התקנת לוחות סולאריים מחיר

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

הכסף שלכם יושב בבנק? למה שלא תעשו ממנו כסף… כולנו מכירים את המשפט "כסף עושה כסף" אבל לא באמת מבינים מה זה אומר. אם יש לכם סכום מסוים בבנק שאתם מוכנים להשקיע אותו, לוחות סולאריים היא השקעה משתלמת מאוד, אך אתם צריכים הון התחלתי של כמה עשרות אלפי שקלים על מנת שתוכלו לראות תשואות מרשימות. 

התקנת לוחות סולאריים מחיר

התקנת לוחות סולאריים מחיר – איך זה עובד?

כמה אתם משלמים על חשמל כל חודש? מה אם נאמר לכם שאתם יכולים לא רק שלא לשלם אלא שישלמו לכם? ישנם היום דרכים שונות בהם אתם יכולים לייצר חשמל, אך מדובר על מאגרים ומשאבים שיהיה לנו קשה להשיג. אם אתם מחפשים מקור אנרגיה קבועה אשר תשמש לכם לייצור חשמל באופן בלתי מוגבל התקנת לוחות סולאריים הוא הפתרון עבורכם. מערכת סולארית משתמשת באור השמש כדי לייצר אנרגיה סולארית. אותה אנרגיה אשר הומרה מקרני השמש הופכת לפוטו-וולטאית משורש המילה וולט (Watt). כך למעשה אנו אוגרים אנרגיה ומשתמשים בה לצורך יצירת חשמל.

עשוי לעניין אתכם: התקנת מערכת סולארית בבניין משותף.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – כמה זה עולה לי?

מחיר התקנת מערכת סולארית ביתית נע בטווח רחב, השאלה היא תחילה מה כמות הפאנלים הסולאריים אשר אתם מעוניינים להתקין על הגג שלכם, האם יש אישור לכך ומהי מורכבות העבודה. זכרו, מערכת סולארית ביתית הינה השקעה לטווח ארוך, מדובר על השקעות שיכולות להתחיל מסכומים של עשרות אלפי שקלים בודדים כדי שתוכלו באמת להניב תשואה מכובדת, ויכול להיגמר במאות אלפי שקלים ויותר. מוטב לציין שבסופו של דבר תוכלו להרוויח באופן שנתי כעשרת אלפים שקלים במקרה בו השקעתם בין 20,000 ש"ח עד 25,000 ש"ח. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון שאתם חוסכים גם עלויות חשמל, דלק ונפט בזכות האנרגיה המגיעה מהשמש.

ראו גם: הקמת מערכת סולארית.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – הכל לטובתכם

לא רק שאתם בסופו של דבר תהיו המרוויחים העיקריים, המדינה גם מעודדת צריכה התקנה של מערכות סולאריות ביתיות על מנת שתוכלו לייצר חשמל באופן עצמאי. לכן, ניתן לקחת הלוואה ייעודית לצורך הקמת מערכות סולאריות ביתיות בתנאים נוחים. עליכם להסתכל על השקעה זו כעל השקעה אשר תניב תשואות משמעותיות תוך מספר שנים. ככל שתשקיעו יותר גם ההכנסות שלכם יהיו גבוהות יותר מהאנרגיה המגיעה. 

ראו גם: מערכת סולארית ביתית השוואת מחירים.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – חברת התקנה

היום יש מספר חברות בולטות בשוק אשר מעניקות לכם את שירות התקנת לוחות סולאריים, עליכם לדעת לבחור בקפידה מהי החברה הנכונה ביותר עבורכם. חלק מהחברות מוכנות לבצע עבודות רק מעל סכום מינימלי אשר נקבעה על פיה, חלק מהחברות עובדות בחלקים מסוימים בארץ ולצערנו חלק מהחברות עובדות בלי רישיון מתאים. לכן, הדבר הראשון עליו יש לשים דגש הוא האם החברה מחזיקה ברישיון אשר מוכר על ידי הרשויות והמדינה. לאחר מכן עשו סקר שוק בהתאם להצעות המחיר אשר קיבלתם מכל החברות הרלוונטיות, בחנו איזו חברה מציעה לכם את התנאים הטובים ביותר ובחנו את עבודותיה הקודמות של החברה. אנו יודעים שמדובר על השקעות בסכום גבוה ולכן השלב של סקר השוק הוא השלב החשוב ביותר. 

