מערכות סולאריות עסקיות

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מערכות סולאריות עסקיותבין אם העסק שלכם מכניס לכם מספיק או לא, לא תרצו לקבל הכנסה נוספת מהעסק ללא כל מאמץ? עסקים רבים יכולים להיטיב את ההכנסות שלהם ולצמצם הוצאות על ידי השקעה חד פעמית במערכות סולאריות. התקנה של מערכות סולאריות לעסק יכולות להתאים לכל עסק, בין אם מדובר על רפת ובין אם מדובר על משרדי הייטק. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על התקנת מערכות סולאריות לעסק.

 

מערכות סולאריות עסקיות – למה אתם צריכים את זה?

בקצרה, התפקיד העיקרי של המערכות הסולאריות הוא להמיר אנרגיה אשר נצברת מקרני השמש לאנרגיה חשמלית – קילוואט. איך זה מתבצע בפועל? באמצעות מערכת טכנולוגית חדשה ישנם תאים על גבי הלוחות אשר צוברים את האור אשר יומר על ידי כבלים חדישים לאנרגיה חשמלית וייצבר במצברים של הלוחות. זאת דרך אחת להמרת חשמל, מוטב לציין שיש דגמים שונים של מערכות סולאריות כך שישנם שינויים בתהליך באופן כזה או אחר. 

מהו חשבון החשמל החודשי שלכם? עסק ממוצע בישראל כמו מסעדה יכול להגיע לכ-20 אלף ש"ח רק עבור מיזוג וחשמל. מה אם נגיד לכם שאתם יכולים לחסוך את חשבון החשמל? מה אם נגיד לכם שככה אתם יכולים לחסוך מאות אלפי שקלים בשנה ואף להרוויח מזה כסף? נשמע כמו חלום, אבל זאת המציאות וסביר להניח שהמתחרים שלכם כבר רכשו פאנלים סולאריים בכדי לשדרג את העסק, אז מה איתכם? 

באמצעות מערכות סולאריות עסקיות תוכלו למצוא את עצמכם מפסיקים לשלם על חשבון החשמל החודשי שלכם, ולמעשה בתמורה לחשמל אותו אתם מפיקים תוכלו גם לקבל כסף מחברת החשמל עבור כל קילו-וואט. התעריף אותו תקבלו עבור קילוואט בודד משתנה בהתאם לסדר גודל הרכישה שלכם. בדרך כלל מערכות קטנות אשר מיועדות לבתים יכולות להכניס לנו כ-30,000 ש"ח בשנה. כאשר אתם משקיעים כמה עשרות ומאות אלפי שקלים ברכישה תוכלו בממוצע להרוויח כמעט 100,000 ש"ח בשנה. כמו כן, תחזירו את ההשקעה הראשונית שלכם תוך 4 עד 5 שנים.

 

מערכות סולאריות עסקיות – מאיפה רוכשים מערכות סולאריות?

ישנן חברות רבות אשר נמצאות בשוק זה, ולכן עליכם להיות מאוד מפוקסים בבחירה שלכם. בכדי להבטיח את טיב העסקה עליכם לבחון את החברה על כל גווניה, מהן הביקורות אשר נאמרו על החברה, מה התעריף שלה, מה כולל המחיר והאם יש ליווי מקצועי צמוד עד לסיום התהליך. חברות מקצועיות ידעו לכוון אתכם נכון בהתקנת הפאנלים במיקום האסטרטגי ביותר, תנו להם לעשות את הבחירה בשבילכם הם בעלי ניסיון גדול משלכם. כמו כן, ייתכן וישנם מקומות אשר לא חשבתם שיהיו מתאימים להתקנת פאנלים סולאריים, לכן חשוב שיגיע איש מקצוע לבחון את המקום.

יש להדגיש כי התהליך לא מתבצע תוך ימים ספורים, נדרש להגיע איש מקצוע כדי לבחון את המקום, לאחר מכן מהנדס אשר יבחן גם הוא את המקום בכדי להכין תרשים להתקנת הפאנלים, לאחר מכן יגיע נציג של חברת החשמל ולאחר מכן אם יש לכם את כל האישורים הנדרשים תוכלו להתחיל בתהליך ההתקנה.

 

מערכות סולאריות עסקיות – אנרגיה ירוקה

המדינה מעודדת רכישה של פאנלים סולאריים מהסיבה הפשוטה שכן מדובר על אנרגיה ירוקה וכמו כן תחרות מסוימת מול חברת החשמל. איך זה עוזר לכם שהמדינה מעודדת רכישה של פאנלים סולאריים? המדינה מעניקה הטבות שונות לעסקים ואנשים פרטיים אשר ירכשו פאנלים סולאריים. ההטבות יעזרו לכם לטובת העסקה הכוללת, תמצאו את עצמכם לא משלמים או משלמים פחות על היתרים מסוימים אשר נדרשים לתהליך זה.

