכם, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

למה השקעה במערכת סולארית ביתית היא השקעה חכמה?

אם אתם שואלים את עצמכם למה השקעה במערכת סולארית ביתית היא השקעה חכמה, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על ניצול יעיל של משאבים קיימים. במקרה הזה המשאב הקיים הוא השמש אשר ללא ספק עובדת שעות נוספות במדינת ישראל שידועה כמדינה חמה מאוד וכמובן, משאב נוסף שאין בו שימוש הוא הגג שלכם. התקנת לוחות סולאריים על הגג שלכם מהווה השקעה סולידית ובטוחה כיום אשר יכולה לייצר לכם תשואה נאה והכנסה פסיבית ללא מס בגובה של כמה אלפי שקלים בשנה.

איך זה עובד?

האנרגיה הסולארית היא אנרגיה שמקורה בקרני השמש. באמצעות אנרגיה פוטו וולאטית היא הופכת  לחשמל. בפועל, מה שתדרשו לעשות זה להתקין על גג הבית שלכם פאנלים סולריים ובנוסף ממיר חשמלי שתפקידו יהיה להמיר את החשמל לחשמל שיכול לשמש אתכם בביתכם. החשמל שהמערכת תייצר יאפשר לכם להשתמש בו לצורך שימוש בכל המכשירים החשמליים שבביתכם ובכך בעצם לחסוך את חשבון החשמל הביתי, אך מעבר לכך, היתרה של החשמל תוזרם לחברת החשמל ותזכה אתכם בתשלום עבור הייצור.

כמה זה יעלה לכם?

אז כמה בעצם יעלה לכם להתקין את המערכת המדוברת? ובכן, אין ספק כי מדובר על השקעה כלכלית משמעותית. כיום העלות של התקנת מערכת סולארית תהיה בין 65 אלף ₪ ל100 אלף ₪. כמובן שהמחיר ישתנה בהתאם לכמות הפנלים הסולריים שתתקינו, איכות הפאנלים הסולריים, איכות הממיר, גודל הגג, מורכבות העבודה על הגג לצורך התקנת הפאנלים ועוד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כאשר מתקינים את המערכת בצורה מדויקת, איכותית וחכמה, ניתן להחזיר את ההשקעה הכלכלית שבה תוך 7-9 שנים ולאחר מכן, ניתן להתחיל להרוויח לא מעט. מכיוון שהפאנלים מחזיקים מעמד ל25 שנים, לאחר שתחזירו את ההשקעה שלכם תוכלו להרוויח יפה מאוד, כך שמדובר בהחלט על השקעה משתלמת.

כל הסיבות לבחור במערכת סולארית ביתית

מעבר לעובדה שניתן כאמור להרוויח כסף ללא מס, חשוב שתדעו שמדובר על דבר שתורם רבות לאיכות הסביבה. סיבה נוספת שהופכת את ההשקעה לכדאית היא העידוד של המדינה להתקין פאנלים מעין אלה בשל העובדה שמדובר על מקור אנרגיה חלופי שלא מזהם. מדינת ישראל צריכה לעמוד בתקנים מסוימים ולהציע נתונים משמעותיים של אנרגיה ירוקה ועל כן, המדינה מעודדת להתקין את הפאנלים המדוברים על ידי כך שהיא לא דורשת מס תשואה על ההתקנה, אין תוספת בארנונה וכמובן, מדובר על השקעה פטורה ממס.

כיצד תתקינו בצורה הטובה ביותר פאנלים סולאריים על גג ביתכם?

אם אתם מעוניינים להתקין פאנלים סולאריים בצורה הטובה ביותר על גג ביתכם, חשוב מאוד שתבחרו בחברה מקצועית ואמינה אשר תסייע לכם להגיש את כל האישורים הנדרשים, לתכנן את המערכת בצורה מדויקת לגג ביתכם ובהתאם לצריכת החשמל שלכם וכן, לאחר מכן לבקש מחברת החשמל שתתקין מונה דו כיווני. חברה מקצועית תאפשר לכם להנות ללא ספק מהשקעה נכונה ומשתלמת על ידי התקנת פאנלים סולריים על גג ביתכם.