עשו לעניין אתכם: התקנת לוחות סולאריים מחיר.

לסיכום

אם אתם חושבים מה לעשות עם הכסף שלכם בחרו בהתקנת לוחות סולאריים, לא רק שלא תשלמו את חשבון החשמל הקרוב, ייתכן וגם תקבלו כסף על זה. עליכם לבחון האם הרשות המקומית מעניקה לכם את האפשרות להתקין על הגג שלכם לוחות סולאריים ואם כן אסור לכם לבזבז אפילו דקה אחת.

עלות התקנת לוחות סולאריים

עלות התקנת לוחות סולאריים

מי מאיתנו לא אוהב כסף פסיבי? אם גם אתם רוצים לבצע השקעות חכמות תדעו שכל מה שאתם צריכים הוא שטח פנוי וכסף להשקעה. התקנת לוחות סולאריים בעבר הייתה פחות פופולרית, אך עם עליית הביקוש עלו גם ההטבות מטעם המדינה כלפי אותם משקיעים והמחירים צנחו באופן משמעותי. אז מה זה בעצם לוחות סולאריים ואיך אנחנו עושים מזה כסף?

 

עלות התקנת לוחות סולאריים – איך מרוויח מזה?

תחילה חשוב לציין כי מדובר על השקעה לטווח ארוך, אתם לא צפויים להחזיר את ההשקעה ברוב המקרים תוך שנה או שנתיים, לעיתים החזר ההשקעה יכול לקחת גם 5 או 6 שנים, תלוי במחיר ובכמות הפאנלים אותם רכשתם. מה שכן יש לקחת בחשבון הוא החיסכון בחשמל שצברתם מאז התקנת הלוחות הסולאריים. מדינת ישראל מעודדת צריכה של לוחות סולאריים כך שהרווח הראשוני שלכם בא לידי ביטוי מחובת דיווח למס או תשלום מס על הרווח, פטור מתשלומי ארנונה ואפילו מהיתר בנייה. אתם מרוויחים גם מהחיסכון בחשמל, ואת האנרגיה הירוקה שנוצרת מהלוחות הסולאריים אתם למעשה "מוכרים" לחברת החשמל או למדינה. 

עלות התקנת לוחות סולאריים – כמה זה עולה לי?

אנו שמחים לבשר לכם כי אם החלטתם לאחרונה לחשוב על התקנת לוחות סולאריים אין ספק שאתם תראו רווחים הרבה יותר יפים מבעבר. בעבר מחירי הפאנלים היו גבוהים בשל ביקוש נמוך, אך היום הביקוש כל כך גבוה והמתחרים בשוק מורידים את המחירים יותר ויותר. עלות התקנת לוחות סולאריים כוללת בתוכה מרכיבים נוספים אשר משפיעים על המחיר, מרכיבים כמו עבודת ההרכבה עצמה, הובלות, עלויות שיווק, רכיבים נלווים וממיר מתח. המחיר נקבע לפי גודל המערכת, אנו נשלם בין 8 ועד 12 קילוואט מותקן בין 50,000 ש"ח ועד כ-80,000 ש"ח, מדובר על פער משמעותי והוא תלוי בגורמים שונים שחלקם תלויים בכם וחלקם לא. במילים פשוטות, במערכות קטנות מ-5 KWP עלות ליחידת אנרגיה תעלה לכם כ-8,000 ש"ח, ואילו במערכות גדולות מ-15 KWP עלות ליחידת אנרגיה תעלה כ-5,000 ש"ח. בדרך כלל עבור מערכת סולארית ביתית נשלם בסביבות ה-30,000 ש"ח ונראה רווחים תוך שלוש שנים פלוס מינוס.

