כל מה שצריך לדעת על אנרגיה סולארית

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

ממשלת ישראל הכריזה כי עד סוף העשור תתקדם המדינה צעד גדול לקראת עצמאות אנרגטית. בתהליך מואץ אמורים לייצר במדינה לפחות 30 אחוז מצרכי האנרגיה על ידי אמצעים לא מתכלים בעיקר מאנרגיית השמש. זוהי בשורה חשובה והזדמנות לבין כל מה שצריך על אנרגיה סולארית ואיך אפשר להצטרף למהפכה.

מי יכול להתקין מערכת סולארית

ישראל היא מהמדינות המובילות בפתרונות טכנולוגיים סולאריים. כמה חברות כחול לבן מקימות פרויקטים אפילו בחו"ל. בישראל, יש כיום את היכולת להקים מערכת סולארית מסחרית, ישנה יכולת להקים מערכות של גג סולארי פרטי ויש אפשרות להקים מערכת לבתים משותפים (בנייני קומות). כל אחד יכול להצטרף.

למה אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית זו אנרגיה זמינה, לא מזהמת, חופשית. זו אנרגיה שאיננה מזהמת, ניתן לייצר בעזרתה חשמל ללא שום פליטת מזהמים (בניגוד לשימוש במקורות אנרגיה מתכלים). ככל שכולנו נשתמש יותר באנרגיה סולארית, כך נקטין את אפקט החממה ונוריד את ההתחממות הגלובלית. מלבד זאת, זהו פתרון בעל יתרון כלכלי. על ידי התקנה מערכת מתאימה ניתן להמיר את אנרגיית השמש לחשמל חינם.

האם יש מספיק אנרגיה סולארית לכולם

מדענים מדדו את קרינת השמש המגיעה לכדור הארץ בכל רגע נתון. הסתבר שכמות קרינת השמש שמגיעה לכדור הארץ יכולה לספק אנרגיה מעבר לכל הצרכים הנוכחיים. כלומר, אם נחבר את סך האנרגיה שהמין האנושי צריך כיום לשם צרכי תחבורה, במפעלים, לחשמל ביתי וכן הלאה, אנרגיה סולארית יכולה לספק את כל מה שדרוש ואף יותר. אמנם המספר המקסימלי שמצאו המדעים הוא חישוב תיאורטי כי אין דרך "לתפוס" ממש את כל האנרגיה הזאת, אבל בהחלט ניתן להגיע למצב שבו לא יהיה צורך בכלל להשתמש במקורות מזהמים כמו פחם או נפט.

איך מרוויחים בזכות אנרגיה סולארית

פנלים סולאריים הולכים ומשתכללים ונעשים יעילים יותר. הקולטים כיום יודעים ליצר פי כמה וכמה יותר חשמל, ביחס לקולטים הראשונים שיוצרו. על מנת להרוויח בזכות אנרגיה סולארית ניתן להקים מערכת קליטה על הגג, בשטח חקלאי, מעל מפעל או חממות או מאגרי מים וכדומה. את החשמל ניתן למכור לחברת החשמל בהסכם רב שנתי. אפשרות אחרת – שימוש באנרגיה זאת, כתחליף לרכישת חשמל מרשת החשמל הארצית.

האבולוציה תומכת באנרגיה סולארית

קבלו עובדה מרתקת ומפתיעה – האבולוציה של החיים תומכת באנרגיה סולארית. למעשה, ללא אנרגיה סולארית, לא היו כלל חיים על פני כדור הארץ. הידעתם שהסיבה שכל הצמחים מכילים חלקים ירוקים מעידה על תהליך שימוש באנרגיית השמש? תהליך הפוטוסינתזה שמקיימים הצמחים וגם מעט יצורים זעירים חד תאיים יודע להפיק אנרגיה על בסיס קרני השמש. כל עלה ירוק הוא בעצם מתקן סולארי טבעי. בשרשרת המזון, כל יצור בעולם מתקיים בזכות אותם עלים ירוקים שלא היו קיימים ללא השמש.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!