אנרגיה סולארית מחיריםאנרגיה סולארית מחירים

אם אתם מחפשים מקום להשקיע בו את הכסף שלכם הגעתם למקום הנכון. בעוד שרבים מהצעירים והמשקיעים שמים את הכסף שלהם בבורסה, במטבעות וירטואליים ובנדל"ן, אנו מציעים לכם השקעה בטוחה אשר מתאימה לכל אחד. בין אם אתם משפחה שמחפשת לחסוך לעצמה כמה אלפי שקלים בשנה, ובין אם אתה משקיע שמחפש הכנסה חודשית של אלפי שקלים הגעתם למקום הנכון. הענף של אנרגיה סולארית התפתח מאוד בשנים האחרונות ומאז הוא נמצא רק בעלייה, זה הזמן הנכון ביותר להשקיע את הכסף שלכם. 

 

אנרגיה סולארית מחירים – מה זה?

כיום אנחנו לא צריכים להיות משועבדים לחברת החשמל, יש פיתרון אחר ואפילו יותר טוב. באמצעות לוחות סולאריים אנו יכולים להפיק חשמל לשימוש ביתי, ואפילו למכור את החשמל לחברת החשמל ולהרוויח אלפי שקלים בשנה ויותר. אנרגיה סולארית היא אנרגיה אשר מופקת על ידי צבירת אנרגיית השמש אל תאי הפאנלים והמרת אותה אנרגיה לחשמל. מדובר על מערכות מורכבות שנכנסו לחיינו כבר לפני למעלה מ-10 שנים, אבל היום אחרי שהמדינה עצמה מעודדת השקעות כאלה הרבה יותר משתלם לצרכן הממוצע לבצע רכישה של פאנלים סולאריים

אנרגיה סולארית מחירים – מהו התקציב הנדרש להשקעה?

השאלה היא איפה אתם מתכוונים למקם את הפאנלים הסולאריים. תוכלו להשקיע בפאנלים סולאריים בהתאם לגודל השטח שיש לכם. ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים ככה המחיר ירד פר פאנל. כמו כן, כאשר אתם רוכשים כמות גדולה יותר של פאנלים ככה החוזה מול חברת החשמל משתלם יותר. כאשר אתם רוכשים להשקיע בהתקנה של פאנלים סולאריים עבור הגג הפרטי שלכם המחיר אותו תשקיעו ינוע בטווח העשרות אלפי שקלים בודדים. עם השקעה כזאת תוכלו להפקיד בערך 9,000 ש"ח בשנה עבור התקנה על 80 מ"ר מהגג שלכם. 

 

עם זאת, לרוב ההשקעות המשתלמות יותר אשר נוכל להרוויח לשנה כמה עשרות אלפי שקלים ולעיתים אף מאות יהיו השקעות הרבה יותר גדולות. כאשר אנו מדברים על השקעה של חוות אנרגיה סולארית מחירים משתנים מהקצה לקצה. במקום לשלם כמה עשרות אלפי שקלים בודדים נוכל להגיע לסך השקעה שיכולה להגיע לחצי מיליון ואפילו כפול. עם זאת, התשואה אשר נראה תהיה משתלמת ונחזיר את ההשקעה תוך בין 5-6 שנים, לעיתים אף יותר. חשוב להבין כי השקעות מסוג זה הן השקעות לטווח הארוך.

 

אנרגיה סולארית מחירים – מהם הסוגים השונים של הפאנלים?

למעשה יש שני סוגים עיקריים של פאנלים, רב גבישי וחד גבישי. ההמלצה הרווחת היא לרכוש את הפאנל החד גבישי מכיוון שהוא מפיק לנו יותר חשמל, עם זאת הוא יקר יותר. אלו למעשה שתי הטכנולוגיות המובילות שהיו עד לא מזמן. עם זאת, על אותו בסיס של טכנולוגיה הוקמו עוד שדרוגים שונים לפאנלים הסולאריים. לדוגמא, יש היום פאנלים סולאריים דו צדדים אשר החלק האחורי של הפאנל גם הוא סופג אנרגיה וממיר אותה לחשמל. יש גם קולטי אנרגיה אשר ניתן להוסיף על הפאנלים הסולאריים. מדובר על עולם שלם של טכנולוגיה שלא מוכרת להרבה אנשים, אבל בתור משקיעים אתם חייבים להכיר כל פרט ופרט. 