 

עלות התקנת לוחות סולאריים – מערכת חכמה התקנה חכמה

כדי להבטיח את תקינות המערכת ואת טיב העבודה שלה עליכם לבחור בקפידה את החברה דרכה אתם מתקינים את הלוחות הסולאריים. מוטב לציין שיש מגוון רחב של אפשרויות ומקומות בהם תוכלו להתקין את המערכות, חשוב להכיר את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. כיום יש הרבה מתחרות בשוק, חלקן פועלות באופן מקצועי וחלקן לא, מכיוון שמדובר על השקעה גבוהה עליכם באמת להיות חדים בבחירה שלכם. לכן, עלות התקנת לוחות סולאריים זולה לא צריכה לגרום לכם לבחור באותה חברה, עליכם תחילה לבחון את הרישיונות שיש לחברה, את מגוון ההצעות שלה, את שירות הלקוחות ולבחון את כל הקלפים אשר מונחים על השולחן. אנו ממליצים תמיד להתחיל בסקר שוק כולל ולאחר מכן לצמצם אפשרויות, וכמובן ללמוד כמה שאפשר על התקנת לוחות סולאריים. 

עלות פאנלים סולאריים

עלות פאנלים סולאריים

שימוש במערכות פאנלים סולאריים הופך ליותר ויותר פופולרי בחלוף השנים. ככל שהמודעות לאנרגיה ירוקה גוברת, כך עולה הדרישה לשימוש במערכות מסוג זה, בוודאי בישראל שהיא מדינה שמשית במיוחד. ישנה מגמה עולמית הולכת וגוברת לעידוד השימוש בפאנלים סולריים, מה שמוביל להגדלת התחרות בשוק והוזלת המחירים כך שעלות פאנלים סולאריים היום היא זולה יותר מבעברלמעשה, כמעט כל מי שיש לו גג פרטי בבעלותו יכול לברר על עלות פאנלים סולאריים ואולי להרוויח באופן כמעט פסיבי מתפוקת החשמל בביתו. במאמר זה נציג לכם מידע רחב על התחום המעניין והמתפתח הזה שיכול לעזור לכם לקבל החלטה אם עלות פאנלים סולאריים מתאימה לכם והאם כדאי לכם להתקין מערכת כזו בנכס שלכם.

 

פאנלים סולאריים – למי זה מתאים?

הדבר ההכרחי שצריך בשביל להתקין פאנלים סולאריים הוא גג בשטח מינימלי שיאפשר התקנה של מערכת סולארית מניבה ורווחית שתכסה את עלות פאנלים סולאריים. ישנן גם הנחיות על פי חוק לגבי הצורך בהיתרי בנייה ואישורים בהתאם לשטח הגג כשלרוב מתחת ל-7,000 מ"ר ההנחיות מקלות יותר. במידה ואכן יש ברשותכם גג בגודל המתאים, תוכלו לפנות לאחת מהחברות הרבות העוסקות בתחום בישראל ולקבל מהם הצעת מחיר לעלות פאנלים סולאריים, התקנה ותחזוקה. החברה איתה תתקדמו ככל הנראה תנהל עבורכם את כל התהליך גם מול הגורמים הממשלתיים, עירוניים ובירוקרטיים אחרים. אם צריכת החשמל שלכם בנכס נמוכה, תוכלו להרוויח ממכירת החשמל העודף לחברת החשמל, אם צריכה החשמל שלכם בנכס גבוהה, תוכלו להרוויח מצמצום משמעותי של עלויות חשבונות החשמל שלכם בקיזוז החשמל הסולארי שתפיקו. ניתן לומר שבכל מקרה בטווח הארוך עלות פאנלים סולאריים היא השקעה ראשונית שתחזיר את עצמה תוך מספר שנים.

 

למה כדאי לי להשקיע בעלות פאנלים סולאריים?

