התקנת מערכות סולאריות בטבע

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

התקנת מערכות סולאריות בטבעניתן להתקין מערכות סולאריות במקומות שונים, אך מה המקום הרווחי ביותר להתקנה של מערכות אלו? כל עסק וכל משקיע צריך להכיר באפשרות של התקנת מערכות סולאריות, אפשרות זו לא רק חוסכת לנו כסף בחשבונות החשמל אלא גם מעניקה לנו הכנסה קבועה על ידי מכירה לפי קילו-וואט. התקנת מערכות סולאריות בטבע נחשבת להשקעה מומלצת על ידי היזמים המובילים בארץ, כל מה שעליכם לעשות הוא למצוא שטח להשכרה בעלות מינימלית של עד 2,500 ש"ח לחודש עבור דונם, אתם צריכים לפחות 50 דונם ולהתחיל בתהליך התקנת המערכות. כמובן שלהתקנה זו נדרש הון התחלתי מסוים אך תוכלו לקבל גם מימון בנקאי די בקלות. מדובר על אפיק השקעה מוכר ואהוד בקרב משקיעים רבים וכמובן גם על ידי המדינה.

 

התקנת מערכות סולאריות בטבע – מה הכוונה?

למעשה יש לנו מספר אפשרויות התקנה של מערכות סולאריות, האחת היא התקנה של מערכת סולארית על מבנה קיים באמצע העיר, השנייה היא התקנה של מערכות סולאריות בטבע, זה יכול להיות על גבי שטח חקלאי שיש לכם, או כל שטח אשר נמצא באזור המגורים שלכם. הדעה הרווחת היא ששימוש בפאנלים סולאריים דו צדדים יטיב את גודל ההכנסה שלכם באופן משמעותי, במיוחד כאשר מדובר על השקעה בשטח פתוח. 

התקנת מערכות סולאריות בטבע יכולה להיות על ידי השכרה של שטח המיועד במיוחד עבור התקנה של פאנלים סולאריים, או כאשר יש ברשותכם שטח חקלאי אשר אתם לא משתמשים בו (ירושה, סגירה של העסק וכו'…), במקרים כאלה תוכלו להתקין מערכות המיועדות לטבע ולזכות בהכנסה פסיבית ללא כל מאמץ. מוטב לציין כי התקנת מערכות סולאריות בטבע יהיו רק בסדר גודל של 50 עד 250 דונם של שטח.

 

התקנת מערכות סולאריות בטבע – מה תפקידה של מערכת סולארית?

המערכת הסולארית עובדת בצורה בה הפאנלים באמצעות תאים ייחודיים קולטת את קרני האור של השמש וממירים אותם לאנרגיה חשמלית. עבור כל קילוואט שהפאנלים מייצרים אתם מרוויחים כסף על ידי מכירת חשמל לחברת החשמל. כמובן שיש לעבוד בחוזה מסודר מול החברה וכמובן שחברת החשמל חייבת לאשר את העסקה אל מול תעריף שיוצג מולכם. בדרך כלל מערכות סולאריות בטבע אינן עבור שימוש עצמי של חשמל, אלא נטו לצורך השקעה והחזר ההשקעה. 

אפיק השקעה זה נחשב לבטוח ביחס לאפיקי השקעה אחרים, עם זאת עליכם יהיה להמתין בסבלנות להחזר ההשקעה שיכול לקחת מספר שנים. התקנת מערכות סולאריות בטבע מבטיחות לנו הכנסה פסיבית חודשית, אך כמובן שלא כל חודש יהיה דומה לחודש אחר, חודשי הקיץ יהיו רווחיים יותר לעומת חודשי החורף ולכן עליכם להסתכל על ההכנסה באופן שנתי. נדגיש כי ישראל נמצאה כאחת המדינות המשתלמות ביותר להתקנת מערכות סולאריות והפקת אנרגיה ירוקה.

התקנת מערכות סולאריות בטבע – בדיקה לפני התקנה

כאשר אתם מחזיקים בשטח או מעוניינים לשכור שטח עבור השקעה זו עליכם להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר יבחנו את השטח ויעניקו לכם אישור או דחייה. תחילה צרו קשר עם חברת ההתקנה, היא תציג בפניכם את כל השלבים בתהליך ואם תרצו להתחיל בתהליך השלב הראשון יהיה בדיקה של הקרקע, ככה נדע האם באמת רלוונטי להתחיל בתהליך או לא. לאחר מכן יגיע המהנדס אשר יבחן את הקרקע וייצור תוכנית הכנה להתקנת המערכת, אותה תוכנית תוצג בפני נציג של חברת החשמל ותחכה לאישור. רק לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים יהיה ניתן להתחיל בתהליך שיכול לקחת מספר שבועות עד חודשים.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!