התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטיהתקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי, תעניק לבעלי הבית מגוון יתרונות החל מחיסכון כלכלי ועד לסיוע בשמירה על איכות הסביבה. מעוניינים להתקין מערכת סולארית ביתית? המאמר הבא הוא בשבילכם. בו נרחיב על התפתחותה של האנרגיה הסולארית מאז הפקתה ועד היום. 

 

מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא למעשה אנרגיית חשמל המופקת מאנרגיית השמש. אנרגיית השמש הנשלחת לכדור הארץ בשעה, שווה לאנרגיית החשמל הנצרכת על ידי אנשים בשנה שלמה. עד שנת 1839, אנרגיית השמש הייתה אנרגיה מבוזבזת. אך בשנה זו, הפיקו בפעם הראשונה זרם חשמלי מאנרגיית השמש. לאחר 66 שנים, בשנת 1905 הפיסיקאי אלברט איינשטיין הסביר את התופעה. מדובר באחת מפריצות הדרך הגדולות והחשובות ביותר, עליה זכה איינשטיין בפרס נובל. 

לקח זמן עד שהתחילו באמת להשתמש באנרגיה סולארית, מאחר ובהתחלה הפקת האנרגיה הייתה יקרה מאוד. בזכות התפתחות הטכנולוגיה, הצליחו לפתח את התחום ולהרחיב אותו. השימושים הראשונים של הפקת אנרגיה סולארית בבתים היו בדודי שמש שאפשרו לנו  להתקלח עם מים חמים מבלי לבזבז על כך חשמל. 

מהי מערכת סולארית בבית פרטי?

מערכת סולארית ביתית, היא מערכת המפיקה חשמל סולארי לשימוש בבתים פרטיים. מערכות אלה ניתנות להתקנה על גגות של בתים פרטיים, עבור כל מי שמעוניין בכך. 

המערכת הסולארית, מופקת מפאנלים סולאריים שהם אלו שמפיקים את אנרגיית החשמל מהשמש. הפאנלים למעשה קולטים את אנרגיית השמש וממירים אותה לאנרגיה סולארית על ידי אמצעים טכנולוגים מתקדמים. התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי מצריכה אישורים מתאימים. 

החדשות הטובות הן שהשגת אישורים להתקנת מערכת סולארית היא די פשוטה. מדינת ישראל מעודדת את האזרחים שלהם להתקין מערכות סולאריות על גגות הבתים על מנת לעודד שמירה על איכות הסביבה. בזכות כך, המדינה מעניקה לאזרחים המתקינים מערכות סולאריות הטבות מס, הקלות בהפקת היתר בניה, תהליכים בירוקרטיים פשוטים ועוד. 

 

התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי על ידי חברה מקצועית

במידה ואתם מעוניינים להתקין מערכת סולארית על גג הבית שלכם, חשוב מאוד לבחור את המתקינים בצורה חכמה על מנת שתוכלו להנות מכלל היתרונות של המערכת הסולארית. לשם כך שימו לב למספר פרמטרים שונים-

  • בחרו בחברה מקצועית שעובדת באופן מורשה בלבד. 
  • בחרו בחברה מקצועית שמחזיקה באישורים מתאימים ביניהם אישור עבודה בגובה (ההתקנה נעשית על הגג ומצריכה אישורים לכך). 
  • בחרו בחברה מקצועית בעלת ניסיון, שתדע למקם את המערכת הסולארית במיקום הנכון כך שקרני השמש יגיעו ללא הפרעות בדרך. 

מה היתרונות של התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי?

התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי, תספק לבעלי הבית מגוון יתרונות. ריכזנו לכם את היתרונות המרכזיים- 

 

  • חסכון כספי

מערכת סולארית, מאפשרת לכם בראש ובראשונה להנות מחסכון כספי. איך? הורדת חשבונות החשמל באופן משמעותי.  בישראל, חברת החשמל היא החברה היחידה שמפיקה חשמל. התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי, מאפשרת לכם להפיק חשמל באופן עצמאי. על ידי כך, אתם לא צריכים את חברת החשמל באופן קבוע. למעשה, התקנת מערכת סולארית על גג הבית מצריכה מכם השקעה חד פעמית בתשלום על ההתקנה ולאחר מכן, תוכלו לחסוך אלפי שקלים על חשמל בשנה.  זה נכון שהפאנלים הסולאריים יכולים להגיע לסכומים די גבוהים. אך בסופו של דבר, אם תחשבו לטווח הארוך, הם יאפשרו לכם לכסות את ההוצאה ואפילו להרוויח מהם שכן, במידה ותגיעו לתפוקת חשמל גבוהה חברת חשמל תקנה מכם חשמל סולארי לפי קילוואט. 

 

  • שמירה על איכות הסביבה

היתרון השני וכנראה החשוב ביותר של התקנת מערכת סולארית על גג של בית פרטי, הוא השמירה על איכות הסביבה. בשנים האחרונות, המודעות להתחממות הגלובלית ולצורך המהותי בשמירה על איכות הסביבה גוברת. אנשים רבים מנסים למצוא דרכים בהן יוכלו לתרום למאבק הסביבתי. התקנת מערכות סולאריות בבתים פרטיים היא אחת הדרכים המרכזיות לכך. 

האנרגיה הסולארית היא למעשה אנרגיה ירוקה. היא מופקת מאנרגיית השמש, שנחשבת לאנרגיה מבוזבזת. על ידי כך, אין צורך לבזבז מקורות אנרגיה טבעיים ולזהם את הסביבה על מנת להפיק מהם חשמל, כפי שקורה בתהליך הפקת חשמל רגיל. בזכות האנרגיה הסולארית, שנחשבת לאנרגיה ירוקה, אנו יכולים להשתמש באנרגיית השמש המבוזבזת ולא לייצר זיהום. 

 

  • התקנה 

התקנת לוחות חשמל נחשבת למשימה די מורכבת המצריכה עבודת הכנה מתאימה של הקמת תשתיות, העברת חוטי חשמל ועוד. במידה ותהיה תקלה במערכת החשמל, יש להגיע לחוטי החשמל, כאשר במקרים רבים הגישה אליהם תצריך חציבת קירות ושבירת רצפות. 

התקנת מערכת סולארית לעומת זאת, נחשבת למשימה די פשוטה שלא מצריכה הקמת תשתיות. ההתקנה מתבצעת בחוץ, בדרך כלל על גג של בית פרטי. בצורה זו, ניתן להגיע לפאנלים בקלות עבור כל תקלה או בדיקה שצריך לבצע. 

 

  • סכנת התחשמלות

כאשר מתקינים לוחות חשמל, נוגעים בחוטי חשמל ומסתכנים בהתחשמלות במקרה שמשהו לא מתבצע נכון. לעומת זאת, התקנה של מערכת סולארית אינה כוללת סכנת התחשמלות כלל. 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!