התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאיתהתקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית

התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית הינה התקנה של מערכת מיוחדת אשר מתאימה לשטחים חקלאיים. יש מערכות אשר מתאימות יותר לגגות וחשוב להכיר את ההבדלים. כאשר אנו מדברים על השקעה מסוג זה סביר להניח שמדובר על השקעה בסדר גודל עצום. להשקעה מסוג זה יש יתרונות רבים, השקעה זו נחשבת לנחשקת ביותר בקרב משקיעים רבים, אז אל תתנו לכסף שלכם לשבת סתם בבנק.

מהי מערכת סולארית?

מערכת סולארית היא מערכת מורכבת אשר החל השימוש בה כבר לפני עשרות שנים. עם זאת, רק בשנים האחרונות החלו יזמים רבים לראות את פוטנציאל ההשקעה שיש במערכות אלו. כעת השוק פתוח לכולם, ניתן לראות על גגות פרטיים התקנה של מערכת סולארית. התפקיד של המערכת הוא להמיר את אנרגיית השמש לחשמל.  את החשמל אתם יכולים למכור לחברת החשמל או להשתמש בו באופן פרטי, אבל גם לשלב בין השניים. כאשר אנו מדברים על התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית אנו מדברים על השקעה בסדר גודל אחר. בעוד שעל הגג הפרטי שלנו אנו יכולים לרכוש כמות די מוגבלת ונמוכה של פאנלים סולאריים, כאשר מדובר על קרקע חקלאית שטח הגודל בו נוכל להשקיע הוא הרבה יותר גבוה.

מבעד לכך, פאנלים סולאריים אשר מיועדים להתקנה על הקרקע הינם שונים מהנוף הרגיל. מדובר על מערכת מתקדמת אשר יכולה לנוע לפי זוויות השמש, היא בדרך כלל גם דו צדדית ומאוד משתלמת לצרכן. הגודל של הפאנל עצמו יהיה קטן בהכרח על מנת שנוכל לחסוך בכמה שיותר מקום ואת ההתקנה יש לעשות ברווחים שונים אשר לא יגרמו לצל על הפאנל הסמוך. 

מחיר עבור התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית

כאשר אנו רוצים להתקין מערכת סולארית על גבי קרקע חקלאית עלינו להכיר את העלות הכוללת. המחיר של פאנל נקבע ביחידות סנט לוואט. כאשר אנו לוקחים מבנה עם 10 קילו וואט מותקן הוא יהיה שווה 10,000 קילו וואט. אם המחיר עבור פאנל הוא 25 סנט לוואט, כדי לחשב את המחיר נצטרך להכפיל 10,000 כפול 0.25, כלומר 2,500 דולר.

כיום פאנל איכותי יהיה מעל 500 וואט, כאשר מדובר על קרקע חקלאית אנו נרצה כמות פאנלים שעולה על 60 פאנלים לפחות! מחיר ההשקעה יכול לנוע בטווח של עשרות אלפי שקלים, כאשר מדובר על עשרות דונמים להשקעה המחיר יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים. עם זאת, ככל שתשקיעו יותר ככה תרוויחו יותר לטווח הארוך. 

סוג התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית

יש היום 2 טכנולוגיות לייצור פאנלים, הראשונה היא עם סיליקון רב גבישי והשניה היא עם סיליקון חד גבישי. הפאנלים עם פולי סיליקון (רב גבישי) יהיה במחיר נמוך יותר וכמו כן גם תפוקת החשמל. אנו ממליצים לבחור באפשרות השניה אשר תנצל יותר את אנרגיית השמש להמרה לחשמל. עם זאת, מדובר על השקעה יקרה יותר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. כאשר הפאנלים שלנו משתרעים על גבי קרקע חקלאית עלינו לנצל את המירב, בדרך כלל גם בימי החורף נקבל תפוקה מעולה. 

בנוסף, יש לנו היום עוד טכנולוגיה המכונת PERC. באמצעות טכנולוגיה זו אנו יכולים לקבל החזר של קרני שמש מהחלק האחורי של הפאנל, מה שמעלה לנו את התפוקה בעוד 7%. פאנלים מסוג זה מתאימים מאוד לקרקע חקלאית. ולא רק טכנולוגיה זו אלא גם פאנלים דו צדדים אשר קולטים כפול אנרגיה מפאנל רגיל. אז לפני שאתם משקיעים את הכסף שלכם כדאי שתכירו את הפאנל שיעשה את העבודה הטובה ביותר עבורכם.

