מחשבון מערכת סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מחשבון מערכת סולארית

מערכות סולאריות הפכו בשנים האחרונות לפופולריות מאוד ויש לכך סיבה נוספת לסיבה הסביבתית. הסיבה הנוספת היא שמערכת סולאריות יכולה להיות השקעה חכמה מאוד שתניב לכם רווחים רבים. על מנת להבין זאת, תוכלו להיעזר במחשבון מערכת סולארית. 

 

מחשבון מערכת סולארית- מהי מערכת סולארית?

מערכת סולארית היא מערכת המפיקה אנרגיית חשמל מאנרגיית השמש. אנרגיית החשמל שהופקה נקראת בעצם אנרגיה סולארית

מערכת סולארית מורכבת משלושה חלקים מרכזיים-

  • פאנלים סולאריים

    החלק המרכזי ביותר במערכת סולארית הוא הפאנלים הסולאריים. הפאנלים הסולאריים הם בעצם אלה שהופכים את קרינת השמש לזרם חשמלי. הפאנלים הסולאריים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד והם עמידים לתנאי מזג האוויר השונים כולל גשם, רוח, שמש חזקה ולחות. איך הם עובדים? בפאנלים הסולאריים יש תאים פוטו-וולטאים. תאים אלה הם תאים עשויים סיליקון גבישי שמוליכים חשמל למחצה, כאשר רמת ההולכת תלויה באור המוקרן אליהם. ברגע שהתאים הפוטו-וולטאים נפגשים עם קרינת השמש הם גורמים לתנועה של אלקטרונים וכל נוצר זרם חשמלי. 

  • ממיר מתח סולארי

    חלק מרכזי נוסף שמרכיב מערכת סולארית הוא ממיר מתח סולארי. תפקידו של ממיר מתח סולארי הוא לקחת את הזרם החשמלי שנוצר בפאנלים הסולאריים ולהמיר אותו לזרם חילופין. המרת הזרם החשמלי לזרם חילופין נדרשת על מנת שחברת החשמל תוכל לקשר בין המערכת הסולארית שלכם לבין רשת החשמל. 

  • מונה חשמל

    החלק המרכזי האחרון המרכיב מערכת סולארית הוא מונה חשמל. תפקיד מונה החשמל הוא למדוד את כמות החשמל שיוצר ואת כמות החשמל שנעשה בו שימוש. כך ניתן לחשב את הרווח מעודפי השימוש.

מחשבון מערכת סולארית- מהו מחשבון סולארי?

מחשבון סולארי הוא בעצם כלי עזר טכנולוגי. תפקידו של המחשבון הסולארי הוא לעזור לכם להבין את היתרונות הפיננסיים הטמונים בהתקנת מערכת סולארית. בזכות המחשבון הסולארי יהיה לכם ברור מה רמת החיסכון הממוצעת שניתן ליצור לאורך השנים. 

המחשבון הסולארי מחשב את העלויות פי גודל שטח הגג. המחשבון מחשב את עלות המערכת הסולארית לפי שטח פנוי על הגג ולפי ההספק שלו. כלומר כמה חשמל סולארי יופק והאם ההשקעה תוחזר. 

 

מחשבון מערכת סולארית- מדוע צריך?

כאשר רוצים לבצע התקנה של מערכת סולארית בבית, מסתכלים גם על היתרונות שמספקת המערכת מבחינה שימושית, אך חשוב לנו מאוד גם אם היא תשרת אותנו ואת הצרכים שלנו. אחד היתרונות החשובים ביותר לרוב האנשים הוא החיסכון הכספי. התקנת מערכת סולארית אמנם מביאה המון יתרונות אך יש לה חסרון מרכזי שמונע מרוב האנשים להתקין אותה והוא המחיר. מערכות סולאריות הן מערכות יקרות מאוד. לכן, אנשים רבים נרתעים מהתקנת מערכות כאלה. אך, ברגע שהאנשים האלה מבינים את החיסכון הכספי שמערכות אלה מאפשרות ואת הרווחים שהן עתידות להניב להם, הם חושבים קצת אחרת. מחשבון מערכת סולארית מאפשר לראות את החיסכון וכך להבין את היתרונות הפיננסים. 

 

מחשבון מערכת סולארית- מה החיסכון הכספי?

אנחנו כל הזמן אומרים שהתקנת מערכת סולארית מאפשרת חסכון כספי משמעותי, אך כיצד זה מתאפשר? 