 

אנרגיה סולארית מחירים של התקנה מקצועית

בדרך כלל מחיר הפאנל עצמו יכלול את עלות ההתקנה. אבל מה שחשוב פה הוא לא המחיר של ההתקנה, אלא בחירת החברה המבצעת. עליכם לבדוק מה החברה מציעה לכם כחלק מהשירות, האם מדובר על ייעוץ אשר יתלווה לכל הפרויקט, האם מדובר על חברה אשר תעזור לכם להפיק את האישורים הנדרשים, האם החברה לוקחת אחריות על המוצרים שלה במקרה של בלאי וכן הלאה… מכיוון שמדובר על השקעות בסדר גודל גדול עליכם לדעת על מה בדיוק אתם משלמים. מיותר לציין שאנחנו חייבים לבדוק שאכן מדובר על חברה מורשה. למען הסר ספק תמיד עשו סקר שוק של כל המחירים וההצעות שיש לפני שאתם בוחרים בחברה מסוימת.

אנרגיה סולארית מחירים משתלמים

בסופו של דבר הנתון שאנחנו צריכים להסתכל עליו הוא ההכנסה השנתית ולא החודשית. אם נשווה את מחיר ההשקעה להכנסה החודשית שלנו אנחנו לא נהיה מסופקים. המחירים שאנו משלמים היום עבור פאנלים סולאריים משתלמים יותר מאשר אי פעם. בעבר היינו משלמים עשרות אחוזים יותר מהיום, והתפוקה לא הייתה שוות ערך. בשל היצע רחב של חברות המחירים ירדו. בנוסף, המחירים ירדו עקב עידוד של המדינה לעורר משקיעים אשר ישקיעו דווקא בענף זה בגלל האנרגיה הירוקה אשר מופקת על ידי פאנלים סולאריים.

אם אתם מחפשים כסף קל ומהיר זה לא המקום בשבילכם. החזר ההשקעה יכול לנוע בין 5-6 שנים, לעיתים פחות ולעיתים יותר (תלוי בסדר גודל ההשקעה שלכם). מה שכן בטוח הוא שאתם כבר מהתחלת החוזה עם חברת החשמל תפסיקו לשלם סכומי עתק עבור חברת החשמל ותתחילו לראות תוצאות בשטח. היתרון הגדול שיש לסוג השקעה זה הוא הביטחון, ואפשרויות התשלום אשר מציעים לנו הגופים הבנקאיים. 

מערכת סולארית קטנה מחירמערכת סולארית קטנה מחיר

אחת ההשקעות החכמות ביותר שתוכלו לבצע היא להתקין מערכת סולארית קטנה. לעומת השקעה בבורסה, במטבעות וירטואליים או בנדל"ן, השקעה במערכת סולארית נחשבת להשקעה בטוחה יותר שמתאימה לכולם. על ידי התקנת מערכת סולארית קטנה אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים בשנה על חשמל ובסופו של דבר אפילו להניב רווחים מהמערכת. אז אם אתם רוצים השקעה בטוחה ולא מסוכנת כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא. 

 

מערכת סולארית קטנה מחיר- מהי מערכת סולארית?

לפני שנבין כיצד התקנת מערכת סולארית קטנה יכולה להיות השקעה ולהניב לנו רווחים נבין קודם כל מהי מערכת סולארית. מערכת סולארית היא מערכת שמאפשרת להפיק אנרגיית חשמל מאנרגיית השמש. כך ניתן להפיק חשמל באופן עצמאי ללא צורך בחברת החשמל. 

מערכת סולארית קטנה מורכבת ממספר חלקים מרכזיים-

  • פאנלים סולאריים-

    החלק החשוב ביותר במערכת הסולארית. הפאנלים הסולאריים הופכים את קרינת השמש לאנרגיית חשמל הלא היא אנרגיה סולארית. פאנלים סולאריים מיוצרים מחומרים איכותיים מאוד. כיוון שהפאנלים הסולאריים מותקנים בחוץ הם מותאמים לעמוד מול תנאי מזג אוויר שונים כמו גשם, רוח, שמש חזקה ולחות. איך הפאנלים הסולאריים עובדים? בפאנלים הסולאריים יש תאים פוטו-וולטאים. התאים הפוטו-וולטאים הם תאים עשויים סיליקון גבישי שמוליכים חשמל למחצה, כאשר רמת הולכת החשמל בתאים תלויה באור המוקרן אליהם. ברגע שהתאים הפוטו-וולטאים נפגשים עם קרינת השמש נוצרת תנועה של אלקטרונים שיוצרת זרם חשמלי. 