מערכת סולארית מסחרית

בעלי עסקים, אתם מפסידים כסף! אם נעשה סיבוב קצר בכל אזור בארץ נוכל לראות מעין פאנלים מונחים על גגות של עסקים ואפילו על בתים פרטיים. מדובר על מערכות סולאריות אשר דרכן המשקיע מפיק אנרגיה אותה הוא למעשה מוכר לחברת החשמל. כמעט כל עסק יכול להרשות לעצמו להשקיע בפאנלים סולאריים ולמקם אותם על גג בית העסק, ככה תוכלו להחזיר כסף עבור הוצאות העסק ואף להרוויח מדי חודש סכום נאה.

 

מערכת סולארית מסחרית – מה זה?

מערכת סולארית מסחרית הינה מערכת אשר דרכה אנו יכולים להפיק אנרגיה אשר יכסה לנו את תשלומי חשבונות החשמל, וכמו כן יכניס לנו הכנסה קבועה. למעשה מדובר על פאנלים סולאריים אשר באמצעות מערכות טכנולוגיות חדשות מצליחות להמיר את האנרגיה אשר הן מפיקות מקרני השמש לחשמל ומקורות אנרגיה אשר יכולים לשמש את העסק שלנו ואת חברת החשמל לה אנו מוכרים למעשה את התוצרים. אם נסתכל על מערכת סולארית מסחרית בפן העסקי מדובר על השקעה לטווח ארוך, השקעה אשר אנו בוחרים את סדר גודלה ואנו נראה את ההכנסות רק לאחר סידור חוזה מול חברת החשמל והתקנה דרך חברה מקצועית וחוקית.

עשוי לעניין אתכם: קולטים סולאריים לייצור חשמל.

מערכת סולארית מסחרית – הכנסה חודשית קבועה

כפי שציינו, מערכות סולאריות הפכו לאפיק השקעה מוכר על ידי משקיעים רבים, הבעיה היא שנדרש שימוש בשטח עבור השקעה זו. לכן חברות ההתקנה פונות לבתי עסקים כאלה ואחרים אשר מחזיקים בשטחים חקלאיים, גגות של מפעלים, לולים, רפתות… כמעט כל עסק יכול למצוא את המקום הנכון להתקנת פאנלים סולאריים. אפיק השקעה זה נחשב לאפיק השקעה בטוח אשר ממנו נוכל להתחיל לראות רווחים תוך מספר שנים. כיום כ-8% מהאנרגיה המופקת על ידי מערכות סולאריות חכמות, התקווה היא להגיע לכמה שיותר שליטה בהפקת האנרגיה בכדי לקדם אנרגיה ירוקה. סדר גודל ההכנסות משתנה בהתאם להשקעה שלכם, ככל שתרכשו יותר פאנלים סולאריים ותמקמו אותם במקום אסטרטגי, ככה ההכנסות החודשיות שלכם יהיו גבוהות יותר. בנוסף, ההסדר מול חברת החשמל הוא לפי כמות תפוקת אנרגיה, ככל שאתם מפיקים יותר אנרגיה ככה החוזה שלכם יהיה יותר רווחי.

מערכת סולארית מסחרית – יתרונות

אנרגיה ירוקה

כיום הפקת חשמל נוצרת על ידי שריפת דלקים מזהמים והוצאות כספיות אדירות. המודעות לאיכות הסביבה ושמירה על כדור הארץ בשנים האחרונות נכנסה לתודעה של כולנו באופן "בועט" יותר. על ידי התקנת מערכת סולארית מסחרית אתם גם מרוויחים כסף וגם שומרים על כדור הארץ. מבעד לכך, אין ארץ יותר משתלמת להתקין בה את המערכות האלו יותר מישראל, השמש נמצאת כאן כמעט לאורך כל ימות השנה, גם בימי החורף התוצאות של הפקת אנרגיה מרשימות.

חיסכון

תחשבו כמה אתם משלמים בממוצע על חשבון החשמל כל חודש? עכשיו תכפילו את זה ב-12. חשבונות חשמל עבור בתי עסק הן מכה כלכלית. חשבונות אלו מגיעים בקלות לעשרות אלפי שקלים, מה אם תוכלו לחסוך את ההוצאות האלו? על ידי השקעה חד פעמית במערכות סולאריות אתם למעשה מתחילים לקבל כסף מחברת חשמל בדרך בה אתם גם מחזירים את ההשקעה לאט לאט וגם לא משלמים את חשבון החשמל (תלוי בגובה ההשקעה שלכם).

המדינה בצד שלכם

כפי שציינו מדובר על הפקת אנרגיה ירוקה, ותפקידה של המדינה לעודד אתכם לבצע השקעות כאלו. המדינה מעודדת את המשקיעים בהטבות אשר היא מעניקה בהליך הבירוקרטי, הטבות מעש, והקלות בהיתר בניה עבור הקמת פאנלים סולאריים על גג העסק, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברת התקנה מקצועית ותתחילו לראות את הכסף זורם לחשבון הבנק.

ראו גם: התקנת לוחות סולאריים מחיר.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!