בישראל יש חברה יחידה שמייצרת חשמל עבור האזרחים והיא חברת החשמל. כאשר מתקינים מערכת סולארית, בעצם מייצרים  חשמל באופן עצמאי. כך שלא צריכים יותר את חברת החשמל. חשבונות החשמל שלכם ילכו ויצטמצמו ובמקרים מסוימים אפילו ייעלמו. בישראל יש שמש חזקה ברוב ימות השנה ולכן היא יכולה להפיק חשמל סולארי בתפוקות גבוהות מאוד. למעשה אנרגיית השמש שנשלחת לכדור הארץ בשעה שווה לאנרגיית החשמל הנצרכת על ידי אנשים במשך שנה שלמה. לכן, ניצול נכון של אנרגיית השמש מאפשר הפקת חשמל בתפוקות גבוהות וגם חסכון משמעותי של אלפי שקלים בשנה על חשבונות חשמל.
כמו כן, כאשר תפוקת החשמל שלכם גבוהה, חברת החשמל אפילו תרכוש מכם את עודפי החשמל. כך שמלבד לחסוך תוכלו גם להניב רווחים. 

מחשבון מערכת סולארית- יתרונות נוספים

מלבד לחסכון הכספי, למערכות סולאריות יש יתרונות נוספים. 

  • אנרגיה ירוקה

    היתרון הסביבתי. אנרגיה סולארית היא אנרגיה שמופקת מאנרגיית השמש. בשנים האחרונות גברה מאוד המודעות לשמירה על כדור הארץ מפני זיהום והפחתת ההתחממות הגלובלית. אנשים רבים מחפשים דרכים רבות איתן יוכלו לתרום למאבק מבלי לשנות את אורח חייהם לחלוטין. כאשר מייצרים חשמל "רגיל" משתמשים במקורות אנרגיה נדלים כמו דלק, פחם או גז. תהליך ייצור החשמל ה"רגיל" כולל זיהום סביבתי רב שתורם רבות לחור באוזון ולהתחממות הגלובלית. לעומת זאת, הפקת חשמל סולארי נעשית ללא כל זיהום סביבתי ותוך שימוש במקור אנרגיה בלתי נדלה הלא הוא השמש. כלומר, האנרגיה הסולארית היא בעצם אנרגיה ירוקה. כך אתם יכולים ליהנות משימוש בחשמל ללא רגשות אשמה על תרומה לזיהום הסביבתי ומבלי לשנות את אורח חייכם לחלוטין. 

  • קלות ההתקנה

    התקנת מערכת סולארית נחשבת לפשוטה מאוד. לעומת התקנה של לוחות חשמל שמצריכה הקמת תשתיות וכוללת סכנת התחשמלות גבוהה, התקנת מערכת סולארית נחשבת לפשוטה, לא מצריכה הקמת תשתיות ולא כוללת סכנת התחשמלות.  

  • תחזוקה

    מערכת סולארית אינה מצריכה תחזוקה מיוחדת. למען האמת, מוצרים אלה כמעט לא מצריכים תחזוקה בכלל. הם מחזיקים שנים ארוכות מבלי שתאלצו לתחזק אותם כל השנה. 

 

עלות מערכת סולארית מחשבון

הפופולריות של מערכות סולאריות צוברת תאוצה בשנים האחרונות מאוד. אך עדיין יש דבר אחד שמרתיע את רוב הלקוחות הפוטנציאליים והוא העלות של המערכת הסולארית. לשם כך, תוכלו להיעזר במחשבון מערכת סולארית ולראות באופן ברור, שלמרות העלות הגבוהה, מערכת סולארית תספק לכם השקעה חכמה מאוד ובסופו של דבר תניב לכם רווחים. 

 

עלות מערכת סולארית מחשבון – מהי מערכת סולארית?

לפני שנבין כיצד המערכת הסולארית תניב רווחים נבין מהי מערכת סולארית. מערכת סולארית היא מערכת המפיקה אנרגיית חשמל מאנרגיית השמש. אנרגיית החשמל שהופקה נקראת בעצם אנרגיה סולארית. 

מערכת סולארית מורכבת משלושה חלקים מרכזיים-

  • פאנלים סולאריים

    החלק המרכזי ביותר במערכת סולארית הוא הפאנלים הסולאריים. הפאנלים הסולאריים הופכים את קרינת השמש לזרם חשמלי. איך הם עובדים? בפאנלים הסולאריים יש תאים פוטו-וולטאים. תאים אלה הם תאים עשויים סיליקון גבישי שמוליכים חשמל למחצה, כאשר רמת ההולכת תלויה באור המוקרן אליהם. ברגע שהתאים הפוטו-וולטאים נפגשים עם קרינת השמש הם גורמים לתנועה של אלקטרונים וכל נוצר זרם חשמלי. הפאנלים הסולאריים נמצאים בחוץ ולכן מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד ועמידים לתנאי מזג האוויר השונים כולל גשם, רוח, שמש חזקה ולחות. 

  • ממיר מתח סולארי

    חלק מרכזי נוסף שמרכיב מערכת סולארית הוא ממיר מתח סולארי. תפקידו של ממיר מתח סולארי הוא לקחת את הזרם החשמלי שנוצר בפאנלים הסולאריים ולהמיר אותו לזרם חילופין. המרת הזרם החשמלי לזרם חילופין נדרשת על מנת שחברת החשמל תוכל לקשר בין המערכת הסולארית שלכם לבין רשת החשמל. 