  • ממיר מתח סולארי-

    תפקידו של ממיר מתח סולארי הוא לקחת את הזרם החשמלי שנוצר בפאנלים הסולאריים ולהמיר אותו לזרם חילופין. המרת הזרם החשמלי לזרם חילופין נדרשת על מנת שחברת החשמל תוכל לקשר בין המערכת הסולארית שלכם לבין רשת החשמל. 

  • מונה חשמל

    תפקידו של מונה החשמל הוא למדוד את כמות החשמל שיוצר ואת כמות החשמל שנעשה בו שימוש. כך ניתן לחשב את הרווח מעודפי השימוש. 

מערכת סולארית קטנה מחיר- מדוע מדובר בהשקעה?

לאחר שהבנו מהי מערכת סולארית קטנה, נבין מדוע מדובר בהשקעה. כאשר מתקינים מערכת סולארית קטנה מפיקים חשמל מאנרגיית השמש. החשמל שמופק, מופק באופן עצמאי- אין צורך בחברת חשמל לשם כך. כתוצאה מכך, חשבונות החשמל שלכם יצטמצמו באופן משמעותי ובמקרים מסוימים אפילו יעלמו לחלוטין. במיוחד בישראל, שכן אצלנו יש שמש בכל עונות השנה. אפילו בעונת החורף בה יש ימים מעוננים או גשומים יכולה לצאת השמש. בימים אלה אולי תאלצו להשתמש יותר בחשמל שמספקת חברת החשמל, אך בימים האחרים תוכלו ליהנות מחשמל תוצרת בית. 

כמו כן, תוכלו אפילו להרוויח מהחשמל הסולארי שלכם. כאשר תפוקת החשמל שלכם גבוהה, אתם יכולים למכור את החשמל לחברת החשמל לפי קילוואט. כך אתם גם לא משלמים חשבונות חשמל וגם מרוויחים מחברת החשמל. 

 

מערכת סולארית קטנה מחיר- מה התקציב הנדרש להשקעה?

אין לכך תשובה חד משמעית כיוון שזה תלוי בגודל השטח שיש לכם להתקנת הפאנלים הסולאריים ובכמות הפאנלים הסולאריים שתרכשו. למעשה, ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים כך המחיר עבור כל פאנל ירד. בנוסף, ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים החוזה שלכם מול חברת החשמל משתלם יותר, שכן תפוקת החשמל תהיה גבוהה יותר. 

נדבר רגע במספרים. התקציב הנדרש להשקעה ינוע סביב עשרות אלפי שקלים. על גג של 100 מ"ר התקנת מערכת סולארית קטנה תעלה סביב 70,000 שקלים. זה אמנם לא זול, אך עם השקעה כזאת תוכלו לחסוך כ-10,000 שקלים בשנה. כלומר, כעבור 7 שנים כבר תחזירו את שווי ההתקנה ולאחר מכן רק תרוויחו. 

מערכת סולארית קטנה מחיר- מה היתרונות?

מלבד היתרון הכלכלי שיכול להניב לכם אלפי שקלים בשנה, יש יתרונות נוספים למערכות סולאריות. 

אנרגיה ירוקה

בשנים האחרונות, גברה משמעותית המודעות לאיכות הסביבה ולזיהום כדור הארץ. אנשים רבים מנסים לשנות את אורח החיים שלהם כך שיתאים יותר לשמירה על כדור הארץ שלנו. בזכות האנרגיה הסולארית, שנחשבת לאנרגיה ירוקה, אנו יכולים להשתמש באנרגיית השמש שנחשבת למקור אנרגיה מבוזבז והשימוש בה אינו מייצר זיהום. אחד היתרונות החשובים ביותר של המערכות הסולאריות הוא שמדובר באנרגיה ירוקה. האנרגיה הסולארית היא אנרגיה שמופקת מאנרגיית השמש. למעשה, מדובר באנרגיה שאינה מבזבזת מקורות אנרגיה טבעיים ואינה יוצרת זיהום סביבתי. לעומת זאת בתהליך הפקת חשמל רגיל יש שימוש במקורות אנרגיה נדלים כמו דלק, פחם או גז. כמו כן בדרך כלל התהליך גורם לזיהום סביבתי רב. 

