חיבור מערכת סולארית לרשת החשמל

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

חיבור מערכת סולארית לרשת החשמל היא לא משימה מאוד מורכבת, אבל היא כן מצריכה את אנשי המקצוע הנכונים לצידכם. יש לציין כבר כעת, כל עבודה לא מורשית אשר מערבת את רשתות החשמל מהווה סכנת חיים – המשיכו לקרוא.

לעשות כסף מהחשמל במקום לשלם עליו

שמעתם שאפשרי למכור חשמל לחברת החשמל, ואפילו למכור בכסף? שמעתם נכון. מערכת סולארית מהווה אנרגיה מתחדשת, כאשר את האנרגיה הזאת צורכים באופן אקטיבי במהלך שעות היום. בתום השימוש, אם נשאר לכם עודף חשמל שלא השתמשתם בו, תוכלו למכור אותו לחברת החשמל ולקבל תמורה כספית על כך. נשמע נפלא, אבל בכל זאת, ישנם כמה דגשים שחשוב לקחת בחשבון בעת הזמנת חשמלאי מוסמך במרכז עבור עבודה מסוג זה. לכן, כדאי שנבין כיצד מוצאים חשמלאים לביצוע התקנת מערכות סולאריות.

צ'ק ליסט למציאת החשמלאי הנכון

אם עד עכשיו לא ציינו זאת, אז נדגיש כעת כי התקנת מערכת סולארית היא השקעה משתלמת אבל גם משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה טכנית. לכן, חשוב להזמין חשמלאי מוסמך בעל ידע ספציפי בתחום של האנרגיה הסולארית. בתוך כך, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לאתר את החשמלאים שהם לא רק במחירים הנכונים, אלא גם המתאימים ביותר לסוג העבודה:

  • המלצות: התחילו תמיד בלשאול את השכנים שלכם, אם יש להם המלצות על חשמלאים שהתקינו עבורם מערכות סולאריות. אם הם בעצמם התקינו מערכות כאלו בעבר, עדיף להזמין את אותו החשמלאי אשר מכיר כבר את המבנה ואת התשתיות שלו.
  • בדיקת אתרי אינטרנט: בין אם של חברות התקנת מערכות סולאריות, או שמא של השוואת מחירים בין חשמלאים, חשוב לבדוק אתרי אינטרנט בנושא. כך תוכלו להיחשף בפני כל המידע החשוב בנושא, כולל מידע טכני על ביצוע העבודה עצמה.
  • תיקי עבודות: תמיד מומלץ לבדוק תיקי עבודות של חשמלאים שונים, מכיוון שכל חשמלאי פועל בצורות שונות ועובד עם מערכות אחרות. על ידי בדיקת תיק העבודות של החשמלאי, אתם יכולים להקטין את הסיכון בבחירת איש מקצוע לא מתאים לסוג העבודה הספציפית שלכם.

המלצת פגישה אישית עם החשמלאי

יש לציין, לאחר שמצאתם מספר חשמלאים פוטנציאליים, אנחנו ממליצים להיפגש איתם באופן אישי ולבדוק עד כמה הם מתאימים לסוג העבודה. לצורך העניין, כדאי לבדוק האם אותם אנשי מקצוע סיפקו בעבר את סוג השירות שאתם צריכים. כמו כן, קחו בחשבון שכל איש מקצוע בתחום הזה אמור להיות מבוטח ולפיכך, לספק לכם גם אחריות על עבודת ההתקנה שלו. חשוב לזכור כי התקנת מערכת סולארית היא עבודה מורכבת ורגישה, לכן אל תתפשרו על איכות העבודה ועל המקצועיות של החשמלאי. לסיכום, כל עוד תקפידו על הדגשים שירכזנו עבורכם לעיל, תוכלו ליהנות מחשמל מתחדש וירוק ומהתקנה מקצועית.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!