מה הם פאנלים סולאריים – המדריך המלא

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

מה הם פאנלים סולאריים

מה הם פאנלים סולארייםחושבים על אפיקי השקעה שונים? פאנלים סולאריים הפכו לאחד מאפיקי ההשקעה הנפוצים ביותר בארץ, רבים מבינים את טיב העסקה ולא רוצים לפספס את ההזדמנות. אם גם אתם חושבים על השקעה מסוג זה כדי שתבינו איך המערכת עובדת ומהן העלויות אותם תשלמו עבור רכישה של פאנלים סולאריים.

 

מה הם פאנלים סולאריים?

פאנלים סולאריים או לוחות סולאריים הם החלק אותו אתם רואים על הגגות, חלק ממערכת השייכת למודול פוטו וולטאי אשר ממירה אנרגיית אור לייצור חשמל, התהליך של המרת אנרגיה לחשמל מכונה אפקט פוטו וולטאי. כל הפאנלים הסולאריים אשר אתם רואים יהיו מבוססים על אחת משתי טכנולוגיות שיש בשוק, האחת היא של תאים בפאנלים הסולאריים הבנויים משתי שכבות סיליקון, הטכנולוגיה השנייה היא של תאים על בסיס סרט דק. התאים עליהם אנו מדברים הוא עוד אחד מהרכיבים של הפאנלים הסולאריים, הם מחוברים באמצעות כבלים ייעודיים אשר מעבירים את הזרם החשמלי, הם החלק הקריטי ביותר בפאנל. 

פאנלים סולאריים ניתן להתקין על גבי גגות או בכל שטח פתוח אשר חשוף לקרני השמש. כמובן שיש חוקים מסוימים בהתאם לכל אחת מהטכנולוגיות והדרך החכמה ביותר היא להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי מיקום ההתקנה. כמו כן, ככל שהפאנל חשוף לעוצמה חזקה יותר של שמש ככה הייצור יהיה אפקטיבי יותר, לכן בדרום הארץ או על גבי גגות יותר משתלם להתקין את הלוחות.

מה הם פאנלים סולאריים – כמה זה עולה לי?

נתחיל בכך שמדובר על השקעה לטווח ארוך, השקעה שכן מצריכה ממכם להוציא סכום לא קטן מהכיס על מנת שתוכלו להפיק את הרווחים המתאימים. למעשה אנו משלמים על כל ואט של אנרגיה חשמלית, אך בשנים האחרונות המחירים ירדו בעשרות אחוזים וכעת משתלם ללקוח לרכוש כמות גדולה של פאנלים סולאריים כאשר אנו משווים בין ההשקעה הראשונית לבין התשואה האפשרית. לצורך ההשוואה, בשנות ה-80 המחירים של פאנלים סולאריים בעולם היו לערך של 130 דולר לוואט, בשנת 2014 המחיר ירד לדולר אחד לוואט. המחירים משתנים בהתאם לאופי הרכישה שלכם, ישנן רכישות בכמויות קטנות, בינוניות או גדולות. 

 

מה הם פאנלים סולאריים – תחזוקה

מה לגבי התחזוקה של הפאנלים הסולאריים? זכרו, הלוחות הסולאריים נמצאים במקום חשוף לאורך כל שעות היום, הם חשופים ללכלוך, אבק, חול וכן הלאה… ללא תחזוקה ראויה רמת הביצוע של הפאנלים הסולאריים עלולה להיפגע. למעשה כל מה שעליכם לעשות על מנת לשמר את הלוחות כמו שצריך הוא אחת לחצי שנה לנקות ניקוי ייסודי את הלוחות הסולאריים, ניתן לעשות זה באמצעות חברה מקצועית או באופן עצמאי. מבעד לכך, רצוי אחת לשנה לקיים בדיקת ביצועים של הלוחות על ידי אנשי מקצוע כדי לוודא שאתם עומדים על רמת ביצוע יעילה. 

מה הם פאנלים סולאריים – איך זה עוזר לי?

המטרה של רכישת פאנלים סולאריים היא השקעה לטווח ארוך, בתור התחלה אתם תוכלו לבחור את כמות הפאנלים אותה תרכשו ותוכלו גם לראות מהם ההבדלים בין ההשקעות והתשואות בין מבני הרכישה השונים. את החשמל אשר הופק מהפאנלים הסולאריים אתם מוכרים למעשה לחברת החשמל ובדרך זו מכניסים כסף, מבעד לכך אותו חשמל גם יכול לשמש אתכם לצרכים אישיים ככה שאתם לא תצטרכו לשלם חשבון חשמל. תוכלו לראות עסקים רבים אשר חשבונות החשמל שלהם מגיעים לעשרות אלפי שקלים בחודש מתקינים לוחות סולאריים באופן חד פעמי וחוסכים מאות אלפי שקלים לאורך השנה.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!