התקנה 

התקנת לוחות חשמל מצריכה הקמת תשתיות, חוטי חשמל ועוד. כאשר יש תקלה במערכת החשמל יש להגיע לחוטי החשמל והגישה אליהם לפעמים מצריכה חציבת קירות ושבירת רצפות כך שתאלצו גם להכנס לתהליך שיפוץ. עם מערכת סולארית אתם יכולים לחסוך לעצמכם את כאב הראש הזה. קודם כל לגבי ההתקנה. התקנת פאנלים סולאריים היא התקנה פשוטה שלא מצריכה הקמת תשתיות מתאימות. למעשה מתקינים את הפאנלים הסולאריים בחוץ, בדרך כלל על גג הבית. כמו כן, ניתן להגיע אליהם בקלות עבור כל תקלה או בדיקה שיש צורך לבצע.

כמו כן, חשוב לציין שהתקנת מערכת סולארית ביתית אינה כוללת סכנת התחשמלות שכרוכה בהתקנת לוחות חשמל בדרך כלל. 

פאנלים סולאריים מחירפאנלים סולאריים מחיר

בעבר השקעה בפאנלים סולאריים הייתה כדאית עבור עסקים אשר צורכים חשמל בכמות גדולה ועל ידי התקנה של פאנלים סולאריים יכולו לייצר חשמל בעצמם. אך היום כבר ההשקעה פתוחה לכולם, קל וחומר לאלו אשר מוציאים עשרות אלפי שקלים על חשבונות החשמל מדי חודש. בעבר המדינה הציגה למשקיעים הליך בירוקרטי מאוד הדוק, אך מאז 2016 כבר התהליך הפך להיות פשוט יותר, ופטורים רבים התחילו לחול על המשקיעים. 

 

פאנלים סולאריים מחיר – האם ההשקעה משתלמת?

ישנם שני מסלולים אשר מציעה חברת החשמל. המסלול הראשון הוא קבלת נקודות זכות על כל קילו וואט שהפקתם, ככה אתם תשלמו על מחיר חשבונות החשמל באמצעות נקודות זכות. במקרה בו יצרתם יותר חשמל ממה שאתם צורכים יישמרו נקודות זכות למשך 24 חודשים. המסלול השני הוא שאתם תקבלו כסף עבור כל קילו וואט שאתם מייצרים, זאת אומרת שחברת החשמל קונה ממכם חשמל. שני המסלולים משתלמים ועונים על צורך של כל אחד. למשל, בית עסק שמשלם סכומים גבוהים של חשמל יעדיף לקבל נקודות זכות, מצד שני כאשר מדובר על משקיע ששוכר שטח על מנת להתקין עליו פאנלים סולאריים יעדיף לקבל תשלום עבור כל מכירה. יש להדגיש כי מעבר בין מסלולים מצריך מאיתנו הליך בירוקרטי נוסף.

פאנלים סולאריים מחיר – מתי זה רווחי לבתים פרטיים?

מכירים את שיטת "מונה נטו"? שיטה זו אופיינית לבתים פרטיים שהתקינו מערכות סולאריות על גגות הבתים שלהם. על פי שיטה זו תצטרכו להתקין פאנלים סולאריים בשטח של למעלה מ-65 מ"ר על מנת שתוכלו להפוך את העסק לרווחי. החיסכון השנתי שלכם על פי התקנה בשטח בסדר גודל כמו שציינו יכול להגיע לכ-10,000 ש"ח בשנה. כמו כן, יש להדגיש כי החוזה שלכם מול חברת החשמל תקף בדרך כלל לחצי שנה וכל חצי שנה רשאית חברת החשמל לשנות את התעריף.

 

פאנלים סולאריים מחיר – מחיר התקנה

לפני שאתם מתחילים לברר לגבי חברות התקנה חשוב להכיר את גובה ההשקעה אשר תצטרכו להוציא מכיסכם הפרטי. יש הבדל בין מערכת פאנלים סולאריים המיועדת לבתים פרטיים ובין מערכות המיועדות לעסקים. מטבע הדברים ככל שתרכשו יותר פאנלים סולאריים כך המחיר ירד. עלות התקנה של פאנלים סולאריים עבור בית פרטי ממוצע נע בין 30,000 ש"ח ועד כ-100,000 ש"ח. כמו כן יש לקחת בחשבון עלויות נוספות של תחזוקה, בדרך כלל כל עלויות התחזוקה מדי שנה לא יעלו על 700 ש"ח. בסופו של דבר אם נסתכל במספרים, התשואה השנתית שלכם נעה בין 10% ועד 14%.