אם אכן אתם מתאימים להתקנת מערכת סולארית מניבה זה לרוב משתלם וכדאי ממגוון סיבות

  • אנרגיה ירוקה ובריאה לסביבה

    האנרגיה הסולארית המופקת באמצעות פאנלים סולאריים היא ניצול מקסימלי של משאב טבעי שקיים בעולם אור השמש. למעשה, האנרגיה הירוקה שהשמש יוצרת בשעה אחת היא כמעט שוות ערך לכל כמות החשמל הנצרכת בכל כדור הארץ בשנה! זה נתון מטורף שמראה עד כמה משתלם לנצל את האנרגיה הזו שנמצאת סביבנו, במיוחד בישראל שנהנית מכל כך הרבה שעות של שמש טבעית וזמינה

  • הכנסה פסיבית לאורך שנים

    אמנם בתור התחלה תצטרכו להשקיע בעלות פאנלים סולאריים, אבל מרגע שתכסו את ההשקעה הראשונית של ההתקנה והתחזוקה תוכלו פשוט להרוויח כסף מבלי לעשות דבר. פאנלים סולאריים מחזיקים שנים ארוכות ובתחזוקה המתאימה יוכלו לשמש אתכם גם למעל עשרים שנה.

  • חסכון בהוצאות החשמל

    כולנו מודעים לכך שחשמל הוא הוצאה קבועה וגבוהה יחסית בכל נכס, אם תקזזו את עלות פאנלים סולאריים מההשקעה שלכם, תישארו עם חסכון משמעותי בהוצאות החשמל הקבועות שלכם.

 

החלטתי להתקין פאנלים סולאריים, מה עושים עכשיו?

בשלב הראשון תצרכו לבחור בחברה להתקנת הפאנלים הסולאריים. רצוי לבחור בחברה אמינה שתשרת אתכם לאורך שנים ארוכות משום שמערכות פאנלים סולאריים אמורות להחזיק לזמן רב. לכן, כדי שהחברה שתעבדו איתה תהיה כזו שהיא מבוססת ומסודרת. כמובן שכדאי למצוא חברה שתציע לכם עלות פאנלים סולאריים משתלמת עבורכם. לאחר שתבחרו את החברה המתאימה, נציג מטעם החברה יגיע למדוד ולהעריך אם אכן השטח להתקנת המערכת הוא כדאי, משתלם, מתאים ומניב. במידה ויוחלט על התקנה המערכת, תקבלו הצעת מחיר לפאנלים סולאריים, התקנה ושירות והחברה תדאג להניע את כל התהליכים מול כל הגורמים הרלוונטיים. בשלב הסופי יגיעו נציגים מהחברה ויתקינו עבורכם את הפאנלים הסולאריים.

 

מה משפיע על עלות פאנלים סולאריים ועל הרווח הפוטנציאלי?

מבחינת עלות פאנלים סולאריים קשה להעריך מראש, המחיר מושפע מגודל השטח, כמות הפאנלים הנדרשים ומסלול ההשקעה שתבחרו. ישנן חברות שיציעו לכן לשלם מיידית את כל הסכום, כאלה שיתמכו בתהליך בקשת הלוואה מהבנק או כאלו שיציעו לכם התקנה כמעט בחינם תמורת חלוקת הרווחים. כל אלו תלויים בגורמים השונים המשפיעים על הרווח האפשרי מהתקנת פאנלים סולאריים, לדוגמה:

  • גובה הגג – יכולות הפקת האנרגיה של פאנלים סולאריים מושפעים מגובה הגג, אם הוא נמוך או גבוה משמעותית, נמצא בקומת קרקע וכדומה.
  • שטח הגג – כמובן שככל שהשטח מאפשר התקנה של יותר לוחות כך אפשר יהיה להפיק יותר חשמל סולארי
  • הכיוון אליו פונים הלוחות – יש הבדל בתפוקה בין לוחות הפונים לכיוונים שונים כמו מערב, מזרח וכו'.

