מהו מחיר קולטי שמש לדוד?

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

אם אתם שואלים מהו מחיר קולטי שמש לדוד, אנחנו נוכל להפנות אתכם לדוקטור גוגל כדי לאתר מחירון טכנאי דודי שמש. אבל, כדי למנוע תיזוז מיותר בין אתרי אינטרנט, בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את המידע החשוב בנושא הזה – קראו כאן.

קודם כל, מהו קולט שמש לדוד?

קולט שמש לדוד הוא רכיב מאוד מרכזי במערכת חימום מים, כאשר תפקידו הוא לקלוט את אור השמש ולהמיר אותו לחום, מה שבתורו משמש לחימום המים בדוד השמש. מבחינת האופן שבו הוא בנוי, קולט שמש בנוי בדרך כלל מלוח בצבע כהה, המכיל צינורות נחושת או ברזל. כאשר אור השמש פוגע בלוח הכהה ונספג בו, כתוצאה מכך טמפרטורת הצינורות עולה. בשלב זה, מים זורמים דרך הצינורות, וקולטים את החום מהם. בשלב הבא, המים המחוממים זורמים חזרה לדוד, שם הם נאגרים לשימוש מאוחר יותר, ניחשתם נכון – במקלחת שלכם. יש לציין כי התקנת קולט שמש צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך אשר מוודא שהקולט מותקן בצורה נכונה, בכיוון דרום ובזווית מתאימה.

כמה עולה קולט שמש לדוד?

על מנת לברר מחירים מדויקים בהתאם לצרכים שלכם, ראו מחירי דודי שמש וחשמל במחירונים הרלוונטיים בתחום זה. באופן כללי, מחיר קולטי שמש לדוד נע בין 1,600 ל-3,300 ש"ח, והוא נקבע בהתאם להיבטים הבאים:

  • גודל קולט השמש.
  • סוגי הצינורות אשר בתוכו.
  • מיקום ומורכבות ההתקנה (על גגות רעפים קשה יותר ומסוכן יותר לעבוד).
  • סוג הקולט והחברה המייצרת אותו, כמו גם משך האחריות עליו.

יש לציין, תוכלו לאתר קולטים לדודי שמש החל מכאלו אשר משמשים דודי 80 ליטר, דרך קולטים לדודי 150 ליטר וכלה בקולטים המשמשים דודי שמש של 200 ליטרים.

למצוא טכנאי דודי שמש לפי אזורי שירות

על מנת למצוא טכנאי דודי שמש, הטיפ הכי חשוב יהיה לחפש אותו לפי אזורי השירות שהוא עובד בהם. לדוגמה: אם אתם מתגוררים בהרצליה, לא תהיה לכם סיבה לחפש טכנאי דודי שמש בחיפה. זכרו, ככל שהטכנאי יגיע ממקומות יותר רחוקים ממכם, ככה העלויות שלו באופן טבעי יהיו יותר גבוהות, ולפיכך, גם המחיר שיספק לכם. נוסף על כך, אנו ממליצים לשים את הפוקוס על הדגשים הבאים לפניכם:

  • ערכו תמיד השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש, מה שיניב לכם 3 הצעות מחיר שונות ותחרותיות.
  • נסו לאתר המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם, שמוכנים להמליץ על טכנאים מקצועיים באזור המגורים שלכם.
  • בדקו מראש האם עבודת ההתקנה כוללת את קולט השמש עצמו, מכיוון שרוב הטכנאים יתמחרו את 2 אלו בנפרד.

לבסוף, תמיד הקפידו לוודא שאתם מקבלים אחריות על עבודת ההתקנה שלכם. כדי להבטיח את קבלת האחריות על קולט השמש, זכרו תמיד שיש לחתום על חוזה התקשרות ביניכם לבין איש המקצוע.

קולט שמש

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!