תיקון מערכות סולאריות

מערכת סולארית! לשלם מעט לקבל הרבה!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

עיקרי הדברים:

תיקון מערכות סולאריותמערכות סולאריות הופכות נפוצות יותר בשנים האחרונות בישראל השמשית. האנרגיה שנוצרת בעולם על ידי השמש בכל שעה היא שוות ערך כמעט לכמות החשמל הנצרכת בכל כדור הארץ במהלך שנה שלמה. בישראל, משתלם מאד להתקין מערכות סולאריות בזכות שעות השמש הרבות שאנחנו נהנים מהן במהלך רוב ימי השנה. בזכות יתרונותיהן של מערכות סולאריות לסביבה, ישנה מגמה לעודד את השימוש במערכות סולאריות בישראל ובכלל. למעשה, כל אדם שיש ברשותו גג השייך לו באופן פרטי במבנה חוקי כמובן, יכול להתקין מערכת סולארית. לרוב, זה גם יכול מאד להשתלם כי מדובר בעצם בסוג של הכנסה פסיבית המתקבלת מתפוקת חשמל ביתית. כיום המחירים גם להתקנה וגם לתיקון מערכות סולאריות ירדו כך שהשימוש במערכות סולאריות יחסית נגיש לכלל האוכלוסייה, ניתן גם פעמים רבות לקבל הלוואה עבור ההתקנה מול הבנקים שמכירים כבר את התחום.

 

איך מתקינים מערכת סולארית?

כדי להתקין מערכות סולאריות ישנם כמה תהליכים שחלקם טכניים, חלקים משפטיים, בירוקרטיים ומנהליים. 

  • בשלב הראשון אם תבחרו להתקין מערכת סולארית יגיע נציג מהחברה בה תבחרו למדוד את השטח ולבחון את כדאיות ההתקנה עבורכם ועבור החברה בהתאם למודל התשלום בו תבחרו.
  • במידה ואכן משתלם להתקין את המערכת, ברוב המקרים החברה תדאג להפיק את האישורים הנדרשים וההליכים הבירוקרטיים תוך כדי התאמה של המערכת לצרכים שלכם באופן המשתלם ביותר. 
  • לבסוף ישנו שלב ההתקנה בפועל שדורש הגעה של אנשי מקצוע, התקנת הלוחות, בדיקת התקינות וכדומה.

איזו תחזוקה נדרשת למערכות סולאריות?

מכיוון שמערכות סולאריות הן מערכות מורכבת החשופות לשינויי מזג אוויר, מומלץ לדאוג באופן שוטף לנקות את הפאנלים כדי להפיק את המקסימום מהמערכת ולבצע בדיקות שוטפות לתחזוקה מול חברות המציעות שירותי תיקון מערכות סולאריות. מערכות שמנוטרות ומתוחזקות באופן שוטף יכולות להחזיק שנים רבות.

 

מערכות סולאריות – למי זה מתאים?

אז כפי שציינו צריך גג בבעלות פרטית בגודל מינימלי כדי להתקין מערכת סולארית מניבה. אם מדובר בגג בגודל של עד 7,000 מטרים מרובעים רוב הסיכויים שאפילו לא יידרש היתר בנייה לנושא. לרוב, החברה המתקינה דואגת גם להוציא את כל האישורים הנדרשים וגם לתיקון מערכות סולאריות לאורך התקופה. גם אם אתם בעלי צריכה נמוכה של חשמל, תוכלו להרוויח ממכירת החשמל חברת החשמל, אם אתם בעלי צריכה גבוהה של חשמל, אפשר לקזז את החשמל הסולארי ולהקטין את ההוצאות שלכם בתחום החשמל באופן משמעותי.
למה כדאי לי להתקין מערכת סולארית?
אם יש באפשרותכם להתקין למערכת סולארית ישנן כמה סיבות טובות לעשות זאת.