בדרך כלל ההתקנה הראשונית היא ההשקעה הגבוהה ביותר בכל הנוגע לעלות הפאנלים. אם תבחרו במסלול נכון המתאים עבורכם, לאחר מספר שנים תוכלו ככל הנראה להחזיר את ההשקעה וליהנות מהיתרונות של התקנת מערכת סולארית. אפשרויות הרווח מהמערכת משתנות בהתאם למסלול שבחרתם ולתנאים שפירטנו כך שהכי כדאי ומשתלם להתייעץ עם מספר חברות בנושא ולקבל מספר הצעות מחיר. חשוב לזכור, החברה שאיתה תבחרו לעבוד צריכה לשרת אתכם לאורך שנים רבות לכן יש משמעות קריטית לבחירה בחברה אמינה ומקצועית.

עלות התקנת פאנלים סולאריים

עלות התקנת פאנלים סולאריים

ישנה מגמה כיום שהולכת וגוברת ומטרתה לעודד את השימוש הרווח בפאנלים סולאריים לצורך ניצול אנרגיית השמש. השימוש במערכות מסוג זה הופך ליותר נפוץ ככל שהשנים חולפות וככל שישנה עלייה במודעות לחשיבותה של אנרגיה ירוקה. בישראל אנחנו נהנים במיוחד משעות שמש ארוכות ולכן אין זה מפתיע שבמדינת ישראל משתלם במיוחד לברר על עלות התקנת פאנלים סולאריים. בעקבות העלייה בביקושים למערכות מסוג זה, ישנה תחרות בין החברות המציעות את השירות ובעקבות כך גם הוזלה במחירים, כך שמשתלם יותר מבעבר להתקין מערכות סולאריות.
אם יש בבעלותכם גג, כדאי לכם לברר על עלות התקנת פאנלים סולאריים, יתכן מאד שתוכלו להתחיל להרוויח בין אם כסף ממכירת התפוקה של החשמל העודף ובין אם בצמצום הוצאות החשמל בנכס שלכם. 

 

למי כדאי להתקין פאנלים סולאריים?

אם אתם בעלים של גג פרטי בוודאות שווה לכם לבדוק אם הגודל שלו מספיק להתקנת מערכת פאנלים סולאריים שתניב עבורכם חשמל באופן מספיק רווחי. תשמחו לדעת שגם צריכת החשמל בנכס של גבוהה וגם אם היא נמוכה בכל מקרה יכול להשתלם עבורכם להשקיע בעלות התקנת פאנלים סולאריים. מדוע? כי אם צריכה החשמל שלכם בנכס נמוכה, תוכלו למכור את החשמל העודף שתייצרו לחברת החשמל ולהרוויח מכך כסף. אם צריכה החשמל שלכם גבוהה, תוכלו לצמצם את עלויות חשבונות החשמל שלכם בקיזוז החשמל שתפיקו. באופן כללי, לרוב, עלות התקנת פאנלים סולאריים היא בהשקעה הראשונית שיכולה בשימוש נכון להחזיר את עצמה בתפוקת החשמל תוך מספר שנים. 

מה התהליך להתקנת פאנלים סולאריים?

במידה והבנתם שככל הנראה אפשרי להתקין על הגג שלכם מערכת סולארית ומשתלמת עבורכם עלות התקנת פאנלים סולאריים תוכלו להתחיל בתהליך.

  1. צרו קשר עם מספר חברות אמינות בתחום לקבלת הצעת מחיר להתקנה.
  2. הזמינו אליכם נציג מטעם חברה מועדפת כדי שימדוד את הגג ואת כל הפרמטרים הנדרשים כדי לחשב אם משתלם לכם להתקין את המערכת.
  3. החברה שתבחרו לעבוד איתה תדאג להוציא את כל האישורים להתקנה ולתכנן את התוכניות עבור התקנת המערכת.
  4. בשלב האחרון יותקנו לכם הפאנלים הסולאריים, תיבדק יכולת התפוקה שלהם ותוכלו ליהנות מיתרונות המערכת.
    חשוב לדעת, מערכות של פאנלים סולאריים יכולות להחזיק שנים רבות ולכן החברה שתבחרו בה עבור ההתקנה תצטרך להעניק לכם שירות לכל אורך חיי המערכת. שימו לב לבחור בחברה אמינה ויציבה שנראה לכם שתוכל לתת לכם את המענה השוטף הזה. 