מהם היתרונות של התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית

הדבר הראשון שממנו אנו נהנים הוא ניצול מרבי של השטח שלכם. זאת אומרת ששטח חקלאי יכול לשמש גם לצורכי חקלאות וגם לצורך השקעה מסוג זה. אנו יכולים להתקין מערכות סולאריות על גבי חממות ושטחים שונים. כמו כן, שטח חקלאי לרוב לא יתאים לבנייה, לכן במקרים כאלה אל תתנו לשטח שלכם לשבת ללא מעש, תשבו אתם ללא מעש ותקבלו הכנסה פסיבית מרשימה. 

כמו כן, כיום בשל ההיצע הרחב של החברות אשר מציעות את שירותיהן אנו נחשפים לטכנולוגיות שונות ולירידה דרמטית במחירים. זה הזמן הנכון ביותר להשקיע, לפני שהביקוש גדל וכך גם המחירים. התקנה של לוחות סולאריים מחייבת אותנו בקבלת היתרים, אבל מדובר על תהליך די פשוט כיוון שהמדינה מעודדת אותנו לבצע השקעות מסוג זה. 

לא רק כסף

התקנת מערכת סולארית קרקע חקלאית מעניקה לנו עוד יתרון שבעינינו הוא מאוד חשוב. הצפי הוא שעד סוף העשור הקרוב למעלה משליש מתפוקת החשמל יופק על ידי מערכות סולאריות. מי שיודע או לא, הפקת חשמל בימים אלו על ידי חברת החשמל מאוד מזהמת את כדור הארץ, וכדי להימנע מכך המדינה מעודדת אותנו לרכוש פאנלים סולאריים. פאנלים סולאריים אינם מזהמים ותורמים לשמירה על איכות הסביבה, אז לא רק שאנחנו מרוויחים כסף אנחנו גם עושים מעשה טוב.

מערכת סולאריתחשמל הוא אחד הדברים המרכזיים ביותר בחיים של היום. ללא חשמל לא ניתן להשתמש במוצרים בסיסיים כמו מקרר, תנור, מיזוג אוויר ועוד. החשמל משמש לנו גם להנאה וגם לצרכים בסיסיים. למרות זאת, מקורות האנרגיה הטבעיים שמספקים לנו חשמל הולכים ונגמרים. מקור האנרגיה היחיד שלא הולך ונגמר הוא קרני השמש. כיצד מפיקים חשמל מקרני השמש? מערכות סולאריות.

 

מהי מערכת סולארית?

זאת מערכת שמפיקה אנרגיה סולארית מאנרגיית השמש. האנרגיה הסולארית היא בעצם אנרגיית חשמל. הפאנלים הסולאריים שמרכיבים את המערכת הסולארית קולטים את אנרגיית השמש וממירים אותה לאנרגיה סולארית. 

 

מה החלקים של מערכת סולארית?

למערכת הסולארית יש שלושה חלקים מרכזיים

  • פאנלים סולאריים

    הפאנלים הסולאריים הם החלק החשוב ביותר של המערכת. תפקידם של הפאנלים הסולאריים הוא להפוך את קרינת השמש לחשמל. הפאנלים מיוצרים מחומרים איכותיים והם עמידים לתנאי מזג האוויר השונים. איך הפאנלים הסולאריים  עובדים? הפאנלים הסולאריים מאגדים בתוכם תאים פוטו-וולטאים עשויים סיליקון גבישי, שמוליכים חשמל למחצה, תלוי באור המוקרן אליהם. ברגע שהתאים נפגשים עם קרינת השמש נגרמת תנועה של אלקטרונים וכך נוצר זרם חשמלי. 

  • ממיר מתח סולארי

    החלק השני המרכזי שמרכיב מערכת סולארית הוא ממיר מתח סולארי. ממיר המתח הסולארי בעצם לוקח את הזרם החשמלי שהתקבל וממיר אותו לזרם חילופין. המרת הזרם החשמלי לזרם חילופין נדרשת על מנת שחברת החשמל תוכל לקשר בין המערכת הסולארית שלכם לבין רשת החשמל. 

  • מונה חשמל

    החלק השלישי המרכזי שמרכיב מערכת סולארית הוא מונה חשמל. תפקיד מונה החשמל הוא למדוד את כמות החשמל שיוצר ואת כמות החשמל שנעשה בו שימוש. כך ניתן לחשב את הרווח מעודפי השימוש. 

מה היתרונות של מערכת סולארית?

לאנרגיה הסולארית יש יתרונות רבים וביניהם שמירה על איכות הסביבה וחסכון כספי.  