  • מונה חשמל

    החלק המרכזי האחרון המרכיב מערכת סולארית הוא מונה חשמל. תפקיד מונה החשמל הוא למדוד את כמות החשמל שיוצר ואת כמות החשמל שנעשה בו שימוש. כך ניתן לחשב את הרווח מעודפי השימוש.

עלות מערכת סולארית מחשבון– מהו מחשבון סולארי?

מחשבון סולארי הוא בעצם כלי עזר טכנולוגי שתפקידו הוא לעזור לכם להבין את היתרונות הפיננסיים הטמונים בהתקנת מערכת סולארית. בזכות המחשבון הסולארי יהיה לכם ברור מה רמת החיסכון הממוצעת שניתן ליצור לאורך השנים והאם ההשקעה משתלמת או לא. 

המחשבון הסולארי מחשב את עלות מערכת סולארית לפי גודל שטח הגג. המחשבון מחשב את עלות המערכת הסולארית לפי שטח פנוי על הגג ולפי ההספק שלו. כלומר כמה חשמל סולארי יופק והאם ההשקעה תשתלם. 

 

עלות מערכת סולארית מחשבון– מדוע צריך?

התקנת מערכת סולארית אמנם מביאה המון יתרונות אך יש לה חסרון מרכזי שמונע מרוב האנשים להתקין אותה והוא המחיר. מערכות סולאריות הן מערכות יקרות מאוד. לכן, אנשים רבים נרתעים מהתקנת מערכות כאלה. כאשר רוצים לבצע התקנה של מערכת סולארית בבית, מסתכלים גם על היתרונות שמספקת המערכת מבחינה שימושית, אך חשוב לנו מאוד גם אם היא תשרת אותנו ואת הצרכים שלנו כולל צורך כספי. ברגע שאנשים מבינים את החסכון הכספי שמערכות אלה מאפשרות ואת הרווחים שהן עתידות להניב להם, הם חושבים קצת אחרת בנוגע לעלות מערכת סולארית. מחשבון מערכת סולארית מאפשר לראות את החיסכון הצפוי וכך להבין את היתרונות הפיננסים. 

 

עלות מערכת סולארית מחשבון- מה החיסכון הכספי?

בישראל יש חברה אחת שמייצרת חשמל עבור האזרחים והיא חברת החשמל. כאשר מתקינים מערכת סולארית, בעצם מייצרים  חשמל באופן עצמאי על ידי השמש. למעשה אנרגיית השמש שנשלחת לכדור הארץ בשעה שווה לאנרגיית החשמל הנצרכת על ידי אנשים במשך שנה שלמה. כך על ידי ייצור חשמל סולארי, חשבונות החשמל שלכם ילכו ויצטמצמו ובמקרים מסוימים אפילו ייעלמו ולא תצטרכו יותר את  חברת החשמל. במיוחד בישראל. בישראל יש שמש חזקה ברוב ימות השנה, אפילו בחורף, ולכן היא יכולה להפיק חשמל סולארי בתפוקות גבוהות מאוד. לכן, ניצול נכון של אנרגיית השמש מאפשר הפקת חשמל בתפוקות גבוהות וגם חסכון משמעותי של אלפי שקלים בשנה על חשבונות חשמל שבסופו של דבר יניבו רווחים.
כמו כן, כאשר תפוקת החשמל שלכם גבוהה, חברת החשמל אפילו תרכוש מכם את עודפי החשמל. כך שמלבד חסכון עצום תוכלו גם להניב רווחים גבוהים. 

מה עלות מערכת סולארית מחשבון?

אין לכך תשובה חד משמעית כיוון שזה תלוי בגודל השטח שיש לכם להתקנת הפאנלים הסולאריים ובכמות הפאנלים הסולאריים שתרכשו. למעשה, ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים כך המחיר עבור כל פאנל סולארי בפני עצמו ירד. בנוסף, ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של פאנלים סולאריים החוזה שלכם מול חברת החשמל משתלם יותר, שכן תפוקת החשמל תהיה גבוהה יותר. 

נדבר רגע במספרים. התקציב הנדרש להשקעה ינוע סביב עשרות אלפי שקלים. על גג של 100 מ"ר התקנת מערכת סולארית קטנה תעלה סביב 70,000 שקלים. זה אמנם לא זול, אך עם השקעה כזאת תוכלו לחסוך כ-10,000 שקלים בשנה. כלומר, כעבור 7 שנים כבר תחזירו את שווי ההתקנה ולאחר מכן רק תרוויחו. 

 

לסיכום

למערכת סולארית יש יתרונות רבים הכוללים שמירת על הסביבה, התקנה פשוטה, אין סכנת התחשמלות ואין צורך בתחזוקה רבה. אך אחד היתרונות שמושכים הרבה אנשים הוא היתרון הכלכלי, שכן מערכות אלה מאפשרות חסכון רב.

 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!