 

מה היתרונות של התקנת פאנלים סולאריים

מערכות סולאריות הן בעלות יתרונות רבים הן ברמת הפרט והן ברמת הכלל, נפרט על כמה מהם:

  • חסכון בהוצאות – חשבונות חשמל הן הוצאה משמעותית בכל נכס, באמצעות התקנה פאנלים סולאריים תוכלו להפיק חשמל ולצמצם משמעותית את הוצאות החשמל שלכם.
  • ייצור אנרגיה ירוקה לסביבה – אור השמש הוא משאב טבעי שקיים בעולם ואפשר לנצל אותו, במיוחד במדינה כמו ישראל שבה שעות השמש הן ארוכות ומשמעותיות כמעט בכל השנה. התקנת פאנלים סולאריים מאפשרת לכם לנצל את המשאב הטבעי הזה  במקום לייצר חשמל בדרכים יותר מזהמות ופחות בריאות לסביבה. 
  • אולי גם תרוויחו מזה כסף במידה והוצאות החשמל שלכם בנכס נמוכות, סיכוי גדול שתוכלו להרוויח כסף באופן כמעט פסיבי ממכירת עודפי החשמל לחברת החשמל. אם תמצאו מסלול התקנה משתלם, תוכלו להחזיר את עלות התקנת פאנלים סולאריים תוך מספר שנים ולהישאר עם רווח ביד.

איך מחשבים עלות התקנת פאנלים סולאריים?

קשה להעריך מראש מה תהיה עלות התקנת פאנלים סולאריים כי העלות משתנה באופן טבעי מנכס לנכס. מה שמשפיע על גובה עלות התקנת פאנלים סולאריים זה בעיקר גודל השטח, כמות הפאנלים שיש להתקין על מנת לנצל את השטח ובאיזה מסלול של התקנת פאנלים סולאריים בחרתם. ישנם מספר מודלים לתשלום עבור מערכות מסוג זה. ישנן חברות שיציעו לכן התקנה חינם תמורת חלוקת רווחים, יש כאלה שיציעו לכם לקחת הלוואה מול הבנקים וילוו אתכם בתהליך ויש כאלה שידרשו את כל התשלום מראש. התפוקה של הפאנלים הסולאריים, וכתוצאה מכך הרווח הפוטנציאלי שלכם מהמערכת, גם משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. לדוגמה, אם מדובר בגג בקומת קרקע לעומת גג בגורד שחקים יש לכך השפעה על תפוקת החשמל. 

ככל שיש יותר פאנלים כמובן שניתן להפיק יותר אנרגיה, וגם כיוון התקנת הפאנלים יכול להשפיע, אם הם פונים למזרח או למערב וכיוצא בזה. לכן לא ניתן לתת מחיר חד משמעי עבור מערכות של פאנלים סולאריים. ניתן לומר בכלליות שלרוב ההתקנה הראשונית היא ההשקעה הגבוהה ביותר בכל הנוגע לעלות התקנת פאנלים סולאריים. כשבמידה ואכן הגג בנכס שלכם מתאים למערכת משתלמת ומניבה יתכן מאד שתוך מספר שנים תוכלו להחזיר את עלות ההשקעה הראשונית הזו. כמו בכל תחום, ישתלם לכם לחקור לעומק ולקבל מגוון הצעות מחיר מחברות שונות בשוק. כפי שציינו השוק בהתפתחות מואצת וישנן חברות רבות המציעות את השירות, כאשר כל חברה מציעה מודלים שונים.

התקנת לוחות סולאריים מחירהתקנת לוחות סולאריים מחיר

אם ראיתם לוחות סולאריים בוודאי כבר שמעתם עליהן, אחת ההשקעות היותר מבטיחות של השנים האחרונות. בעבר המחירים של הלוחות סולאריים היו גבוהים, הלוחות עצמם היו מגושמים ותפסו מקום רב. כיום המחירים ירדו בעשרות אחוזים, התשואה עומדת על כ-20% והפאנלים הסולאריים הרבה יותר מעוצבים מודרנית ובעלי מידות מזעריות. אם אתם מעוניינים להתחיל להכניס כסף פסיבית כדאי לכם לקרוא את הדברים הבאים.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – מי צריך את זה?