יתרון סביבתי

לאנרגיה הסולארית יש יתרון סביבתי חשוב מאוד. לפי מה שהבנו עד עכשיו, האנרגיה הסולארית היא בעצם אנרגיית חשמל שנוצרה מאנרגיית השמש. אנרגיית השמש היא מקור אנרגיה לא נגמר. השמש נמצאת בכל מקום והשימוש בה לא יכול לבזבז אותה. למעשה אנרגיית השמש שנשלחת לכדור הארץ בשעה, שווה לכמות אנרגיית החשמל הנצרכת על ידי אנשים במשך שנה שלמה! כמו כן, הפקת אנרגיה סולארית אינו כולל תהליך של זיהום סביבתי. לעומת זאת, הפקת חשמל רגיל כוללת שימוש במקורות אנרגיה שעלולים להיגמר כמו גז, דלק או פחם וכוללת בתוכה תהליך של זיהום סביבתי. בזכות הגברת המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, אנשים רבים מחפשים דרכים רבות לשמור על כדור הארץ שלנו. האנרגיה הסולארית מאפשרת לנו להמשיך להשתמש בחשמל מבלי לשנות לגמרי את אורח החיים שלנו, ועם זאת להצליח לשמור על כדור הארץ שלנו. 

יתרון כלכלי

מלבד היתרון הסביבתי, למערכת יש גם יתרון כלכלי. היא מאפשרת לכם לצמצם באופן משמעותי את חשבונות החשמל שלכם. התקנת המערכת בעצם מאפשרת לכם לייצר חשמל באופן עצמאי. בישראל ייצור החשמל נעשה על ידי חברת החשמל. לכן, כאשר אתם מייצרים חשמל באופן עצמאי אתם בעצם לא צריכים את חברת החשמל. נכון, רכישת מערכת סולארית הוא לא דבר זול בכלל. אך זו נחשבת להשקעה חכמה מאוד שבסופו של דבר תחזיר את שוויה ואפילו יותר ממנה. אתם יכולים לחסוך כאלפי שקלים על חשמל בשנה. כמו כן כאשר מגיעים לתפוקת חשמל גבוהה, חברת חשמל יכולה לקנות מכם חשמל לפי קילוואט ותוכלו אפילו לעשות מהחשמל הסולארי רווחים. 

התקנה 

יתרון נוסף שיש למערכת הוא קלות ההתקנה שלה. התקנה של מערכת סולארית נחשבת לפשוטה מאוד. היא אינה מצריכה הקמת תשתיות, חציבה, חוטי חשמל ועוד. למעשה, כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות את הגג שלכם ולקבל אישורים מתאימים. ההתקנה עצמה מתבצעת בפשטות על ידי חברות מקצועיות. לעומת זאת, התקנה של לוחות חשמל אינה פשוטה כלל. היא מצריכה הקמת תשתיות, חציבה, חוטי חשמל ועוד. בנוסף לכך, כאשר יש תקלה במערכת החשמל לא תמיד הגישה לטיפול בתקלה אפשרית ולעתים יהיה צורך אפילו בחציבה של הקירות או בשבירה של רצפות. כך בגלל תקלה במערכת החשמל תאלצו גם להכנס לתהליך שיפוץ. תוסיפו לכך את סכנת ההתחשמלות שכרוכה בהתקנת לוחות חשמל. לעומת זאת בהתקנת מערכת סולארית אין סכנת התחשמלות כלל. 

 

גם המדינה מעודדת התקנה של מערכת סולארית 

חשוב לציין כי מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות הראשונות שעושות שימוש באנרגיה סולארית על ידי דודי השמש. כיום, מדינת ישראל מעודדת את אזרחיה לרכוש מערכות סולאריות על מנת לעודד שמירה על איכות הסביבה. עידוד המדינה בא לידי ביטוי בהטבות מס, הקלות בהנפקת היתר בניה שנדרש להתקנת המערכות הסולאריות, בתהליכים בירוקרטיים פשוטים ועוד. 

התקנת מערכת סולארית על ידי חברה מקצועית

אחד הדברים החשובים ביותר להתקנת מערכת סולארית הוא לבחור חכם את המתקינים. חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית שעובדת באופן מורשה ומחזיקה באישורים מתאימים הכוללים בין היתר אישור עבודה בגובה, שכן ההתקנה נעשית בדרך כלל על גגות. 

בחרו בחברה מקצועית שתבצע את העבודה על הפן הטוב ביותר ותאפשר לכם להנות מכלל היתרונות שיש למערכת סולארית ביתית. 

 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!