מצד שני, כאשר מדובר על בתי עסקים שיכולים לאפשר לעצמם להתקין מערכות סולאריות על גבי שטח רחב יותר יצטרכו לשאת בעלויות גבוהות יותר. גובה ההשקעה לבתי עסקים בדרך כלל ינוע בטווח של ה-100,000 ש"ח ועד חצי מיליון ויותר. כמובן שהתשואה תהיה בהתאם וסביר להניח שתחזירו את ההשקעה בשני המקרים תוך 4 עד 7 שנים.

פאנלים סולאריים מחיר – אין לכם את הסכום הנדרש?

מכיוון שמדובר על השקעה אשר מעודדת אנרגיה ירוקה המדינה עצמה מעניקה הטבות למשקיעים. מבעד לכך, יש גופי מימון שונים ביניהם הבנקים אשר מעניקים הלוואות ייעודיות לסוג השקעה זו. הלוואות אלו נחשבות למשתלמות מכיוון שמדובר על השקעה די בטוחה. לכן, גם אם אין לכם את כל הסכום הנדרש ויש לכם את השטח המתאים תוכלו לפנות לגופי מימון אלו ולקבל הלוואה משתלמת.

עלות פאנלים סולארייםשימוש במערכות פאנלים סולאריים הופך ליותר ויותר פופולרי בחלוף השנים. ככל שהמודעות לאנרגיה ירוקה גוברת, כך עולה הדרישה לשימוש במערכות מסוג זה, בוודאי בישראל שהיא מדינה שמשית במיוחד. ישנה מגמה עולמית הולכת וגוברת לעידוד השימוש בפאנלים סולריים, מה שמוביל להגדלת התחרות בשוק והוזלת המחירים כך שעלות פאנלים סולאריים היום היא זולה יותר מבעברלמעשה, כמעט כל מי שיש לו גג פרטי בבעלותו יכול לברר על עלות פאנלים סולאריים ואולי להרוויח באופן כמעט פסיבי מתפוקת החשמל בביתו. במאמר זה נציג לכם מידע רחב על התחום המעניין והמתפתח הזה שיכול לעזור לכם לקבל החלטה אם עלות פאנלים סולאריים מתאימה לכם והאם כדאי לכם להתקין מערכת כזו בנכס שלכם.

 

פאנלים סולאריים – למי זה מתאים?

הדבר ההכרחי שצריך בשביל להתקין פאנלים סולאריים הוא גג בשטח מינימלי שיאפשר התקנה של מערכת סולארית מניבה ורווחית שתכסה את עלות פאנלים סולאריים. ישנן גם הנחיות על פי חוק לגבי הצורך בהיתרי בנייה ואישורים בהתאם לשטח הגג כשלרוב מתחת ל-7,000 מ"ר ההנחיות מקלות יותר. במידה ואכן יש ברשותכם גג בגודל המתאים, תוכלו לפנות לאחת מהחברות הרבות העוסקות בתחום בישראל ולקבל מהם הצעת מחיר לעלות פאנלים סולאריים, התקנה ותחזוקה. החברה איתה תתקדמו ככל הנראה תנהל עבורכם את כל התהליך גם מול הגורמים הממשלתיים, עירוניים ובירוקרטיים אחרים. אם צריכת החשמל שלכם בנכס נמוכה, תוכלו להרוויח ממכירת החשמל העודף לחברת החשמל, אם צריכה החשמל שלכם בנכס גבוהה, תוכלו להרוויח מצמצום משמעותי של עלויות חשבונות החשמל שלכם בקיזוז החשמל הסולארי שתפיקו. ניתן לומר שבכל מקרה בטווח הארוך עלות פאנלים סולאריים היא השקעה ראשונית שתחזיר את עצמה תוך מספר שנים.

 

למה כדאי לי להשקיע בעלות פאנלים סולאריים?