  1. חסכון בהוצאות שלכם – חשמל היא הוצאה קבועה בכל בית ועסק, והיא יכולה להיות הוצאה מאד גבוהה ומשמעותית. אם תבחרו בהתקנה של מערכת סולארית, תוכלו להפחית את הוצאות החשמל השוטפות שלכם.
  2. הכנסה קבועה לאורך זמן – אם תבחרו להתקין מערכת סולארית יתכן שתוכלו להרוויח ממנה בין אם בהכנה ובין אם בצמצום ההוצאה לאורך שנים רבות.
  3. תרומה לסביבה – אנרגיה סולארית היא אנרגיה ירוקה, שאינה מזהמת ותורמת לסביבה במקום לזהם אותה.

 

איך כדאי לבחור חברה לתיקון מערכות סולאריות?

כמו בכל תחום מקצועי, בבואכם לבחור חברה לתיקון מערכות סולאריות כדאי לבחור בחברה אמינה, בעלת ניסיון, כזו שאתם מאמינים שתישאר בשוק לאורך זמן ותוכל לספק לכם תמיכה שוטפת. כאשר מתקינים מערכות סולאריות באופן איכותי ומקצועי, הן יכולות להחזיק עשרות שנים, לכן חשוב שהחברה שתבחרו בה תהיה כזו שתדע להעניק לכם שירות לאורך השנים.
תיקון מערכות סולאריות – כל כמה זמן זה נדרש?
למערכות סולאריות ישנה תוחלת חיים ארוכה יחסית והן יכולות להחזיק מעמד גם עשרות שנים. גם אחרי 25 שנה מערכת סולארית תקינה יכולה לייצר חשמל. רוב התחזוקה ותיקון מערכות סולאריות קשור לניקוי של הלוחות הסולאריים ולמעקב אחר הביצועים של המערכת ובדיקת תקינותם.

 

כמה זה משתלם להתקין מערכות סולאריות?

אם לדוגמה ישנו גג שגודלו כ-500 מ"ר, אפשר להגיע לרווחים של 50 אלף שקלים בשנה. זה כמובן תלוי בהוצאות החשמל שלכם אבל זה יכול להיות מאד משתלם לאורך השנים.
כמה עולה להתקין מערכות סולארית וכמה עולה תיקון מערכות סולאריות?
עלויות ההתקנה של מערכות סולאריות משתנות בהתאם לחברה בה תבחרו ולגודל השטח. כמובן שככל ששטח הגג גדול יותר עלות ההתקנה גבוהה יותר אך גם ההכנסה יכולה להיות גבוהה יותר. ישנן חברות המציעות מסלולים כמעט חינמיים להתקנה כאשר הן משתתפות בחלוקת הרווחים, ישנן חברות המציעות רכישה מיידית של המערכת או עוזרות לתווך לכן את הקנייה מול הבנקים. ברוב המקרים, החברה שתבחרו בה כדי להתקין את המערכות הסולאריות היא גם זו שתציע שירותי תיקון מערכות סולאריות. לרוב, העלות של המערכת היא ההוצאה המרכזית ואת ההשקעה תוכלו להחזיר מהרווחים תוך מספר שנים ולכסות את העלות הראשונית. אם זה נשמע לכם משהו שרלוונטי עבורכם, כדאי לכם לבדוק מול כמה חברות את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

גלובל סולאריס
גלובל סולאריס

חברת גלובל סולאריס הינה חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוחות הסולאריים ודודי השמש המתקדמים שניתן להציע.
בגלובל סולאריס תוכלו להנות משירות מנצח שלא מהעולם הזה, החל משיחת הטלפון הראשונית בה נסביר לכם כיצד מתנהל כל התהליך של ההתקנה או ההחלפה של לוחות סולאריים ועד ביצוע העבודה ביעילות, במסירות ובאהבה!

אהבת? ספר לחברייך!
חייגו עכשיו
פאנלים סולארים
שטיפת פאנלים סולארים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!