התקנה של לוחות סולאריים יכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים. תחילה נדגיש כי השקעה זו שונה בנוף מיתר ההשקעות שאתם בוודאי מכירים. מדובר על השקעה שהמדינה מעודדת, כמו כן גם הגופים הבנקאיים על ידי הצעה של דרכי מימון בתנאים נוחים. התקנת לוחות סולאריים היא למעשה השקעה של הכנסה פסיבית, לא רק שאתם לא צריכים כבר לשלם על חשמל, חברת החשמל צריכה לשלם לכם. ניתן להרוויח עשרות אלפי שקלים בשנה, גם עבור מערכת שהיא ביתית. כל מי שיש גג פנוי, כסף שיושב בבנק בחוסר מעש ורוצה להתחיל להכניס פסיבית יכול כבר היום ליצור קשר עם חברת התקנה על מנת שיוכל להתחיל בתהליך.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – תנאי התקנה

הדבר הראשון שאתם חייבים לוודא לפני תחילת העסקה הוא שיש לכם מקום מתאים לחיבור פאנלים סולאריים, גג או שטח מתאים בעל חיבור תואם לגודל המערכת אותה אתם רוצים להתקין. לאחר מכן עליכם לקבל את האישורים הנדרשים מחברת ההתקנה, חברת החשמל וכן הלאה. בעבר הפאנלים הסולאריים היו הרבה יותר מסיבים ותפסו מקום רחב יותר, אך היום ניתן לרכוש כמות גדולה של פאנלים סולאריים על שטח שאינו גדול בהכרח, שטח גג של כ 6 מ"ר מאפשר לנו להתקין מערכת של קילו וואט מותקן אחד. 

התקנת לוחות סולאריים מחיר – עלות מערכת ביתית מול עסקית

המחיר של מערכות סולאריות משתנה בהתאם לסדר גודל הרכישה, וכמו כן לפי ההספק שלהן והמפרט טכני. ישנם מספר סוגים שונים של פאנלים סולאריים ולכן עליכם לדעת איזו בחירה מתאימה לכם, יש לוחות סולאריים שמתאימים להתקנה על קרקע, ישנם פאנלים המתאימים לגג, פאנלים עסקיים, פאנלים ביתיים וכן הלאה… עלות ההקמה של מערכת סולארית המתאימה לבית ממוצע תנוע בסביבות ה-30,000 ש"ח ותכניס לנו כ-4,000 ש"ח בשנה. כמובן שניתן למצוא גם מערכות שיספקו לנו הכנסה גבוהה יותר בהתאם לגודל הגג שלנו מערכת סולארית בגודל של 280 קילוואט תנוע סביב מחיר של 700,000 ש"ח.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – החזר השקעה

אוקיי, אנו יודעים פחות או יותר את המחיר אותו נשלם עבור ההשקעה הזו, אך כמה למעשה אנחנו מרוויחים מכל העניין? לפי המחירון של חברת החשמל לשנת 2021 אלו התעריפים אשר תקבלו עבור 1 קילוואט:

  • מערכות של עד 15 קילוואט יקבלו 48 אגורות לקילוואט.
  • מערכת של בין 15 ועד 100 קילוואט יקבלו 41 אגורות לקילוואט
  • מערכות בהספק של מעל 100 קילוואט יקבלו כ 19 אגורות לקילוואט (18.91).

יש לציין כי חברת החשמל רשאית לשנות את תעריף החוזה כל חצי שנה, זהו התוקף הסטנדרטי של החוזה שתסגרו מול החברה. לסיכום, אם נשקיע בסביבות החצי מיליון ש"ח עבור מערכת סולארית לפי תעריף של 0.42 ש"ח לכל קוט"ש הרווח הנקי שלנו יעמוד על כ-100,000 ש"ח בשנה לאחר שהורדנו את התשלומים על ביטוח ותחזוקה. 

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!