אם אכן אתם מתאימים להתקנת מערכת סולארית מניבה זה לרוב משתלם וכדאי ממגוון סיבות

  • אנרגיה ירוקה ובריאה לסביבה

    האנרגיה הסולארית המופקת באמצעות פאנלים סולאריים היא ניצול מקסימלי של משאב טבעי שקיים בעולם אור השמש. למעשה, האנרגיה הירוקה שהשמש יוצרת בשעה אחת היא כמעט שוות ערך לכל כמות החשמל הנצרכת בכל כדור הארץ בשנה! זה נתון מטורף שמראה עד כמה משתלם לנצל את האנרגיה הזו שנמצאת סביבנו, במיוחד בישראל שנהנית מכל כך הרבה שעות של שמש טבעית וזמינה

  • הכנסה פסיבית לאורך שנים

    אמנם בתור התחלה תצטרכו להשקיע בעלות פאנלים סולאריים, אבל מרגע שתכסו את ההשקעה הראשונית של ההתקנה והתחזוקה תוכלו פשוט להרוויח כסף מבלי לעשות דבר. פאנלים סולאריים מחזיקים שנים ארוכות ובתחזוקה המתאימה יוכלו לשמש אתכם גם למעל עשרים שנה.

  • חסכון בהוצאות החשמל

    כולנו מודעים לכך שחשמל הוא הוצאה קבועה וגבוהה יחסית בכל נכס, אם תקזזו את עלות פאנלים סולאריים מההשקעה שלכם, תישארו עם חסכון משמעותי בהוצאות החשמל הקבועות שלכם.

 

החלטתי להתקין פאנלים סולאריים, מה עושים עכשיו?

בשלב הראשון תצרכו לבחור בחברה להתקנת הפאנלים הסולאריים. רצוי לבחור בחברה אמינה שתשרת אתכם לאורך שנים ארוכות משום שמערכות פאנלים סולאריים אמורות להחזיק לזמן רב. לכן, כדי שהחברה שתעבדו איתה תהיה כזו שהיא מבוססת ומסודרת. כמובן שכדאי למצוא חברה שתציע לכם עלות פאנלים סולאריים משתלמת עבורכם. לאחר שתבחרו את החברה המתאימה, נציג מטעם החברה יגיע למדוד ולהעריך אם אכן השטח להתקנת המערכת הוא כדאי, משתלם, מתאים ומניב. במידה ויוחלט על התקנה המערכת, תקבלו הצעת מחיר לפאנלים סולאריים, התקנה ושירות והחברה תדאג להניע את כל התהליכים מול כל הגורמים הרלוונטיים. בשלב הסופי יגיעו נציגים מהחברה ויתקינו עבורכם את הפאנלים הסולאריים.

 

מה משפיע על עלות פאנלים סולאריים ועל הרווח הפוטנציאלי?

מבחינת עלות פאנלים סולאריים קשה להעריך מראש, המחיר מושפע מגודל השטח, כמות הפאנלים הנדרשים ומסלול ההשקעה שתבחרו. ישנן חברות שיציעו לכן לשלם מיידית את כל הסכום, כאלה שיתמכו בתהליך בקשת הלוואה מהבנק או כאלו שיציעו לכם התקנה כמעט בחינם תמורת חלוקת הרווחים. כל אלו תלויים בגורמים השונים המשפיעים על הרווח האפשרי מהתקנת פאנלים סולאריים, לדוגמה:

  • גובה הגג – יכולות הפקת האנרגיה של פאנלים סולאריים מושפעים מגובה הגג, אם הוא נמוך או גבוה משמעותית, נמצא בקומת קרקע וכדומה.
  • שטח הגג – כמובן שככל שהשטח מאפשר התקנה של יותר לוחות כך אפשר יהיה להפיק יותר חשמל סולארי
  • הכיוון אליו פונים הלוחות – יש הבדל בתפוקה בין לוחות הפונים לכיוונים שונים כמו מערב, מזרח וכו'.

בדרך כלל ההתקנה הראשונית היא ההשקעה הגבוהה ביותר בכל הנוגע לעלות הפאנלים. אם תבחרו במסלול נכון המתאים עבורכם, לאחר מספר שנים תוכלו ככל הנראה להחזיר את ההשקעה וליהנות מהיתרונות של התקנת מערכת סולארית. אפשרויות הרווח מהמערכת משתנות בהתאם למסלול שבחרתם ולתנאים שפירטנו כך שהכי כדאי ומשתלם להתייעץ עם מספר חברות בנושא ולקבל מספר הצעות מחיר. חשוב לזכור, החברה שאיתה תבחרו לעבוד צריכה לשרת אתכם לאורך שנים רבות לכן יש משמעות קריטית לבחירה בחברה אמינה ומקצועית.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!